De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar kopen jullie je hd-dvd's & Hd-Dvd aanbiedingen..

    Ik ben net begonnen met Hd-Dvd en vraag mij af waar kopen jullie je HD-DVD's , zelf weet ik deze 3 winkels.

    Rodisc
    Dvdoutlet
    Play.com

    Ook hoor ik van sommige dat ze hd- dvd's kopen via Ebay, maar als ik zoek op hd-dvd op ebay.nl vind ik er maar 1, op welk trefwoord zoeken jullie.

  2. #2

    Standaard

    Best apart, als ik zoek op eBay krijg ik rond de 500 resultaten. Welke term gebruik je? HD DVD is trouwens zonder streepje, al maakt dat bij het zoeken op eBay geen verschil.


    Ik koop zelf het meeste bij Rodisc, aangezien die vaak de goedkoopste zijn. Mediadis heeft ook wel eens aardige prijzen, en twee keer heb ik iets gekocht bij de MediaMarkt.

  3. #3

    Standaard

    Aan de " Raf digital music" heb je ook 'n goede, deze zit in Amsterdam op de rijnstraat online bestellen kan ook
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Best apart, als ik zoek op eBay krijg ik rond de 500 resultaten. Welke term gebruik je? HD DVD is trouwens zonder streepje, al maakt dat bij het zoeken op eBay geen verschil.


    Ik koop zelf het meeste bij Rodisc, aangezien die vaak de goedkoopste zijn. Mediadis heeft ook wel eens aardige prijzen, en twee keer heb ik iets gekocht bij de MediaMarkt.
    Ik heb zojuist ook HD Dvd ingevoerd bij de zoekbalk maar weinig resultaat. Dat is inderdaad erg vreemd. ik zoek op ebay.nl

  5. #5

    Standaard

    Ik koop meestal bij m.m,freerecordshop,fnac soms online bij mediadis.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  6. #6

    Standaard

    rodisc.nl
    amazon.com
    axelmusic.com
    play.com

    bestel laatste tijd eigenlijk alles bij axelmusic(nee heb geen aandelen in deze winkel hahaha)

  7. #7

    Standaard

    Tot nu toe het vaakst gekocht bij DVDpacific, vaak het goedkoopst dankzij gunstige verzendkosten en lage dollarkoers (b.v. Bruce Springsteen With The Seeger Band: Live In Dublin Blu Ray voor totaal € 15.00 )

    Soms Amazon.com als ze goede aanbieding hebben en Axelmusic

  8. #8

    Standaard

    www.frs.nl (met 10% pas)
    www.nlstore.nl, ruimer aanbod dan bij frs en goedkoper dan rodisc, maar iets duurder dan de frs
    www.mediadis.nl
    www.ezydvd.com.au (heel soms)
    www.play.com
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •