Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 173 worden weergegeven.

Discussie: ' Allo 'Allo op dvd

  1. #1

    Standaard ' Allo 'Allo op dvd

    'Allo 'Allo

    release datum 14-11-07

    €15,99 per seizoen is niet duur zou je zeggen maar elk seizoen telt maar 7 afleveringen dus betaal je voor 14 afleveringen €32 en dat vind ik toch iets te duur dus wacht tot ze afgeprijsd zijn.


    Laatst aangepast door twiggertje : 13-09-2008 om 09:09

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    'Allo 'Allo

    release datum 14-11-07

    €15,99 per seizoen is niet duur zou je zeggen maar elk seizoen telt maar 7 afleveringen dus betaal je voor 14 afleveringen €32 en dat vind ik toch iets te duur dus wacht tot ze afgeprijsd zijn.


    Als je niet 'gebakken' zit aan nederlandse ondertitels: Bij Play serie 1 & 2 (geen ondertitels) voor e. 17,49 , serie 3 & 4 (engels voor slechthorenden) e. 17,99
    in een mooi doosje. Geen verzendkosten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Als je niet 'gebakken' zit aan nederlandse ondertitels: Bij Play serie 1 & 2 (geen ondertitels) voor e. 17,49 , serie 3 & 4 (engels voor slechthorenden) e. 17,99
    in een mooi doosje. Geen verzendkosten.
    Bedankt voor de tip maar ik heb er toch liever nederlandse o.t op.

  4. #4

    Standaard

    Fantastisch, ben blij dat ik nooit die domme Best Of box heb gekocht

    En ja gewoon even wachten, die BBC releases zakken meestal vrij snel tot 10 euro per stuk en soms nog iets minder in aanbiedingen.

    EDIT: zijn er trouwens niet veel meer dan 4 series in totaal? Of zijn ze in de UK ook nog niet allemaal uitgekomen?
    Laatst aangepast door intexor : 06-10-2007 om 13:46

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    ben blij dat ik nooit die domme Best Of box heb gekocht
    ben ik ook blij om, nu koop ik zowiezo nooit geen best of dvd's.

    In totaal zijn er maar liefst 9 seizoenen 85 afleveringen dus duurt nog wel even voordat de serie compleet op dvd uit is.
    hier een handige site over series.
    Laatst aangepast door twiggertje : 06-10-2007 om 13:50

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    ik hoop dat de serie compleet word uitgebracht, maar ja het zijn in totaal 9 seizoenen dus kan nog wel even duren.

    Ja ik dacht wel dat het er een aantal waren, dus ik hoop maar dat die vrij snel na elkaar verschijnen (zoals ze een tijd terug ook heel snel bijna de hele reeks van Only Fools And Horses uitbrachten).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ja ik dacht wel dat het er een aantal waren, dus ik hoop maar dat die vrij snel na elkaar verschijnen (zoals ze een tijd terug ook heel snel bijna de hele reeks van Only Fools And Horses uitbrachten).
    ik vind dat ze elke 2 of 3 maanden een seizoen uit moeten brengen en geen half jaar of langer wat bij vele series het geval is.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    ik vind dat ze elke 2 of 3 maanden een seizoen uit moeten brengen en geen half jaar of langer wat bij vele series het geval is.
    Helemaal met je eens, zeker als het om oudere series gaat of als de serie veel seizoenen telt. Maar je gaat zien dat er de komende weken weer heel veel gaat uitkomen voor de feestdagen, maar dat het dan weer maanden wachten zal zijn op de volgende seizoenen.

  9. #9

    Standaard

    Voor een nieuwe film betaal je toch ook rond de 20 euro



  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff Bekijk bericht
    Voor een nieuwe film betaal je toch ook rond de 20 euro


    Daar zeg je het toch, nieuw. Dit is een serie van 20 jaar geleden.

    Maar zoals ik zei, even geduld en je komt ze wel ergens tegen voor 10 euro per seizoen. Dat is volgens mij wel een correcte prijs.

  11. #11

    Standaard

    even alles op een rijtje

    seizoen 1: 7 aflevringen + pilot
    seizoen 3 & 4 zelfs maar 6 afleveringen per seizoen

    seizoen 5 maar liefst 26 afleveringen(zal wel niet in een keer uitkomen maar seizoen 5 deel 1 en seizoen 5 deel 2, maar ik hoop van niet)

    seizoen 6: 8 afleveringen
    seizoen 7: 10 afleveringen
    seizoen 8: 7 afleveringen + een special
    seizoen 9: 6 afleveringen.

    Ik zal de serie voorlopig nog niet aanschaffen en niet alleen om de prijs maar de serie is pas nog voor de zoveelste keer op herhaling geweest en heb er even genoeg van.

    Datzelfde had ik ook met MWC die serie bleef ook maar op herhaling komen en ben deze vorig jaar pas gaan aanschaffen, leuke ervan is dat er dan al veel seizoenen uit zijn.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb liever ook eerst een beetje zekerheid dat de serie volledig zal uitgebracht worden voordat ik er aan begin, maar bij BBC is dat tot nu toe nog niet echt een probleem geweest (al wacht ik ook wel al een tijdje op The Fast Show deel 3).

  13. #13

    Standaard

    zekerheid heb je eigenlijk nooit want het ligt er ook aan of de dvd's goed verkopen, is dat niet het geval dan is de kans groot dat de overige seizoenen niet worden uitgebracht.
    Is dus afwachten geblazen.

  14. #14

    Standaard

    Ik denk dat ik deze serie wel zal kopen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ik denk dat ik deze serie wel zal kopen
    ik niet, seizoen 1 telt maar 7 afleveringen op deze dvd terwijl het er 8 moeten zijn de pilot staat er blijkbaar niet op.
    hier staat dus 7 afleveringen.


    en hier zie je dat het er 8 moeten zijn.

  16. #16

    Standaard

    Ben ik even blij dat ik de BBC (engelse) versies heb gekocht. Deze zijn zeer compleet en NL ondertiteling bij deze serie is niet echt een gemis!

    Verder zijn ze wel erg laat met het uitbrengen van de complete serie. De echte liefhebbers zijn allang begonnen met de BBC uitgaves!

    Nog even over de herhalingen; met name de laatste series heb ik nog niet weer voorbij zien komen.
    Laatst aangepast door hstadman : 15-11-2007 om 10:38

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ben ik even blij dat ik de BBC (engelse) versies heb gekocht. Deze zijn zeer compleet en NL onderiteling bij deze serie is niet echt een gemis!
    o interesant en waar kun je die engelse versies zoal krijgen?

    bij rodisc hebben ze ook de uk versies maar zonder ned. subs.
    Laatst aangepast door twiggertje : 15-11-2007 om 10:41

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    o interesant en waar kun je die engelse versies zoal krijgen?

    bij rodisc hebben ze ook de uk versies maar zonder ned. subs.
    Correct, ze zijn ZONDER NL subs. Vandaar dat ik ook zeg dat de NL subs geen gemis zijn omdat alles goed te verstaan en te begrijpen is.:wink:

    http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...search&cur=258
    zijn ze trouwens goedkoper.
    Laatst aangepast door hstadman : 15-11-2007 om 10:56

  19. #19

    Standaard

    sorry verkeerd gelezen.
    Maar ik wil toch ned. subs want hun frans is onverstaanbaar.

    overigens zijn ze bij bol.comeen stuk goedkoper. seizoen 1 €13.99 seizoen 2 €11.99
    Laatst aangepast door twiggertje : 15-11-2007 om 11:31

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    sorry verkeerd gelezen.
    Maar ik wil toch ned. subs want hun frans is onverstaanbaar.

    overigens zijn ze bij bol.comeen stuk goedkoper. seizoen 1 €13.99 seizoen 2 €11.99
    Tja, het blijft kiezen tussen NL subs of echt alles compleet hebben. Het engels is dermate goed te verstaan dat ik in ieder geval NL subs niet mis. Daarnaast loopt Engeland al een paar jaar voor met uitgeven van de serie. Ze zijn al bij serie 6, die volgend jaar wel uit zal komen. Amerika loopt voor, overigens, waar ze al serie 6 en 7 uit hebben gebracht.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Tja, het blijft kiezen tussen NL subs of echt alles compleet hebben. Het engels is dermate goed te verstaan
    inderdaad, ik heb 3rd rock from the sun in duitsland besteld met engelse soundtrack en heeft ook geen nl subs maar ik versta het redelijk goed.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Daarnaast loopt Engeland al een paar jaar voor met uitgeven van de serie. Ze zijn al bij serie 6, die volgend jaar wel uit zal komen. Amerika loopt voor, overigens, waar ze al serie 6 en 7 uit hebben gebracht.
    in duitsland is nu al de complete serie van van king of queens te krijgen en niet duur bij, bol.de

  22. #22

    Standaard

    Ik heb serie 1 & 2 zopas aangeschaft, nu viel het me op bij het bekijken van de voorlaatste aflevering van serie 2 'The Duel' dat er blijkbaar op verschillende plaatsen in geknipt is! Zo mist bijvoorbeeld een stuk dialoog van Leclerc wanneer ze de ballon aaneennaaien ("I have seen it all before"), en ook het einde van Fanny's verhaal over de duellerende trambestuurders ("No room on top!"). Zo zijn er nog een paar momenten. Ook in de laatste aflevering van het seizoen is volgens mij een klein stukje geknipt, net voor de entree van René in verzetskleren. Ik heb 'The Duel' even vergeleken met mijn oude videoversie (opgenomen van TV) en die stukjes zitten er wel in.

    Het kan toch niet dat een serie op DVD incompleter is dan de televisieuitzending? Als het nu nog ranzige stukjes waren, maar nee, het schijnt willekeurig te zijn gedaan om de aflevering in te korten (de cuts vallen niet echt op, tenzij je, zoals ik, de afleveringen quasi vanbuiten kent).

    Ook valt het me op dat de titels van de afleveringen soms wel, meestal niet getoond worden. Werd er voor de DVD's misschien gebruik gemaakt van verschillende (Amerikaanse?) masters, waar in geknipt is voor het inpassen van reclame?

    Kan iemand die de UK-boxen heeft even de aflevering in kwestie bekijken en bevestigen of deze cuts al dan niet ook in de UK-versie bestaan? Dit zou zeer spijtig zijn. Nochtans is het aannemelijk dat de NL-versies een 1:1-omzetting zijn van de Britse DVD's.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdnut Bekijk bericht
    Ik heb serie 1 & 2 zopas aangeschaft, nu viel het me op bij het bekijken van de voorlaatste aflevering van serie 2 'The Duel' dat er blijkbaar op verschillende plaatsen in geknipt is! Zo mist bijvoorbeeld een stuk dialoog van Leclerc wanneer ze de ballon aaneennaaien ("I have seen it all before"), en ook het einde van Fanny's verhaal over de duellerende trambestuurders ("No room on top!"). Zo zijn er nog een paar momenten. Ook in de laatste aflevering van het seizoen is volgens mij een klein stukje geknipt, net voor de entree van René in verzetskleren. Ik heb 'The Duel' even vergeleken met mijn oude videoversie (opgenomen van TV) en die stukjes zitten er wel in.

    Het kan toch niet dat een serie op DVD incompleter is dan de televisieuitzending? Als het nu nog ranzige stukjes waren, maar nee, het schijnt willekeurig te zijn gedaan om de aflevering in te korten (de cuts vallen niet echt op, tenzij je, zoals ik, de afleveringen quasi vanbuiten kent).

    Ook valt het me op dat de titels van de afleveringen soms wel, meestal niet getoond worden. Werd er voor de DVD's misschien gebruik gemaakt van verschillende (Amerikaanse?) masters, waar in geknipt is voor het inpassen van reclame?

    Kan iemand die de UK-boxen heeft even de aflevering in kwestie bekijken en bevestigen of deze cuts al dan niet ook in de UK-versie bestaan? Dit zou zeer spijtig zijn. Nochtans is het aannemelijk dat de NL-versies een 1:1-omzetting zijn van de Britse DVD's.
    Ik kan zometeen wel even voor je kijken. Ik heb de BBC versie, die compleet is. Op de NL versie mist sowieso al 1 aflevering.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik kan zometeen wel even voor je kijken. Ik heb de BBC versie, die compleet is. Op de NL versie mist sowieso al 1 aflevering.
    Alvast hartelijk bedankt. Wat die missende aflevering betreft, je bedoelt wellicht de kerstspecial 'The Gateau from the Chateau'. Ik dacht dat deze ook miste op de Britse box? In ieder geval zit hij wel in de 'Best of'-box. Voor de rest lijkt de NL-versie wel compleet, met 8 afleveringen in serie 1 (incl. pilot) en 6 afleveringen in serie 2. In serie 1 heb ik geen cuts ontdekt, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn: ik heb ze niet simultaan met mijn oude video's bekeken.

    Ik wacht met spanning jouw bevindingen af...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdnut Bekijk bericht
    Alvast hartelijk bedankt. Wat die missende aflevering betreft, je bedoelt wellicht de kerstspecial 'The Gateau from the Chateau'. Ik dacht dat deze ook miste op de Britse box? In ieder geval zit hij wel in de 'Best of'-box. Voor de rest lijkt de NL-versie wel compleet, met 8 afleveringen in serie 1 (incl. pilot) en 6 afleveringen in serie 2. In serie 1 heb ik geen cuts ontdekt, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn: ik heb ze niet simultaan met mijn oude video's bekeken.

    Ik wacht met spanning jouw bevindingen af...
    De Britse en de Amerikaanse boxsets zijn het meest compleet. Amerika loopt zelfs 1 serie voor, waar ze al bij serie 6 of 7 zijn. De laatste in Engeland is serie 5-2.

    Wat op de Nederlandse versie mist is waarschijnlijk de pilot genaamd "the British are comming".

    Ik zal zo even op mijn pc de desbetreffende episode nakijken...

    edit:

    net even "the dual" bekeken en het stukje met "i've seen it all before" zit er gewoon inhoor. De Engelse BBC uitgave is dus wel compleet.:wink:

    Ben ik even blij dat ik deze serie aangeschaft heb.
    Laatst aangepast door hstadman : 10-12-2007 om 21:15

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •