Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Thumbs up The Lord of the Rings Blu-ray (EE: eindelijk beschikbaar)

    aal 1 van de eersten zijn die hem gelijk zou aanschaffen als deze fantastiche reeks uit zou komen in HD of Blu-Ray formaat.

    Posted Jan 17th 2007 5:15PM by Ben Drawbaugh
    We first learned that New Line would be releasing Lord of the Rings on both HD DVD and Blu-ray.
    during the Warner Total HD press conference last week at CES, but no details were given. Now HD-Insider is reporting some details about the upcoming release -- each movie will be on a single dual layer disc encoded using VC1 and will include Dolby TrueHD 7.1. Release date is still unknown and we can only assume that if the title is released the second half of the year it will be a Total HD disc.
    Laatst aangepast door AntS : 28-06-2011 om 18:57

  2. #2

    Standaard

    17 januari nog wel... Helaas was dit al een tijdje bekend dan :P
    Had eerder gehoopt op een releasedatum.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    Wat is de nieuwswaarde van dit bericht?...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    17 januari nog wel... Helaas was dit al een tijdje bekend dan :P
    Had eerder gehoopt op een releasedatum.
    Je hebt gelijk dat dit al en tijdje bekend was maar helaas werd er niet zoveel aandacht aan besteed.

    Na een beetje spitten op de officiële Lord of the Rings site vond ik dit onderstaande bericht. We moeten nog even geduld hebben tot 2008.

    One response to “Lord of the Rings Trilogy Goes HD-DVD and Blu-Ray”

    The official word from the LoTR site:
    WHEN IS THE LORD OF THE RINGS GOING TO BE RELEASED IN HIGH DEFINITION (EITHER HD-DVD OR BLU-RAY)?
    The high definition formats that have recently launched offer exceptional picture and sound quality in addition to new interactive bonus feature capabilities. New Line Home Entertainment is committed to the high definition format and is very excited about the idea of releasing the Trilogy in the format. However, New Line is also committed to maximizing the capabilities of the technology to deliver a cutting edge high definition experience. This will take more time as well as the participation of the filmmakers to achieve. It is currently not scheduled for release until, at the earliest, 2008.

  5. #5
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #6

    Standaard

    Deze zouden echt wel mogen komen naar HD. De trilogy schreeuwt gewoon om gezien te worden in het beste beeld en geluid. Hopelijk zijn het wel de extended versies en gaan ze niet eerst de bioscoopversies uitbrengen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Helaas, 28 december staat gelijk aan 1 april in Spanje. Geen LOTR in HD kwaliteit dus...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion Bekijk bericht
    Helaas, 28 december staat gelijk aan 1 april in Spanje. Geen LOTR in HD kwaliteit dus...
    Haha, 't staat er ook bij inderdaad.

    Als LotR op HD wordt uitgebracht hoop ik ook wel dat ze gelijk de extended versies doen. De rechten van de film ligt in veel landen bij kleine lokale distributiemaatschappijen lijkt me. Ergens zal zo'n maatschappij toch kunnen beginnen, of zou dat toch niet mogen van New Line?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #9

    Standaard

    Ik denk dat ze wachten tot New Line de transfer vrijgeeft en ze dan pas kan aankopen. Maar maakt niet veel uit hier. A-film geeft ze uit en denk niet dat die meteen overstappen naar een HD-formaat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    A-film heeft de rechten voor deze film op dvd, maar weet niet of men ook de rechten heeft voor hd-dvd en of blu-ray. Maar op geupscalde dvd ziet het er ook nog heel goed uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Totaal offtopic vandaag 'n LOTR-EE Marathon ! vanaf half 3
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Totaal offtopic vandaag 'n LOTR-EE Marathon ! vanaf half 3
    Heb ik vorige week gedaan. Maar wij waren al om 11:00 begonnen, alle extendeds. Toch blijft hij vrij makkelijk uitzitten elke keer

  13. #13

    Standaard

    al meer info over de uitgave van deze films in HD?
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adelante Bekijk bericht
    al meer info over de uitgave van deze films in HD?

    Ik zit er ook op te wachten, maar kan op internet niks nieuws vinden over wanneer ie uitkomt of iets dergelijks
    You prefer a magic trick, instead? Watch me make this pencil disappear

  15. #15

    Standaard

    Zo'n grote release verwacht ik altijd na de zomerperiode.

  16. #16

    Standaard

    Ze zullen nog wel 2 jaar wachten, eerder is zo'n grote release niet interessant. Star Wars kwam ook pas op dvd toen het al een jaar of 5-6 bestond.

  17. #17

    Standaard

    Dat was omdat Lucas gezworen had deze nooit op DVD uit te brengen... Tot hij geld rook. xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #18

    Standaard

    We zijn al weer een goeie 2 maanden verder na het laatste berichtje hierboven en ik heb niet echt nieuwe dingen gevonden @ google, over de LOTR op blu-ray. Weet ondertussen al iemand anders over er een release datum is van deze 3 topfilms op blu-ray. Ik zit er namelijk op te wachten
    You prefer a magic trick, instead? Watch me make this pencil disappear

  19. #19

    Standaard

    Ik wacht er ook op. Lijkt me iets voor rond de kerst
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een must in HD.
    Alleen ik hou mijn hart vast met A-Film.
    Zal wel haast zeker een import versie moeten worden, ben ik bang!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Een must in HD.
    Alleen ik hou mijn hart vast met A-Film.
    Zal wel haast zeker een import versie moeten worden, ben ik bang!
    Is er iets dat ik mis dan? :/
    A-Film heeft van de EE Trilogy toch een pracht van een release gemaakt?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #22

    Standaard

    A-Film is in mijn optiek de beste independent van ons land. Ze hebben een prachtige catalogus en hebben bij veel films prima releases uitgegeven. Vaak met DTS en meestal in de goede oar. Dit in tegenstelling tot DFW, RCV, Indies en Paradiso. A Film heeft laten zien te werken aan betere kwaliteit. Was het in de begintijd van DVD nog matig, hebben ze zich goed opgewerkt naar betere kwaliteit. Ik snap je reatie dan ook niet goed met betrekking tot A Film.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is nog niks bekend over HD bij A-film.
    Dus wat ik bedoelde is dat ondanks LOTR later waarschijnlijk op HD uit is, het nog maar de vraag is of A-Film deze ook op HD aanbied.
    Dan zou het dus hun eerste HD release moeten zijn.

    Ik heb niks tegen A-Film, maar als ik kon kiezen heb ik liever geen indepedent.
    Maar aangezien ze nog helemaal geen HD versies hebben uitgebracht, kunnen we daar niet over oordelen.
    Wel zijn er al films buiten Nederland uitgebracht op BD waar zij de rechten van hebben.
    Deze films zijn bij ons dus niet in HD te krijgen, en is daar ook geen duidelijkheid over.

    Overigens had ik ook begrepen dat de R1 EE DVD versies veel beter uit de test kwamen dan de A-Film versies.
    Maar dat is Hearsay!

    Dat er DTS word geleverd wil nog niet zeggen dat de bron goed is, alleen de codering!

    DFW bied al HD, waarvan de laatste uitgaves sterk verbeterd zijn.
    Het is allemaal nog niet top, maar ze zijn er wel al mee begonnen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-03-2008 om 15:36
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    AFilm heeft een paar maanden geleden aangegeven dat ze het toen nog te vroeg vonden om aan HD te beginnen, maar wel de mogelijkheden aan het onderzoeken waren. Dat ze bij DVD al letten op kwaliteit geeft me enkel het vertrouwen dat ze dit ook bij HD content zullen doen. Mainstream zegt wel wat, maar in deze ook niet alles natuurlijk. Ook door mainstreamdistri's zijn karige releases uitgebracht (ook op HD DVD en Blu Ray).

    Wat betreft LOTR in deze; Het was indertijd een wereldwijde release. Ik geloof dat de UK versie de enige was zonder eastereggs, verder alleen verschil in audio/videospecs. De kwaliteitsveschillen waren er inderdaad. Qua audio had dit te maken met de PAL versnelling/pitch control. Het beeld schijn regio 1 iets scherper te zijn. Dit is niet iets dat uniek is voor A Film, maar met de PAL master. Ik denk dat Newline dezeldfe vinger in de pap heeft bij de HD content. Zeker aangezien dit 1 van de belangrijkste releases is.

    Overigens is deze regel ook van toepassing bij RCV. De Newline uitgaven van RCV zijn vaak ook (nagenoeg) identiek aan de regio 1 variant. Incl. DTS-es tracks.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #25

    Standaard

    Als A-film slim is dan brengen ze the Lord of the Rings delen nu regiovrij op BD uit, ik denk dat ze dan zo een paar miljoen stuks verkopen, vooral via mail aan het buitenland natuurlijk .....
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •