Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 114 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Zo, die heb ik zichzelf voor joker laten zetten: maar tot overmaat van ramp overtref hij zichzelf weer. Lees allemaal mee:


    Hier geeft Straf aan dat hij helemaal niet meer weet waar het over gaat. Het kan ook zijn dat hij doorheeft dat de discussie te hoog gegrepen voor hem is. Hij kan zich ook niet uit de discussie redden. Als een Hennie Huisman gaat hij op de lolbroekentoer. Hij faalt hierin wel ontzettend. Lees mijn antwoord

    Jongen, ik wist dat je dit ging zeggen (of iets als: Als je daar beter van slaapt.... prima). Dit zijn typisch boute uitspraken van mensen bij wie het aan argumentatie ontbreekt. Je bent duidelijk geïnfecteerd met het Xbot32 virus. Zit ergens op je lelijke windows PC tussen je dll's (prutser). Kun je trouwens alweer op XBL? Of zijn al je gegevens weer weg? Wel veel beter, dat je ervoor moet betalen om online te kunnen spelen...


    Hier neem ik toch wat risico. Ik had misschien niet moeten reageren op zijn verhaaltje, want het raakte kant nog wal. Ik weet het ook wel: nooit discussiëren met een idioot. Die probeert het niveau van de discussie te verlagen naar zijn eigen niveau en probeert je dan te verslaan op basis van ervaring / expertise. Maar zelfs dat lukt hem niet...

    LOL, IVBO (kontgat van de maatschappij) net afgemaakt en nu denken dat je over basis vaardigheden beschikt om door het leven te kunnen gaan. Je weet vast wel waar je limiet ligt... Skoda Octavia of iets dergelijks...Helaas voor jouw schamele kenniskloof, beschrijf ik precies een service (iets????, niet "iets" lutser, zoiets heet een dienst en service krijg je niet alleen bij defecten. Bij MS krijg je wel alleen service bij defecten) zoals MS die levert: het 25 keer repareren van je xdoos 360. Uiteraard zul je nu weer reageren met iets in de trant van: "Nou, als je daar beter van wakker wordt, prima." Ik heb ge-owned (om maar even in IVBO sferen te blijven).


    Het toppunt van de tragedie volgt nu. Straf schudt een oude woordspelingsgrap zo uit de mauw van zijn Van Gent & Loos bloesje. Je kunt dan alleen maar meespelen in dit geval, daarmee blijft hij in de waan dat zijn grappen gewaardeerd worden. Morgen weer pakjes rond rijden, dus ik gun hem ook een verzetje. Lees nog even mee.

    Nee hoor jongen, ik eet die niet op hoor. Jij ook veel plezier met je xdoos. Geen nood als straks je 3 jaar garantie voorbij is en je alsnog RROD krijgt (tja, alle xbots krijgen het); er worden er al genoeg gedumpt op marktplaats.

    Nou, heeft iemand hier nog wat aan toe te voegen?
    Ik: Ik heet niet Straf, maar Staf, Rat, euh, sorry: Trat... Volgens mij heb jij veel te veel vrije tijd...enne, pakjes rondrijden??? Jongen toch, neem je pilletje, en ga wat op je kamertje zitten(uiteraard met je PS3)...ik werk met mensen in de sociale sector, maar de meeste zijn toch helderder dan jij hoor...
    Laatst aangepast door STaf : 15-01-2008 om 17:25

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    En het is ook nog eens een voortreffelijke BD speler en een super goede upscale DVD speler. Een zooi vliegen in één klap!

    P.S. HD-DVD speler, stap verder, stand-alone BD speler? UUUk bugrijjjjp u niet meeeer...
    Volgens mij ga jij slapen met je PS3... (kom jij af en toe nog eens buiten?)

  3. #78

    Standaard

    TREITER TRAT
    Bovendien is de PS3 bol van de bovenkant, dus je ei glibbert er zo van af...
    Dan heb je uhm echt verkeerd om neergezet.

    Het is de bedoeling dat de ronde zijde naar onder wijst, je erop gaat zitten, en je pilatesoefeningen doet, het is namelijk eigenlijk een fitnesstoestel.
    De warmte die ie ontwikkeld is om je spieren warm te houden.

    MAN koop toch een High End speler en wordt volwassen.

    (Andere PS3 gebruikers moeten zich dit niet aantrekken, die hebben er op een volwassen en weloverwogen manier voor gekozen)

    Nog even en we moeten de ANTI TART en TREITER TRAT organisatie opstarten.

    BG (Nee niet Bee Gees maar Billy Gates)
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 15-01-2008 om 17:27
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik heb deze gekocht ps3 60 gig lawaai dat daar uit kwam mijn ijskast maakt nog niet zoveel lawaai.
    Ik weet niet wie je allemaal ik je ijskast (koelkast noemen we dat toch?) hebt liggen, maar die van mij maakt helemaal geen lawaai. Mijn PS3 ook niet. Daarom vroeg ik of hij niet van de vrachtwagen was gevallen...

    De meeste ps2 gebruikers zijn meestal spelletjes freaken die zijn overgestapt van ps3
    de meesten zijn geen film liefhebbers.
    Nooit zelf een PS2 gehad: poep ding. Altijd Nintendo maar na de Wii toch maar ff wat anders erbij genomen. Wat heeft filmliefhebberij met de PS3 te maken? Je begint een beetje te raaskallen....

    Als ze 4 blu-ray films kopen per jaar dan is het veel meestal kopen ze spelletjes mijn dochter heeft drie blu-ray films en 15 spelletjes op de ps3 dat zegt genoeg.
    LOL, toch verkoopt BD beter dan HD-DVD, er zal wel iets goed aan de PS3 zijn dan he?

    Je zegt ook dat jij nooit geen vastloper hebt gehad die problemen komen toch voor en dat de console raar begint te doen standby lichtje als je de console opzet is dat groen bij mij werd dat rood-geel deed niks meer uit het stopcontact getrokken en terug in de stekker gestoken bleef rood-geel.
    Oh, ik heb ook wel eens een vastkaaier: ik speel nu Unreal 3 en met de mods wil het nog wel eens mis gaan. Maar tijdens een film een vastloper? Nog nooit van gehoord? Weet je zeker dat je PS3 niet was gevallen?

    Dat is mijn mening een ps3 is geene volwaardig blu-ray speler ook met de aansluitingen enz..
    Streep eronder: snap niet wat je bedoeld.

    Je moet maar is gaan zien naar de forums van playstation.com de problemen van de ps3 die hadden de zelfde probleem zoals ik.
    Welke problemen dan? Met films afspelen? Kan ze niet vinden. Heb jij een link? Succes.

    Wat je zegt een volwaardige pc moet je om de paar jaar vervangen anders kan je niet meer mee met de nieuwe games.
    Spelletjes spelen is een PC helemaal niet voor gemaakt. Al dat geklooi met drivers en virussen en de games zuigen ook nog eens. PCs zijn voor Office, te branden en te internetten, iets anders kan ik niet bedenken om te doen met een PC en zelfs die dingen geven ergernissen te over.

    Dan is een console een alternatief dat is ieder zijn eigen keus.
    Het is niet echt "een" alternatief. Het is gewoon de enigste manier om lekker relaxed te gamen. Achter een bureau zitten met een ronkende kast tussen je benen is niet echt lekker gamen, dat doe ik liever op de bank met een groot scherm voor mijn neus. Sorry...

    *pakt popcorn*
    Laatst aangepast door Trat : 15-01-2008 om 17:28

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik weet niet wie je allemaal ik je ijskast (koelkast noemen we dat toch?) hebt liggen, maar die van mij maakt helemaal geen lawaai. Mijn PS3 ook niet. Daarom vroeg ik of hij niet van de vrachtwagen was gevallen...


    Nooit zelf een PS2 gehad: poep ding. Altijd Nintendo maar na de Wii toch maar ff wat anders erbij genomen. Wat heeft filmliefhebberij met de PS3 te maken? Je begint een beetje te raaskallen....


    LOL, toch verkoopt BD beter dan HD-DVD, er zal wel iets goed aan de PS3 zijn dan he?


    Oh, ik heb ook wel eens een vastkaaier: ik speel nu Unreal 3 en met de mods wil het nog wel eens mis gaan. Maar tijdens een film een vastloper? Nog nooit van gehoord? Weet je zeker dat je PS3 niet was gevallen?


    Streep eronder: snap niet wat je bedoeld.


    Welke problemen dan? Met films afspelen? Kan ze niet vinden. Heb jij een link? Succes.


    Spelletjes spelen is een PC helemaal niet voor gemaakt. Al dat geklooi met drivers en virussen en de games zuigen ook nog eens. PCs zijn voor Office, te branden en te internetten, iets anders kan ik niet bedenken om te doen met een PC en zelfs die dingen geven ergernissen te over.


    Het is niet echt "een" alternatief. Het is gewoon de enigste manier om lekker relaxed te gamen. Achter een bureau zitten met een ronkende kast tussen je benen is niet echt lekker gamen, dat doe ik liever op de bank met een groot scherm voor mijn neus. Sorry...

    *pakt popcorn*
    Jij geeft ni op uwe ps3 is uw lief en uwe god.

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Jij geeft ni op uwe ps3 is uw lief en uwe god.

    Deze heb je gemist, geloof ik.


  7. #82

    Standaard

    Trat

    Deze heb je gemist, geloof ik.
    Het is dan ook belgisch UILSKUIKEN dat je er een bent.

    En het woord "Enigste" dat je zelf in een zin foutief gebruikt (het moet in dat geval immers "enige" zijn) lijkt me dan veel erger.

    Maar wie ben ik ?

    O ja, BillyGates
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Deze heb je gemist, geloof ik.


    Van discriminatie gesproken gaan we zo beginnen.

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  9. #84

    Standaard

    Wat een non discussie... Mensen GROW UP!

    Ik zie dit als een wanhopige zet van HD DVD om het tij te doen keren gezien de vele negatieve publiciteit. Ik denk echter niet dat het nog helpt gezien de enorme marketingcampagne die is ontstaan door berichtgeving in de media over de winst die gehaald is met WB en Blu Ray.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Van discriminatie gesproken gaan we zo beginnen.

    Trek het je niet aan jong, die gast weet niet beter!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Van discriminatie gesproken gaan we zo beginnen.

    Van discriminatie gesproken? Wie sprak daar dan van, filmliefhebber? Je weet helemaal niet wat dat woord betekend volgens mij. Staat in dat boekje, vriend. Dus als je slecht NL typt en ik zeg daar wat van discrimineer ik? Rare redenatie...
    Laatst aangepast door Trat : 15-01-2008 om 21:26

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Het is dan ook belgisch UILSKUIKEN dat je er een bent.

    En het woord "Enigste" dat je zelf in een zin foutief gebruikt (het moet in dat geval immers "enige" zijn) lijkt me dan veel erger.

    Maar wie ben ik ?

    O ja, BillyGates
    Komt de truckersbal weer aan hoor, tjonge jonge jonge. Jullie kennen elkaar vast dan... Belgisch is trouwens met een hoofdletter "B", lutser die je er bent. Wie een kuil graaft voor een ander...

    P.S. Zie nou pas dat Willy Belgisch is, wil nog niet zeggen dat ik hem moet begrijpen als hij NL typt (of dit probeert)...
    Laatst aangepast door Trat : 15-01-2008 om 21:38

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Trek het je niet aan jong, die gast weet niet beter!
    STaf, Skoda Octavia al gescoord van de baas? LOL!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    STaf, Skoda Octavia al gescoord van de baas? LOL!
    Hoera! HET heeft mijn naam juist gespeld, en alle vier de letters!!! Jij hebt volgens mij toch serieuze mentale problemen hoor, al eens aan een psychiater gedacht? (als je het woord kent, natuurlijk) Als je trouwens eens ergens af wil spreken om dit persoonlijk uit te praten, wil ik best proberen om daar te raken met mijn Skoda...Als je natuurlijk op dat moment niet in de instelling moet zijn. Reageer nu maar zoals je wil, ik stop er mee, heb ik toch het laatste woord..Het is trouwens tijd om een filmpje te kijken op mijn Toshiba met een standaard die af is, en on-line mogelijkheden, die volledig regio-vrij is, en die niet op een wafelijzer lijkt, en...goh, geen tijd meer om te verkwisten aan idiootjes... (ps, zie deze duim als een andere vinger, te moeilijk voor jou?)
    Laatst aangepast door STaf : 15-01-2008 om 21:56

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Ik: Ik heet niet Straf, maar Staf, Rat, euh, sorry: Trat... Volgens mij heb jij veel te veel vrije tijd...enne, pakjes rondrijden??? Jongen toch, neem je pilletje, en ga wat op je kamertje zitten(uiteraard met je PS3)...ik werk met mensen in de sociale sector, maar de meeste zijn toch helderder dan jij hoor...
    LOL, ik heb veel vrije tijd ja. Lekker hoor, eigen baas. En eh, kamertje? LOL!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    TREITER TRAT


    Dan heb je uhm echt verkeerd om neergezet.

    Het is de bedoeling dat de ronde zijde naar onder wijst, je erop gaat zitten, en je pilatesoefeningen doet, het is namelijk eigenlijk een fitnesstoestel.
    De warmte die ie ontwikkeld is om je spieren warm te houden.
    Beetje een raar fitnesstoestel, vriend. Weet je wel hoe zoiets eruit ziet?

    MAN koop toch een High End speler en wordt volwassen.
    LOL, HD-DVD filmliefhebbers: de hoeksteen van de... ja wat eigenlijk. Je baalt gewoon dat een speler die je bij de Bart Smit kunt halen gewoon een hoop andere, duurdere spelers tops. LOL.

    (Andere PS3 gebruikers moeten zich dit niet aantrekken, die hebben er op een volwassen en weloverwogen manier voor gekozen)
    Slijmen bij andere PS3 gebruikers nadat je de PS3 neerzet als een fitness apparaat voor lutsers. FAIL!

    Nog even en we moeten de ANTI TART en TREITER TRAT organisatie opstarten.

    BG (Nee niet Bee Gees maar Billy Gates)
    Wordt jij zeker kantinejuf...

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Hoera! HET heeft mijn naam juist gespeld, en alle vier de letters!!! Jij hebt volgens mij toch serieuze mentale problemen hoor, al eens aan een psychiater gedacht? (als je het woord kent, natuurlijk) Als je trouwens eens ergens af wil spreken om dit persoonlijk uit te praten, wil ik best proberen om daar te raken met mijn Skoda...Als je natuurlijk op dat moment niet in de instelling moet zijn.
    Ik heb al een vriendin en ben niet van de afspraakjes met IVBO afgestudeerden met een "V" op hun vest... Sorry.

    P.S. Instelling? Volgens mij bedoelde je inrichting. Of zeiden ze altijd instelling tegen jou als je op zomerkamp ging?

    Reageer nu maar zoals je wil, ik stop er mee, heb ik toch het laatste woord..
    Huh, nu heb ik toch weer het laatste woord?

    Het is trouwens tijd om een filmpje te kijken op mijn Toshiba met een standaard die af is,
    Af ja, in de zin dat hij niet meer verder ontwikkeld gaat worden. Net als de Laser Disc.

    en on-line mogelijkheden
    En waar vrijwel niemand wat om geeft.

    die volledig regio-vrij is,
    Waarbij je je kunt afvragen in hoeverre dit uitmaakt. HD-DVD heeft het er niet mee gered.

    en die niet op een wafelijzer lijkt
    En waar qua design net zo goed Medion of Philips op kon staan, al waren die slim genoeg om te kijken waar het gras groener was.

    en...goh, geen tijd meer om te verkwisten aan idiootjes... (ps, zie deze duim als een andere vinger, te moeilijk voor jou?)
    Eh ja, ik zie gewoon een duim. Te simpel voor jou?

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Points taken. Je hebt gelijk.

  19. #94

    Standaard

    Hé kinders... kap nu eens met deze persoonlijke (off topic) sneren. Ga een kinderbekvechttopic maken als je niet met gedegen argumenten kan komen, maar het op een dusdanig laag niveau moet uitvechten. Dit heeft niets meer te maken met beide formaten.

    Een standaard die af is? Dat vraag ik me af. Aan de ene kant wordt dit gezegd, aan de andere kant wordt gezegd dat de standaard verder ontwikkeld wordt/kan worden. Lijkt mij een behoorlijke tegenstelling. Als de standaard af is, dan hoeft dat toch niet?!

    Dat deze standaard in beginsel meer mogelijkheden heeft (gehad) op bepaalde gebieden, kan ik beamen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #95

    Standaard

    Het ging hier notabene om Toshiba HD DVD spelers.
    Als ze erg goedkoop worden is 't ook wel een koop voor mensen die een nieuwe dvd speler willen. Raakt Toshiba toch van z'n spullen af.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #96
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Lijkt me toch wel interessant om voor deze prijs een HD speler te halen, al is het alleen maar om m'n R1 DVDs fatsoenlijk te kunnen upscalen. Weet iemand een shop in de VS die deze spelers naar europa verstuurd?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Lijkt me toch wel interessant om voor deze prijs een HD speler te halen, al is het alleen maar om m'n R1 DVDs fatsoenlijk te kunnen upscalen. Weet iemand een shop in de VS die deze spelers naar europa verstuurd?
    Alexander, probeer eens amazon.com. Die verstuurt meestal wel internationaal. Houd er wel rekening mee dat met dat soort grote pakketten vaak importkosten bijkomen.

    Tenzij er een switch op de hd-dvd speler zit, moet je een stepdown transformator kopen die 230 volt omzet naar 110 volt!
    Laatst aangepast door hstadman : 16-01-2008 om 22:42

  23. #98

    Standaard

    geen beste review voor de ep30....

    http://avreviews.avforums.com/index....id=17&pageid=1
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #99

    Standaard

    Nog even voor de duidelijkheid; bitstream werd op veel hd-dvd spelers pas mogelijk na een firmware update. Dus, dat is ook gewoon mogelijk met een ps3!

    De nieuw te verwachten 2.0 spelers zullen waarschijnlijk wel allemaal gewoon bitstreaming hebben. Ze verwachten dat die spelers ergens rond de 275 euro komen te liggen.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Is ook een budget speler. De 35 zal er al een stuk beter vanaf komen.:wink:

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •