Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 113 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is de meest onzinnige thread op dit forum?

    (Naar aanleiding van een opmerking van John in deze thread over dat het een onzinnige thread is!!)

    Zelf vind ik de thread over de verjaardag test het meest onzinnig deze dus

    Wat vinden jullie?

  2. #2

    Standaard

    Ik vind uiteraard de ouwehoer thread het meest onzinnig, mijn thread over sterrenbeelden en met stip: Deze thread. Hoe verzin je het Rein?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik vind uiteraard de ouwehoer thread het meest onzinnig, mijn thread over sterrenbeelden en met stip: Deze thread. Hoe verzin je het Rein?
    tjsa, zieke geest ligt daaraan ten grondslag denk ik. Maare, ik ga leren (dat zeg ik al een uur, maar dat boeit niet)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    tjsa, zieke geest ligt daaraan ten grondslag denk ik. Maare, ik ga leren (dat zeg ik al een uur, maar dat boeit niet)
    Succes dan maar met leren. Is inderdaad een erg dag om te gaan leren met dit zonnetje.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Succes dan maar met leren. Is inderdaad een erg dag om te gaan leren met dit zonnetje.
    mwa, buiten leren is niet zo'n ramp hoor. En om 5 uur toch een heerlijk biertje erbij mag best. Dus ik ben toch wel tevreden over het weer vandaag.

  6. #6

    Standaard

    Je kan beter vragen wat nog een zinnige thread is?!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Je kan beter vragen wat nog een zinnige thread is?!
    Daar heb je helemaal gelijk in Tim, komen met de dag meer onzinnige threads bij.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Ik hou van die vragen waar je gelijk het antwoord in kunt lezen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik hou van die vragen waar je gelijk het antwoord in kunt lezen.
    Moet je meedoen met Weekend Miljonairs.
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Daar heb je helemaal gelijk in Tim, komen met de dag meer onzinnige threads bij.
    Tsja, het is de laatste tijd echt om te janken wat er allemaal wel niet gevraagd wordt. Dr lopen ook alweer stuk of 5 topics over voetbal.. Dan weer voor de 32e keer invullen welke film zus en zo...
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    ...Dr lopen ook alweer stuk of 5 topics over voetbal.. zus en zo...
    Dat mag toch in General Chat?
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Tsja, het is de laatste tijd echt om te janken wat er allemaal wel niet gevraagd wordt. Dr lopen ook alweer stuk of 5 topics over voetbal.. Dan weer voor de 32e keer invullen welke film zus en zo...
    ben ik helemaal met je eens ze mogen de threads wel eens een keer "uitmesten" dan krijg je tenmisnte weer overzicht...
    ook de ouwehoere thread eens leegooien kan geen kwaad die oude dingen die daar instaan leest toch niemand meer...
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Dat mag toch in General Chat?
    Ja das waar, maar we hadden 1 groot voetbal topic, redelijk onzinnig om voor elk nieuwtje of wedstrijd een nieuw topic te openen.. VIND IK DAN.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob


    Moet je meedoen met Weekend Miljonairs.
    Whats that?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    we hadden 1 groot voetbal topic, redelijk onzinnig om voor elk nieuwtje of wedstrijd een nieuw topic te openen.. VIND IK DAN.
    Ben ik helemaal met je eens Tim....
    De oorspronkelijke bedoeling was dat alles over voetbal binnen 1 thread zou blijven... Net zoals de ouwehoerthread de enige zou zijn waar onzin-topics in worden besproken...

    Binnenkort inderdaad maar weer eens met Offie gaan rondwandelen en het één en ander aan elkaar plakken of wissen...

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik vind uiteraard de ouwehoer thread het meest onzinnig, mijn thread over sterrenbeelden en met stip: Deze thread. Hoe verzin je het Rein?
    Onzinnig betekend dat het geen zin heeft, dus geen enkel nut, en dit kun je van de "ouwehoer thread" toch zeker niet zeggen want die heeft heel veel nut!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Bel-Gy-Bel

    Onzinnig betekend dat het geen zin heeft, dus geen enkel nut, en dit kun je van de "ouwehoer thread" toch zeker niet zeggen want die heeft heel veel nut!
    Je hebt volkomen gelijk. Alle onzinnigheid wordt in dat draadje nuttig op één hoop gegooid i.p.v. veelvoudige onzinnige draadjes. Het ouwehoer draadje is dus een van de meest zinnige threads.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Dr lopen ook alweer stuk of 5 topics over voetbal..
    Ja, het verbaasd me dat dat allemaal wordt goedgekeurd, toen ik namelijk voor het eerst een voetbalthread startte op DVD.nl, werd ie binnen een paar minuten gesloten door Alex, na enig gezeur heeft ie toch besloten om de thread weer open te gooien, maar nu zijn er ineens 5 voetbalthreads.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ben ik helemaal met je eens Tim....
    De oorspronkelijke bedoeling was dat alles over voetbal binnen 1 thread zou blijven... Net zoals de ouwehoerthread de enige zou zijn waar onzin-topics in worden besproken...

    Binnenkort inderdaad maar weer eens met Offie gaan rondwandelen en het één en ander aan elkaar plakken of wissen...
    Ja Alex, haal alle voetbalthreads weg, op mijne na. ( Want dat is de enige echte. )
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    uhm alle threads waarvan er 2 bestaan.
    of meer dan 2

    Overigens vind ik de draad 'welke dvd ga je nu kijken' en 'welke dvd heb je net gekeken'ook dubbelop, zij het dat de één in de v.t. staat en de ander in de t.t.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Overigens vind ik de draad 'welke dvd ga je nu kijken' en 'welke dvd heb je net gekeken'ook dubbelop, zij het dat de één in de v.t. staat en de ander in de t.t.
    Ja, precies. Als ik een film ga kijken dan post ik dat en als ik er klaar mee ben post ik de film die ik toen heb gekeken. Dit houdt dus in dat als je een film gaat kijken je 2 keer moet posten. 1x voor de film en 1x na de film. Ik weet niet wat het voor een bedoeling heeft, want van mij mogen ze er 1 van sluiten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    het wordt tijd dat OFFIE weer gaat eten, er moet idd veel weggeflikkerd worden zodat het forum er wat schoner uitziet.

    Ja, ik weet het, dat is mede mijn schuld, ik heb enkele voetbalnieuwstopics geopend die ik net zo goed in HET voetbaltopic had kunnen gooien. Alvast excuses daarvoor.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ja, ik weet het, dat is mede mijn schuld, ik heb enkele voetbalnieuwstopics geopend die ik net zo goed in HET voetbaltopic had kunnen gooien. Alvast excuses daarvoor.
    Excuses geaccepteerd.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •