Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard krasje aan leeskant door verkoper

    ik heb een vraagje, zou je als je een Blu-ray film koopt na 2 dagen mee terug gaan omdat een krasje aan onderkant zit, omdat verkoper onvoorzichtig ermee is om gegaan. dat zelfs zijn vinder afdrukken erop stonden.
    Bonnentje heb ik nog.

    Heb meer mensen met zoiets mee gemaakt.
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    Da's dan weer een mythe die doorgeprikt is: ik dacht dat Blu-ray schijfjes vanwege die durablis-coating praktisch kogelvrij waren.

    Bij welke zaak heb je het schijfje eigenlijk gekocht? Laat me raden: FRS? Volgens mij zijn ze daar wel gevoelig voor klachten over dit soort dingen, dus je kunt allicht proberen te ruilen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's dan weer een mythe die doorgeprikt is: ik dacht dat Blu-ray schijfjes vanwege die durablis-coating praktisch kogelvrij waren.

    Bij welke zaak heb je het schijfje eigenlijk gekocht? Laat me raden: FRS? Volgens mij zijn ze daar wel gevoelig voor klachten over dit soort dingen, dus je kunt allicht proberen te ruilen.
    ja bij FRS. en ik heb hem nog niet gespeeld maar, je ziet hem wel zitten.
    in winkel pakken ze een papieren hoesjes waar ze erin zitten, waarom geven ze dat niet aan de klant. Miss koop ik voortaan via internet omdat ze dan verpakt zit in plastic.
    IK vind dat ze een ander moet geven of geld terug geven.
    Hun maken een fout dan moet ik niet voor boeten dat is mijn mening

    Bij Blood Diamond deed de film bij 2de keer kijken af toe wat gek. Dan gaf mijn tv aan tijdens afspelen no Signal. en ging beeld op zwart wat niet hoorde.
    Blu-ray = Future

  4. #4

    Standaard

    Je moet teruggaan en een andere vragen. Die moeten ze gewoon geven. De FRS is wel meer onvoorzichtig met wat ze verkopen, ze snijden soms ook de doosjes stuk om het plastic te verwijderen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    in winkel pakken ze een papieren hoesjes waar ze erin zitten, waarom geven ze dat niet aan de klant.
    Dan kunnen ze die hoesjes voor een andere disc gebruiken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    De FRS is wel meer onvoorzichtig met wat ze verkopen, ze snijden soms ook de doosjes stuk om het plastic te verwijderen.
    Inderdaad, daarom koop ik in principe niet meer bij de FRS, VanLeest, enz. (behalve als ze een gesseald exemplaar hebben liggen).

    Ik moet er wel bij zeggen dat gesealde exemplaren ook geen garantie geven om krasvrije discs. Het is bij mij al een aantal keren voorgekoen dat gesealde exemplaren beschadigd waren.
    Laatst aangepast door Frank : 18-01-2008 om 08:09

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik moet er wel bij zeggen dat gesealde exemplaren ook geen garantie geven om krasvrije discs. Het is bij mij al een aantal keren voorgekoen dat gesealde exemplaren beschadigd waren.
    Heb ik ook een paar keer gehad inderdaad.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard

    ik ben vandaag langs geweest en heb hem omgewisseld. en ze waren met die "oude" niet voorzichtig met neer leggen. Zo leren ze het nooit.
    Blu-ray = Future

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Daarom koop ik ook nooit bij de FRS, van Leest of bij de V&D.

  9. #9

    Standaard

    De V&D geeft je tenminste nog altijd gesealde exemplaren mee als ze die op voorraad hebben. Minpunt bij hun is echter dat de prijzen zo hoog liggen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    De V&D geeft je tenminste nog altijd gesealde exemplaren mee als ze die op voorraad hebben. Minpunt bij hun is echter dat de prijzen zo hoog liggen.
    dat wil toch niet zeggen dat de blu rays kras vrij zijn?
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's dan weer een mythe die doorgeprikt is: ik dacht dat Blu-ray schijfjes vanwege die durablis-coating praktisch kogelvrij waren.

    Bij welke zaak heb je het schijfje eigenlijk gekocht? Laat me raden: FRS? Volgens mij zijn ze daar wel gevoelig voor klachten over dit soort dingen, dus je kunt allicht proberen te ruilen.
    blu ray is juist krasgevoeliger dan hd-dvd...(als ik het goed heb ) desondanks had ik mijn harry potter hd-dvd box waar er ook een paar los in liggen...was dus peentjes zweten
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Daarom koop ik ook nooit bij de FRS, van Leest of bij de V&D.
    want TNT is zo voorzichting met je bestelling die je doet via internet? hehe
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    want TNT is zo voorzichting met je bestelling die je doet via internet? hehe
    Afkloppen:

    Nog nooit 1 deukje of hoekje kapot van mijn internet aankopen bij dvdpacific.com en Amazon.co (fr, de, co.uk).
    Altijd netjes in doosjes of goede enveloppes.
    Play.com of zendit.com zijn minder, die proppen zelfs boxen in een grote enveloppe en dat is vragen om problemen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    ik heb een vraagje, zou je als je een Blu-ray film koopt na 2 dagen mee terug gaan omdat een krasje aan onderkant zit, omdat verkoper onvoorzichtig ermee is om gegaan. dat zelfs zijn vinder afdrukken erop stonden.
    Bonnentje heb ik nog.

    Heb meer mensen met zoiets mee gemaakt.
    Wat boeit het dat er een krasje op zit? Maakt toch niks uit?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat boeit het dat er een krasje op zit? Maakt toch niks uit?
    Jij maakt wel vaker onduidelijke opmerkingen.. het maakt in zoverre uit dat je duur gekochte product beschadigd is?

    ... tip aan de topic-starter. koop voortaan bij winkels waar je bij weet dat ze in seal verkocht worden.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 20-01-2008 om 12:37
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat boeit het dat er een krasje op zit? Maakt toch niks uit?
    Als je niet normaal naar een film kan kijken of spel kan spelen. vind je vast niet erg. of je brander doet niet goed waardoor je 4 dvd's verbranden vind je vast ook niet erg.

    En als je pc koopt en je hdd heeft al veel bad sectors. maakt voor jou zeker niet uit.
    vraag dan volgende keer aan verkoper of ze nog slechte producten hebben dat je ze liever wilt dan eentje zonder beschadiging
    Blu-ray = Future

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat boeit het dat er een krasje op zit? Maakt toch niks uit?
    Nou, als jij een dure auto koopt zal ik de verkoper alvast verwittigen dat hij eens flink met een sleutel langs de deur mag gaan, want een krasje boeit toch niet


    Tuurlijk moet iets dat je koopt in goeie staat zijn, wat is daar nu vreemd aan?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Nou, als jij een dure auto koopt zal ik de verkoper alvast verwittigen dat hij eens flink met een sleutel langs de deur mag gaan, want een krasje boeit toch niet
    Goed dat je deze vergelijking maakt, weet ik meteen met wat ik te doen heb. Een DVD met een dure (???) auto vergelijken... *zucht diep... Een auto heeft natuurlijk een visueel aspect dat belangrijk is. Een DVD heeft dat niet: niemand geeft daar wat om.


    Tuurlijk moet iets dat je koopt in goeie staat zijn, wat is daar nu vreemd aan?
    Hoeveel krassen zaten er wel niet op een videoband? Wat is er dan mis aan? Dat krasje? Dat krasje kun je ook zelf gemaakt hebben. Niet te bewijzen dat de winkelier dit heeft gedaan. Er komen toch altijd krassen op. Maar er is niks mis mee: niks aan de hand dus. Film wordt er niet mooier van hoor. Pas als de kras iets met je speler doet is er wat aan de hand. Ik heb hier een PS3 spel dat helemaal onder de krassen zit, zelfs hele diepe. Niks mee aan de hand en het speelt er niet minder om. Niet zo aanstellen dus.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Als je niet normaal naar een film kan kijken of spel kan spelen. vind je vast niet erg. of je brander doet niet goed waardoor je 4 dvd's verbranden vind je vast ook niet erg.

    En als je pc koopt en je hdd heeft al veel bad sectors. maakt voor jou zeker niet uit.
    vraag dan volgende keer aan verkoper of ze nog slechte producten hebben dat je ze liever wilt dan eentje zonder beschadiging
    Ehh... pffffff. Snap er helemaal niks van. Begrijp niet wat je bedoeld. De film in kwestie speelt toch gewoon af? Niet huilen dus. Je vergelijkingen raken kant nog wal...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    ik ben vandaag langs geweest en heb hem omgewisseld. en ze waren met die "oude" niet voorzichtig met neer leggen. Zo leren ze het nooit.
    Tja, het is ook maar een film, misschien??? Zo ga ik ook altijd om met mijn DVDs. Nog nooit een DVD gehad die het niet meer deed.
    Laatst aangepast door Trat : 20-01-2008 om 17:17

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Jij maakt wel vaker onduidelijke opmerkingen.. het maakt in zoverre uit dat je duur gekochte product beschadigd is?
    Wat is er dan aan beschadigd? Ga je de hele dag naar dat schijfje zitten kijken? Ik zou me kapot schamen om daar voor terug te gaan naar een winkel. Hetzelfde als een fles wijn kopen waar het etiquette van is gescheurd...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat is er dan aan beschadigd? Ga je de hele dag naar dat schijfje zitten kijken? Ik zou me kapot schamen om daar voor terug te gaan naar een winkel. Hetzelfde als een fles wijn kopen waar het etiquette van is gescheurd...
    Nee, het is eerder gelijk aan een fles dure wijn waar bovenaan duidelijk een splinter glas ontbreekt. Als je dat dan door de vingers ziet, kan je 'em mee binnenkrijgen.

    Het gaat 'em ook om het feit dat je een 'nieuw product' wil kopen, dus moet het daar ook alle eigenschappen van vertonen. Zoals het hier eerder gezegd is, neem je ook geen genoegen met je gloednieuwe, duur betaalde auto met een kras op. Zou jij dan ook zo tevreden zijn met de 'nieuwprijs'? "De auto rijdt toch ook nog gewoon"? Ik denk dat je het dan eerder vervangen/hersteld wil zien.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 20-01-2008 om 17:33

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Nee, het is eerder gelijk aan een fles dure wijn waar bovenaan duidelijk een splinter glas ontbreekt. Als je dat dan door de vingers ziet, kan je 'em mee binnenkrijgen
    Eh nee, dat is het ook niet helemaal. Het is gewoon een schijfje dat je in je speler stopt waar een krasje op zou zitten. Niks aan de hand dus. Gewoon niet over nadenken, zou ik zeggen. Koop en kijk je een stuk relaxter een filmpje lijkt me (Oh, nee: nu komt straks misschien dat stukje waar dat krasje zit {maar waar ik niks van merk}. Of is dat nu? Of nu? Of later? Of is het al geweest?...*begint te zweten).

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Goed dat je deze vergelijking maakt, weet ik meteen met wat ik te doen heb. Een DVD met een dure (???) auto vergelijken... *zucht diep... Een auto heeft natuurlijk een visueel aspect dat belangrijk is. Een DVD heeft dat niet: niemand geeft daar wat om.


    Hoeveel krassen zaten er wel niet op een videoband? Wat is er dan mis aan? Dat krasje? Dat krasje kun je ook zelf gemaakt hebben. Niet te bewijzen dat de winkelier dit heeft gedaan. Er komen toch altijd krassen op. Maar er is niks mis mee: niks aan de hand dus. Film wordt er niet mooier van hoor. Pas als de kras iets met je speler doet is er wat aan de hand. Ik heb hier een PS3 spel dat helemaal onder de krassen zit, zelfs hele diepe. Niks mee aan de hand en het speelt er niet minder om. Niet zo aanstellen dus.
    ik heb over BD en niet over Videoband
    ander mensen willen zeker aan jou niks uitlenen?
    die ps3 spel bedoel je zeker aan het hoesje
    Je speel dat spel ook niet meer om.

    Het gaat erom dat product goed moet zijn als je koopt,
    maar dat zal je wel NOOIT niet begrijpen. bij jou maakt ook niet uit dat bijv een gat in melkpak zit.
    Of je koopt liever producten met fouten
    Blu-ray = Future

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat is er dan aan beschadigd? Ga je de hele dag naar dat schijfje zitten kijken? Ik zou me kapot schamen om daar voor terug te gaan naar een winkel. Hetzelfde als een fles wijn kopen waar het etiquette van is gescheurd...
    Of 'n dure fles wijn met kurk erin?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wat is er dan aan beschadigd? Ga je de hele dag naar dat schijfje zitten kijken? Ik zou me kapot schamen om daar voor terug te gaan naar een winkel. Hetzelfde als een fles wijn kopen waar het etiquette van is gescheurd...
    En dan weet je niet wat je op drinkt.

    Als je uit eten gaat. en je krijgt rekening van tafel naast je en die heeft hogere rekening. Zou je ook zeker schamen om wat van te zeggen of als eten te koud is.
    Blu-ray = Future

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •