Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DFW mogelijk BR exclusief

    Nadat ik een e-mail had gestuurd naar DFW over hun aankomende releases op HD (Saw IV, the Mist, 30 Days of Nights kreeg ik de volgende reactie van ze:

    De films The Mist, SawIV en 30 Days of Night worden hoogstwaarschijnlijk
    alleen op BluRay uitgebracht, dit omdat de populariteit van de HD DVD
    sterk achteruit loopt.

    Met vriendelijke groet,

    XXXXXXX (naam weggehaald)
    Marketingmedewerker
    Slecht nieuws voor HD DVD liefhebbers

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad slecht nieuws voor HD DVD liefhebbers, maar positief voor Blu-ray liefhebbers natuurlijk. De HD DVD versies werden ook veel geimporteerd door Amerikanen, schijnt.

  3. #3

    Standaard

    Wow, zij hebben de rechten voor The Mist? Damm...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    In 2008 zal DFW deze films uitbrengen in Nederland (en waarschijnlijk dan ook op dvd/Blu-Ray) :

    The Mist
    Saw 4
    30 Days Of Night
    Mr. Magorium's Wonder Emporium
    Solstice
    The Bank Job (nwe Statham film)
    Semi-Pro (nwe Will Farrell)
    Oorlogswinter
    Rambo IV
    Day Of The Dead
    Righteous Kill (nwe Robert DeNiro / Al Pacino)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    hm, hopelijk wordt rambo IV een goede kwalilteit....(beter dan de hd-dvds/blurays die door de mediamarkt bij de diverse players bij gegeven werd)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  6. #6

    Standaard

    Djees, Rambo 4 ook? Hoop dat we toch dat die deftig wordt van zowel juiste aspectratio en goed geluidskwaliteit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #7

    Standaard

    Gaat qua ratio's de laatste tijd goed bij DFW dus ik denk dat het met Rambo IV ook wel de 2.35:1 zal zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Wat de specificaties van het beeld en geluid zal het wel goed zitten. Wat de extra's betreft echter...

  9. #9

    Standaard

    Voor de extra's verwacht ik toch op zen minst:
    Trailer
    Film Clips
    Photo Gallery
    Liner Notes

    8)

    Nee, ik hoop echt dat de extra's overgenomen worden van USA release of UK-uitgave. Als die bijna geen bevatten ok, maar ik verwacht die dan toch op de NL-editie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    Je vergeet de interviews en b-roll.

  11. #11

    Standaard

    Goh, DFW is om. Dat is de definitieve doodsteek voor HD DVD.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je vergeet de interviews en b-roll.
    Mijn excuses.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #13

    Standaard

    laten we ook vooral het menu niet vergeten terwijl de film doorloopt:P
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je vergeet de interviews en b-roll.
    En natuurlijk de hele film met ALLEEN audio commentaar op de 2e disc... O nee, da's alleen bij de dvd.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    In 2008 zal DFW deze films uitbrengen in Nederland (en waarschijnlijk dan ook op dvd/Blu-Ray) :

    The Mist
    Saw 4
    30 Days Of Night
    Mr. Magorium's Wonder Emporium
    Solstice
    The Bank Job (nwe Statham film)
    Semi-Pro (nwe Will Farrell)
    Oorlogswinter
    Rambo IV
    Day Of The Dead
    Righteous Kill (nwe Robert DeNiro / Al Pacino)
    Ze komen met films uit. maar geen bioscoophit, dat is wel jammer.
    Blu-ray = Future

  16. #16
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Ze komen met films uit. maar geen bioscoophit, dat is wel jammer.
    Ik zie Rambo 4 nog wel een bioscoop hit worden...
    Laatst aangepast door Asphyxion : 06-02-2008 om 05:53

  17. #17

    Standaard

    Ik heb een mail gekregen van DFW dat ze nog GEEN beslissing genomen hebben
    betreffende HD DVD!
    Al de rest is dus puur speculatie!!!

  18. #18

    Standaard

    Lezers van dit forum die het HD DVD formaat genegen zijn zou ik dan ook willen vragen
    om een mail te sturen naar DFW om hen vriendelijk te vragen of ze in de toekomst hun
    films willen blijven uitbrengen zowel op blu-ray als op hd dvd!

  19. #19

    Standaard

    Beste DVD.nl forumleden,

    Na aanleiding van bovenstaande berichten en de vele mailtjes die we via dit forum over deze kwestie krijgen wil ik een kleine reactie plaatsen.

    Ondanks berichten die onder anderen op dit forum verschenen zijn heeft Dutch Filmworks nog geen beslissing genomen over het wel of niet blijven uitbrengen van HD DVD`s. Zodra er een definitieve beslissing genomen word over het wel of niet blijven uitbrengen van HD-DVD`s brengt DFW hier een persbericht over uit, tot die tijd staat nog niets vast. Het is om die rede ook niet nodig e-mails te sturen met daarin betogen over waarom we wel of niet HD-DVD`s zouden moeten blijven uitbrengen. We zijn op de hoogte van de commotie die het foutieve bericht in de beginpost veroorzaakt heeft en zullen dit zeker meenemen in de discussie over de HD-DVD.

    Excuses voor de commotie, dit was uiteraard niet de bedoeling.

    Met vriendelijke groet,

    Gerard Pelders
    Stagiair Marketing

    Dutch Filmworks
    Sportlaan 1a
    4209 AX Schelluinen
    T: +31 (0) 183 610 250
    F: +31 (0) 183 619 225
    www.dfw.nl

  20. #20

    Standaard

    Duidelijk. Bedankt voor de posting Gerard.

  21. #21

    Standaard

    Toch een beetje goed nieuws (hopelijk ) voor HD DVD dan.... 1408 was een mooie release, hoop ook dat Hero (e.a.) dit wordt

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Toch een beetje goed nieuws (hopelijk ) voor HD DVD dan.... 1408 was een mooie release, hoop ook dat Hero (e.a.) dit wordt
    Hero: daar ik kijk ook wel naar uit. In potentie een hele mooie titel om op HD DVD te zien, mits de jongens en meisjes bij DFW er geen zooitje van maken.

  23. #23

    Standaard

    Tof dat DFW zelf reageert. Alleen zegt het bericht niet echt veel. Warner had indertijd van dit soort berichten. Bovendien staat er niet dat ze doorgaan, evenmin dat ze stoppen met HD DVD.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Tof dat DFW zelf reageert. Alleen zegt het bericht niet echt veel. Warner had indertijd van dit soort berichten. Bovendien staat er niet dat ze doorgaan, evenmin dat ze stoppen met HD DVD.
    Wat er wel in staat is dat ze beseffen dat de populariteit van een format de ze ondersteunen, achteruit loopt.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  25. #25

    Standaard

    Maar wat zou DFW (en filmdistributeurs in het algemeen) er nu mee opschieten om exclusief één formaat te ondersteunen.

    Stel ze verkopen per maand 300 BD''s en 150 HDDVD's tegen en prijs van 1 euro.
    Ga je eclusief voor BD dan behaal je dus een omzet van 300 ipv 450. Dat lijkt me bedrijfseconomisch gezien nu niet een bijster intelligente actie. Dat is hetzelfde als dat Electronic Arts of Ubisoft zou zeggen: we stoppen met de PS3 want daar zijn wereldwijd minder consoles van verkocht. Dan zou iedereen ook zeggen: voel eens aan je voorhoofd. Maar in de filmwereld is het blijkbaar een hype om "exclusief" te gaan. Waarschijnlijk een paar snelle marketingjongens die dit wel "hip" vinden, maar tegelijkertijd wel een gedeelte van hun omzet overboord gooien. Het enigste voorbeeld wat ik kan bedenken is dat wanneer men BD exclusief gaat dat Sony er dan wat leuke premies tegenaan gooit (zoals bij Warner), anders zou het toch een totaal irrationele beslissing zijn.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •