De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TK: Denon AVR-1803 6.1 Receiver Champagne

    Eventueel Te Koop: Denon AVR-1803 6.1 (7.1) Receiver, Champagne kleur.

    In perfecte nieuwstaat, uiteraard te beluisteren met jou eigen muziek en of film.

    Ik ga echter niet jou luidsprekers aansluiten, dat is me net iets te veel van het goeie.

    Van 179,- euro nu voor 149,- euro. DEFINITIEF VERKOCHT !

    Over de prijs kan onderhandelt worden tot op bepaalde hoogte !

    Grtz. BG.

    ps. Hij gaat weg vanwege de nieuw geluidsformaten tbv HD-DVD / Blu-Ray. (Kan wel via de analoge inputs, maar die heeft de PS3 niet , grrrrr)

    http://www.denon.de/site/datadir/pdf/pi/AVR-1803.pdf

    AVR1803_Gold.jpg

    avr1803rear_800x317.jpg

    DenonAVR-1803_remote.jpg
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 17-05-2009 om 11:20 Reden: Prijsverlaging
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #2

    Standaard

    Prijsverlaging !
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 10-09-2008 om 18:12 Reden: Prijsaanpassing
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #3

    Standaard

    hoi, waar woon je?
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Prijsverlaging !
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Prijsverlaging !

    Mmmm, als je denkt dat je met de PS3 een beter geluid krijgt door hem aan te sluiten op een versterker die de nieuwe audioformaten aankan, dan moet ik je helaas teleurstellen. De nieuwe formaten kunnen via de PS3 alleen via de PCM manier worden uitgestuurd, ondanks dat ik nog wat aan het stoeien ben met de instellingen van mijn nieuwe receiver vind ik toch het geluid van de PS3 op deze manier wat teleurstellend, het mist gewoon dynamiek en sprankelijkheid...

    Laat de PS3 gewoon optisch aangesloten op de 1803 en ik denk dat je dan met het geluid van de core wel beter zit...... kun je nog even doorsparen en gelijk ook een losse BD speler kopen, zo duur zijn ze momenteel ook weer niet:wink:

    BTW, er zijn nog maar weinig echt goede BR disc met echt goede HD audio erop, voor de paar die ik heb had ik het dan ook nog niet hoeven doen, maar de prijs per kilo was gunstig voor mijn receiver:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Up !

    Prijsverlaging naar 149,- euro.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Up !

    Prijsverlaging naar 149,- euro.
    Mmm, dat is een weggevertje, zou ik, als ik de mijne zou willen verkopen ook zo weinig krijgen.....

    Ik denk dat ik mijn Denon gewoon lekker als eventuele backup in de kast laat staan, dat weerhoud de nieuwe ervan om kapot te gaan. (bijgeloof )
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Slotje svp ! Verkocht.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •