Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #1

    Standaard Oppassen!!! op DVD

    Wie zorgt er voor de kinderen? Een oud-burgemeester en een gepensioneerd jeneverstoker doen samen het huishouden en passen op hun kleinkinderen. Een mooie oplossing voor ouders die beiden werken en altijd weg zijn. Natuurlijk leidt de opvoeding van de opa’s tot allerlei gekke situaties. Gelukkig beschikt de familie over een groot huis, waar de alom bekende Nederlandse comedyserie ‘Oppassen’ zich afspeelt. Met Coen Flink als opa Henry Buys en Ben Hulsman als opa Willem Bol. ‘Oppassen’ is geschreven door Chiem van Houweninge, Marina de Vos, Alexander Pola en Kees Weidinger en werd geregisseerd door Nico Knapper. De serie werd tussen 1990 en 2003 door de VARA uitgezonden en telt totaal 321 afleveringen.

    Nederlands langstlopende komedie (321 afleveringen) komt eindelijk op DVD uit.
    Laatst aangepast door Chiel! : 25-06-2012 om 19:52

  2. #2

    Standaard

    Leuke serie altijd wel om op tv te volgen, maar voor mij niet iets om op dvd te hebben.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat Hugo zegt, geldt ook voor mij. Zo'n lang lopende serie, ga je niet nog eens bekijken. Heb het altijd op TV gevolgt. Je kent het allemaal wel. Zelfde geldt voor GTST.

  4. #4

    Standaard

    Zit hier iemand op te wachten? Vreselijke serie....leuk voor kids en oma's....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zit hier iemand op te wachten? Vreselijke serie....leuk voor kids en oma's....
    Ronduit vreselijk inderdaad. Maar ja, ieder z'n meug.

  6. #6

    Standaard

    Toen ik 'm op m'n 15e keek (toen al herhaling) kon ik er nog erg om lachen, nu 6 jaar later vast ook nog... Hoop ik Meer dan één keer zal ik de afleveringen ook niet bekijken overigens. Nu de andere Vara comedy's nog op DVD zoals Ik ben zo terug.

    En een soap kun je toch niet vergelijken met een comedy?!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb het wel gehad. Vroeger als klein kind wist je niet beter en waren opa Bol en Buijs leuk, samen met Harry.
    Maar wat is er nou leuk aan eigenlijk? Uberbrave humor en vooral Simone en Nicole vond ik bloedirritant. Harry maakte de serie nog wel oke (Teeeeering en Hier is Harrrrry ofzoiets waren zijn kreet)

    Sowieso werd het nadat 1 opa doorging en de echte Rik en Anna stopten saai, heel saai.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  8. #8

    Standaard

    Je moet echt bejaard, hopeloos of werkloos zijn om zulke langlopende series opnieuw te bekijken, zoals b.v. GTST

    - Ik mis Basie en Adriaan trouwens...

  9. #9

    Standaard

    Bassie en Adriaan zijn op DVD, kun je ze iedere dag kijken en hoef je ze niet te missen

    En langlopende series... Dan kijk je dus geen Married with children, Friends, Roseanne enz. En die zijn toch zo leuk

  10. #10

    Standaard

    Top. Ik keek altijd graag naar de serie. Fijn dat ze blijkbaar volledige seizoenen gaan uitbrengen. Hopelijk stoppen ze niet na 3 seizoenen zoals bij Kees & Co.

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met het verzamelen van de seizoenen van de volgende 2 series:

    Dad's Army (De film heb ik al, er is ook een serie heb ik zo verzameld niet echt langlopend)

    ''ALLO!" ''ALLO!"' (Heb deze serie zéér lang gevolgt, heel komisch en de tijdperk waarin het zich afspeeld (WOII) maakt het voor mij leuker om te kijken al zie ik alleen uniformen wat met WOII te maken heeft en Duitse accentjes voor de rest niets :P )

  12. #12

    Standaard

    Vond het in het begin leuk om te volgen (in mijn herinnering althans), maar de laatste jaren was het toch beduidend minder. (doet me wel terugdenken aan die zaterdagochtenden dat je in je pyjama languit op de bank kon liggen om de herhaling van "Oppassen" eens lekker loom te bekijken)
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #13

    Standaard

    Was bij ons thuis echt zoiets voor een avond in het weekend. Lekker met een bordje chips en flesje kindercola televisie kijken. Ik denk toch wel dat ik deze aan ga schaffen al is het maar uit jeugdsentiment.

  14. #14

    Standaard

    Toen de originele cast nog meespeelde was Oppassen zeer de moeite waard. Sinds Coen Flink overleed echter niet meer.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Je moet echt bejaard, hopeloos of werkloos zijn om zulke langlopende series opnieuw te bekijken, zoals b.v. GTST

    - Ik mis Basie en Adriaan trouwens...
    Niet (bedoeld of onbedoeld) complete bevolkingsgroepen gaan stigmatiseren .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #16

    Standaard

    Heeft iemand inmiddels al een cover van de box?

  17. #17

    Standaard

    Die is nog niet vrijgegeven.

  18. #18

    Standaard

    Oh, ok. Bedankt in ieder geval Ik ga hem trouwens wel halen, ik vond dit een geniale serie, en ik heb alleen nog maar de laatste aflevering op video, en meer niet... Dus... :P

  19. #19

    Standaard

    Dan vind je series al snel geniaal Samba-boy

  20. #20

    Standaard

    Nou ja, geniaal.... :P Ik noem series al heel snel geniaal, terwijl ik meestal gewoon bedoel leuk of wel aardig :P Tic van me :P

  21. #21

    Standaard

    Geniaal = wel aardig. Vreemde tic inderdaad

  22. #22

    Standaard

    Ja, oké... Dat was het eerste seizoenen écht slecht.

    En als ik er voor zou moeten betalen kocht ik de DVD ook niet hoor! Het komt toch ooit wel weer langs op tv (of op 1 van de digitale kanalen)
    Laatst aangepast door Chiel! : 05-10-2009 om 03:00

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Was bij ons thuis echt zoiets voor een avond in het weekend. Lekker met een bordje chips en flesje kindercola televisie kijken. Ik denk toch wel dat ik deze aan ga schaffen al is het maar uit jeugdsentiment.
    Ha! Wij waren dus niet het enige huishouden waar ze zo'n zaterdagavond hadden. O heerlijke tijden met een "zaterdagavondje" (meestal roze koeken ofzoiets) en een (toen nog glazen!) flesje naar keuze en dan kijken naar wat Nederland 3 ons bood (12 steden, 13 ongelukken, oppassen en praktisch al zijn voorgangers/opvolgers, unit 13, jules unlimited..). Zalige tijden.

    Maargoed. Fijne serie. Altijd wel grappig, vooral de twee grootvaders tegenover elkaar aan de eettafel was ronduit goud. En ja, misschien altijd hetzelfde, maar toch altijd even fijn ECHT ongeneerd lachen zonder teveel emotionele scenes die er tegenwoordig in vrij veel komedies moeten zitten.

    Toch zal ik de serie niet kopen denk ik, ondanks de zeer lage prijs. Het is iets van vroeger en dat wil ik graag zo houden, gewoon om de goede herrineringen in stand te houden.

    Trouwens: De laatste 3 seizoenen waren inderdaad waardeloos. Alleen Rogier was de moeite waard als nieuw personage, de rest was ronduit dieptriest met als dieptepunt Sascha Visser. Nu nog kan ik me ergeren als die "acteur" in beeld komt. Dus mocht ik de serie kopen, dan zonder de laatste seizoenen waarin Coen Flink niet meer meedeed en ze de boel gingen verknallen.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    1 dag voor de release en nog NIKS bekend! Niks op de vara shop, bij Bol.com staat ook nog geen verdere info, geen cover verschenen... Een beetje vreemd!

    Iemand die de DVD al wel ergens gezien / gereserveerd / thuis heeft?

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •