Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Band Of Brothers

  1. #1

    Standaard Band Of Brothers

    Hallo allemaal.

    Ik had ff een vraagje:

    Weet iemand wanneer 'band of brothers' uitkomt op DVD, en of ie uberhaubt uitkomt op dvd.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een datum: 14-11-2002.

  4. #4

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de informatie.

    Ik heb al een paar afleveringen op TV gezien, maar omdat ik erop hoopte dat ze uit zouden komen op DVD heb ik extra niet alles gekeken op TV.

    Dus ik ben blij dat ze uitkomen op DVD.

  7. #7

    Standaard

    Misschien een heel domme vraag maar zijn er mensen die deze reeks al gezien hebben? Zijn het veel afleveringen en waarover gaat het ??? Thanks

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    Hij zal wel klauwen met geld gaan kosten deze dvd(s)
    Misschien iets voor kerst
    60 pond bij play.com

    Verder heb ik hem nog nergens gezien
    Startrader, Safetrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Misschien een heel domme vraag maar zijn er mensen die deze reeks al gezien hebben? Zijn het veel afleveringen en waarover gaat het ??? Thanks
    Ik denk dat veel leden de serie begin dit jaar al gezien hebben. Ze werd namelijk uitgezonden en telkens één dag later al weer herhaald. Bovendien is ze eind vorig jaar al op de BBC te zien geweest. Er zijn ook al diverse threads over deze serie (probeer de zoekfunctie maar eens).

    Het gaat over een compagnie Amerikaanse soldaten die gevolgd worden vanaf hun opleiding in Engeland via D-day via diverse schermutselingen in Frankrijk, de befaamde Operatie Market Garden, het niet minder befaamde Ardennenoffensief tot en met de capitulatie van de Duitsers in hartje Beieren.

    De serie is een beetje te vergelijken met Saving Private Ryan; grauwe beelden en intense gevechtsscènes, waarbij de nadruk ligt op hoe de soldaten omgaan met hun ervaringen tijdens de gevechtshandelingen. Het idee om de serie te maken is dan ook geïnspireerd door Saving Private Ryan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    De serie is een beetje te vergelijken met Saving Private Ryan; grauwe beelden en intense gevechtsscènes, waarbij de nadruk ligt op hoe de soldaten omgaan met hun ervaringen tijdens de gevechtshandelingen. Het idee om de serie te maken is dan ook geïnspireerd door Saving Private Ryan.
    Dacht dat Tommie Hanks er ook aan meewerkte (producer ofzo)?
    Startrader, Safetrader

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan Mul
    Dacht dat Tommie Hanks er ook aan meewerkte (producer ofzo)?
    Dacht ik ook... (zie IMDB)
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Misschien een heel domme vraag maar zijn er mensen die deze reeks al gezien hebben? Zijn het veel afleveringen en waarover gaat het ??? Thanks
    Het zijn 10 afleveringen van elk ongeveer 1 uur.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  13. #13

    Standaard

    Dan denk ik dat het 2 afleveringen per DVD zullen worden, en dat wordt dus 5 DVDs. Vast nog wel een DVD met allerlei extra's, making-of docu, dus 6 DVDs bij elkaar.

    Moet mogelijk zijn om dat in 1 box te proppen, vergelijkbaar met zo'n Buffy The Vampire Slayer box...

    Wat denken jullie?

  14. #14

    Standaard Vandaag ben ik de BoB

    Vers BOB (Band of Brothers) nieuws. Enkele details van de R1 versie zijn bekend gemaakt. Geeft min of meer indicatie wat wij R2 Benelux landjes mogen verwachten.

    Beeld: 1.78:1 anamorphic widescreen
    Geluid: Engels (DD 5.1/DTS 5.1), Frans (DD 2.0) en Spaans (DD 2.0)
    Extra's o.a. We stand alone Together: The Man of Easy Company (80 mins), Interactive Field Guide, Ron Levingston Video Diaries

    Bron: DVDEnfrancais.com DVD studios/éditeurs HBO 25 Juillet 2002
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #15

    Standaard

    Jammer dat ik geen frans kan lezen en verstaan.

  16. #16

    Standaard

    Ik denk dat wij NLanders naar die DTS track kunnen fluiten.

    Ik heb deze serie express niet gekeken omdat ik wist dat deze op DVD zou verschijnen, ik wilde dus met een open mind nieuw naar deze serie kijken met goed beeld en geluid.

    Dit is weer iets om naar uit tekijken.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts


    Het zijn 10 afleveringen van elk ongeveer 1 uur.

    Fout. De speelduren verschillen. Zo zijn sommigen maar 40 minuten, maar er zat er ook een bij die langer dan een uur duurde.
    Ik weet dit, want ik heb ze allemaal op video zitten opnemen en dan de reclame eruit gehaald

  18. #18

    Standaard

    hell yeah!
    Die serie komt in mijn handen zodra hij hier ergens bij een electronica boer in de schappe ligt.
    kan niet w8en, anyway...begin nu al met sparen.
    Add Me To Youre MSN...
    slayer_552@hotmail.com
    Message... Keep On Gaming

  19. #19

    Standaard

    Wordt een dure maand, november! *grijns*

    - Band Of Brothers DVD box (04-11)
    - Lord of the Rings Special Edition 4-DVD box (04-11)
    - Star Wars Ep. 2 Attack of the Clones (16-11)

    En dan vlak daarop op 02-12 ook nog eens Back to the Future Trilogy Box....

    Ruwe schatting, 115-120 pond bij Play.com....... Aiiiiiiiiiii

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ik denk dat wij NLanders naar die DTS track kunnen fluiten.
    Ik kan me weinig (geen?) releases van Warner Home Video heugen die een DTS track aan boord hebben. Dit in tegenstelling tot de releases van Warner Music. Maar wellicht gaat er nu verandering in komen.

  21. #21

    Standaard

    Zo, ik heb al geld opzij gelegd, want hier zit ik dus echt naar uit te kijken. Heb hem als serie op drie verschillende zenders zitten bekijken. Yes, dit is wat ik onder een realitische War-Movie versta.
    Daar valt Pearl Harbor bij in het niet...eh, beter gezegd bij in de prullenbak.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971
    Wordt een dure maand, november! *grijns*

    - Band Of Brothers DVD box (04-11)
    - Lord of the Rings Special Edition 4-DVD box (04-11)
    - Star Wars Ep. 2 Attack of the Clones (16-11)

    En dan vlak daarop op 02-12 ook nog eens Back to the Future Trilogy Box....

    Ruwe schatting, 115-120 pond bij Play.com....... Aiiiiiiiiiii
    Daarom koop ik BTTF maar in Nederland, is wat eerder, kan ik wat meer gaan sparen. Maar nu eerst nog even een paar Star Trek-boxen

  23. #23

    Standaard

    Bij gebrek aan een Sinterklaas in november (he, jammer), wordt het inderdaad nu al beginnen met sparen.

    Ik vond het trouwens niet erg BoB op de tv te kijken (behalve het minder beeld en geluid), want het zijn wel tien aparte afleveringen (behalve de eerste twee dan, maar die werden ook als een soort pilot achter elkaar uitgezonden).

    Ik wil niet meer teveel kijken naar deze thread, want dan word ik er veel te veel aan herinnerd hoe cool die serie is

  24. #24

    Standaard Aanvulling

    Op de site van DVDenFrançais hebben ze een kleine aanvulling op de Band of Brothers (R1) release:
    Correction. Band of Brothers fût filmé en format 1.78:1 et c'est dans ce format que sera présentée l'image. D'autre part nous avons appris que le boîtier de cette édition sera tout en métal, de couleur vert et noir, et embossé.
    Wat ik hieruit begrijp is dat het gefilmd is op 1.78:1 is en dat het ook op die manier getoond wordt. Vreemd, want in het oorspronkelijke bericht stond dat ook al. Of betekent dit dat het niet anamorphisch op de DVD staat?
    Hoe dan ook, de DVD's komen blijkbaar in een metalen doosje in de kleuren groen/zwart met de titel erin gestansd. Ik denk dan zoals het Terminator2 blikje.
    Klinkt goed toch?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #25

    Standaard

    Kwijl kwijl

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •