Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.

Discussie: Damages

  1. #1

    Standaard Damages

    Deze serie is al weer een jaar geleden in de US uitgezonden, en vanwege de Emmy nominaties ben ik deze toch maar eens gaan bekijken op Blu-Ray.

    Na 1 aflevering gekeken te hebben, kan ik zeker wel concluderen:

    -> Dit is een topper ! <-


    Ondertussen ben ik bij aflevering 10 en kan elke keer maar niet wachten om een volgende aflevering te kijken. Dat is bij mee DE graadmeter of een serie echt goed is. Dat heb ik tot nu toe alleen maar gehad bij series zoals Sopranos, Deadwood, Prison Break (S1), Battlestar Galactica (S1-S2), 24 (S1), Stargate (S1-S6) en Dexter.
    Laatst aangepast door Robbo : 30-07-2008 om 13:18

  2. #2

    Standaard

    Hmz ook op imd veel positieve reacties, deze komt ook maar even op mijn lijstje denk ik. Heb nog wel wat series die ik eerst wil afronden, maar daarna komt deze zeker aan de beurt.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de regio 1 box al een tijd, en het is echt een super serie, wel jammer dat ze dit jaar niks uitbrengen, pas volgend jaar weer.

  4. #4

    Standaard

    WAUW, heb seizoen 1 dit weekend bekeken (13 afleveringen) en kan jullie aangeven dat deze in mijn top 3 samen met The West Wing en LOST komt te staan.

    Superspannend

    Weet iemand wanneer seizoen 2 komt?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    WAUW, heb seizoen 1 dit weekend bekeken (13 afleveringen) en kan jullie aangeven dat deze in mijn top 3 samen met The West Wing en LOST komt te staan.

    Superspannend

    Weet iemand wanneer seizoen 2 komt?
    Januari 2009!

    Overigens schijnt siezoen 3 ook al besteld te zijn, waarschijnlijk wordt die in het najaar van 2009 al uitgezonden.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    Glenn Close en Zeljko hebben beide een Emmy afgelopen weekend gewonnen voor hun rol in Damages

  7. #7

    Standaard

    Weet iemand waneer seizoen 1 hier op dvd verschijnt ?
    Heb zo ontzettend veel goede dingen over deze serie gelezen dat ik nu toch wel nieuwsgierig word............

  8. #8

    Standaard

    Serie is inderdaad een toppertje! Een nederlandse release is wel even aan de orde geweest (ik dacht in september j.l.), maar deze is van de releaselijst verdwenen...

  9. #9

    Standaard

    is bij free gewoon te koop met nl subs!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir Bekijk bericht
    is bij free gewoon te koop met nl subs!
    Hij staat inderdaad te koop voor een leuk bedrag ook nog maar ik betwijfel of deze nederlandse subs heeft.
    Ik denk dat het de UK versie is en die heeft helaas geen nl subs.
    Maar bedankt voor de tip

  11. #11

    Standaard

    Het is gewoon de nl versie ik heb em namelijk al gehaald, is in belgie vorig jaar september gereleats.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir Bekijk bericht
    Het is gewoon de nl versie ik heb em namelijk al gehaald, is in belgie vorig jaar september gereleats.
    OK, staat al in bestelling

  13. #13

    Standaard

    Gisteren de eerste twee afleveringen gezien. Geweldig! Vandaag meteen seizoen 1 besteld op Blu-ray.
    Bij Amazon.co.uk is zowel de DVD als de Blu-ray erg goedkoop, trouwens (NB: geen NL subs!) .

  14. #14

    Standaard

    Echt een briljante serie inderdaad.

    Het verhaal zit supergoed in elkaar, geweldig acteerwerk van Close, Byrne en Danson.

    Zeker 1 van de beste series ooit. Kan nu al niet wachten op seizoen 2

  15. #15

    Standaard

    Zeker een goede serie met een paar lekkere wendingen. Seizoen 2 gaat weer lekker verder waar seizoen 1 ophield en ook hier zitten er weer een paar geweldige vondsten in. Daarnaast moet ik zeggen dat er een aantal hele grote acteurs meedoet. Naast Close, Byrne en Danson zitten er nu ook William Hurt en Tim Olyphant in!


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Zeker een goede serie met een paar lekkere wendingen. Seizoen 2 gaat weer lekker verder waar seizoen 1 ophield en ook hier zitten er weer een paar geweldige vondsten in. Daarnaast moet ik zeggen dat er een aantal hele grote acteurs meedoet. Naast Close, Byrne en Danson zitten er nu ook William Hurt en Tim Olyphant in!
    William Hurt ! Cool, de beste man rules

  17. #17

    Standaard

    Gister aan deze serie begonnen (seizoen 1 voor slechtsn 10€ online kunnen aanschaffen). Moet zeggen dat ik nog niet vaak zo'n sterke pilot heb gezien, vast een goede voorbode voor wat er nog komen gaat!

  18. #18

    Standaard

    Damages S1 Glenn Kessler, Todd A. Kessler & Daniel Zelman, 2007
    De serie begon erg sterk, een van de betere pilots die ik heb gezien, meteen weet men veel vragen op te roepen in de stijl die we ook kennen uit Lost. In de eerste afleveringen zet men die lijn door en weet men de spanning goed op te bouwen. Helaas vielen de antwoorden/ verklaringen in de laatste paar afleveringen me behoorlijk tegen. Neemt niet weg dat het zeker een aardige serie is met een bepaalde verslavende factor. Daarnaast ook degelijk actweerwerk van de gehele cast, als grenst dat van Glenn Close soms tegen overacting aan. 7.6

  19. #19

    Standaard

    Ben het wel met de recensie van Marcel eens. Serie begon erg sterk, maar tegen het einde toe vond ik een aantal plotwendingen wel erg ongeloofwaardig. Verder vond ik de hoofdrolspelers weinig diepgang hebben. Ik vond het wel geweldig om Ted Danson in deze rol te zien, hij maakte op mij veel meer indruk dan Glenn Close.

  20. #20

    Standaard

    Net ook het tweede seizoen gezien. Precies dezelfde opbouw als het eerste seizoen, gelukkig pakken de onthullingen aan het einde van het seizoen nu beter uit. Daarnaast kwamen er voor dit tweede seizoen veel bekende namen opdraven, toch waren het in mijn ogen de wat onbekendere acteurs die het beste acteerwerk afleverden, met name John Doman (The Wire) was sterk.

  21. #21

    Standaard

    Kwam er gister achter dat seizoen drie inmiddels al weer twee weken is begonnen in de VS, was me even ontschoten. Binnenkort maar weer eens even op gaan pakken, ga denk ik wel proberen het hele seizoen op te sparen en dan lekker snel achter elkaar kijken.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Kwam er gister achter dat seizoen drie inmiddels al weer twee weken is begonnen in de VS, was me even ontschoten. Binnenkort maar weer eens even op gaan pakken, ga denk ik wel proberen het hele seizoen op te sparen en dan lekker snel achter elkaar kijken.
    Same here, doe ik dit jaar wel met meerdere series. Ben ook nog niet begonnen met scrubs en 24.


  23. #23

    Standaard

    Moet zeggen dat ik het 2e seizoen lang niet zo sterk vond als het 1e seizoen.
    Ook omdat het 2e seizoen eigenlijk meer van hetzelfde was.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 op blu ray, maar nog niet gezien.

    Maar verwacht er veel van.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #25

    Standaard

    Seizoen 1 is fantastisch en verfrissend. Seizoen 3 is net begonnen in de VS. Naar aanleiding van het bekijken van de eerste aflevering zijn er wat veranderingen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •