Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Firefly Blu-ray (US) krijgt NL-ondertitels

    Firefly Blu-ray (US) krijgt NL-ondertitels

    Op 11 november 2008 zal in Amerika de Blu-ray versie uitkomen van de tv-serie Firefly met Nederlandse ondertiteling. Meer info kun je hieronder terugvinden of door op onderstaande link te klikken.

    http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=68606

    Fox Home Entertainment have announced the US Blu-ray Disc release of Firefly: The Complete Series on 11th November 2008 priced at $89.98 SRP. From writer/producer Joss Whedon, Firefly is a sci-fi series with western elements. Set in the year, 2517, the series explores the aftermath of a civil war and the pioneer culture that exists on the fringes of their star system.

    Region coding is TBC. The Blu-ray Disc set is authored in BD-J on three dual-layer 50GB discs presented in 1080P 1.78:1 Widescreen with English 5.1 DTS-HD Master Audio, German 5.1 DTS, French and Spanish Dolby Surround plus English, Spanish and Dutch subtitles. Disc content follows…

    Disc 1:
    • Serenity (Part 1 & 2)
      • Commentary by executive producer Joss Whedon and actor Nathan Fillion
      The Train Job
      • Commentary by executive producers Joss Whedon and Tim Minear
      Bushwacked
      Shindig
      • Commentary by writer Jane Espenson, actress Morena Baccarin and costume designer Shawna Trpcic
      Special Features:
      • Here’s How It Was: The Making of “Firefly” featurette
    Disc 2:
    • Safe
      Our Mrs. Reynolds
      • BD Exclusive - Commentary by executive producer Joss Whedon and actors Nathan Fillion, Alan Tudyk and Ron Glass
      Jaynestown
      Out of Gas
      • Commentary by executive producer Tim Minear and director David Solomon
      Ariel
      Special Features:
      • BD Exclusive – “Firefly” Reunion: Lunch with Joss, Nathan, Alan and Ron featurette (HD)
    Disc 3:
    • War Stories
      • Commentary by actors Nathan Fillion and Alan Tudyk
      Trash
      The Message
      • Commentary by actor Alan Tudyk and actress Jewel Staite
      Heart of Gold
      Objects in Space
      • Commentary by executive producer Joss Whedon
      Special Features:
      • Serenity: The 10th Character
      • Joss Sings the “Firefly” Theme featurette
      • Joss Tours the Set featurette
      • Deleted Scenes
      • Gag Reel
      • Alan Tudyk’s Audition

  2. #2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Eindelijk! Ik wacht al een heel eind om deze te kunnen aanschaffen omdat er velen dit een enorm goeie reeks vinden. Zal dus een BR aanschaf worden!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Het betreft hier de Blu-ray versie, ik vond een apart topic hierbij wel gepast. Bovendien zijn er genoeg mensen die alleen op dit forum komen voor het highdef materiaal. Ik kijk zelden tot nooit in de gewone DVD-topics, velen met mij.

  5. #5

    Standaard

    Ze zullen wel French bedoelen. Fox is er toch juist om bekend dat hun BRs niet regiovrij zijn??

  6. #6

    Standaard

    Komt er zeker in ik heb de uk versie op dvd.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ze zullen wel French bedoelen. Fox is er toch juist om bekend dat hun BRs niet regiovrij zijn??
    Waarschijnlijk vallen de TV series onder een ander managment, want ook Prison Break 3 wordt volgens mij regio vrij uitgebracht.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8

    Standaard

    Stargate Continuum is ook regiovrij.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Het betreft hier de Blu-ray versie, ik vond een apart topic hierbij wel gepast. Bovendien zijn er genoeg mensen die alleen op dit forum komen voor het highdef materiaal. Ik kijk zelden tot nooit in de gewone DVD-topics, velen met mij.
    In dat topic was het al bekend in juni dat de BR eraan kwam , toch handig.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In dat topic was het al bekend in juni dat de BR eraan kwam , toch handig.
    Op Amazon.com kon je hem maanden geleden al preorderen, alleen was er nog geen datum bekend. Voor release data gebruik ik dit forum niet, daar heb je websites voor als highdefdigest, dvdactive.com en dvdtimes.co.uk. Maar goed, dat is allemaal water onder de brug, het belangrijkste is dat hij Nederlandse ondetitels krijgt. Daar zijn we allemaal blij mee.

    Naar alle waarschijnlijkheid is deze regiovrij, net als Prison Break S3.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Op Amazon.com kon je hem maanden geleden al preorderen, alleen was er nog geen datum bekend. Voor release data gebruik ik dit forum niet, daar heb je websites voor als highdefdigest, dvdactive.com en dvdtimes.co.uk. Maar goed, dat is allemaal water onder de brug, het belangrijkste is dat hij Nederlandse ondetitels krijgt. Daar zijn we allemaal blij mee.

    Naar alle waarschijnlijkheid is deze regiovrij, net als Prison Break S3.
    Dat was dus in juni bekend op highdefdigest....vandaar. Eigenlijk hoef je hier helemaal niet meer te kijken als je bovenstaande websites in de gaten houdt (behalve de Ned. releases, maar dan kun je ook naar dvd-home).........

  12. #12

  13. #13

    Smile Firefly Blu-ray komt ook naar Nederland

    Van Free gehoord dat Fox deze ook in november in Nederland zal release, worden het dan toch nog slimme mensen.
    Laatst aangepast door Michael Bluth : 03-09-2008 om 08:57 Reden: Spel-fout

  14. #14

    Standaard

    11 oktober a.s. release in Nederland, alsdus persbericht op dvd-home.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Waarschijnlijk vallen de TV series onder een ander managment, want ook Prison Break 3 wordt volgens mij regio vrij uitgebracht.
    En Prison Break 3 heeft ook NL ondertiteling, dus ik heb goede hoop voor Firefly.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    11 oktober a.s. release in Nederland, alsdus persbericht op dvd-home.
    Zal een type foutje zijn, en waarschijnlijk 11 november zijn (net als de andere landen).

  17. #17

    Standaard

    Hmm op zowel deepdiscount, axelmusic en amazon staat dat ie slechts engelse, spaanse en franse subs heeft....
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 25-10-2008 om 23:38

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hmm op zowel deepdiscount, axelmusic en amazon staat dat ie slechts engelse, spaanse en franse subs heeft....
    Mmm, misschien hebben ze even de meest gebruikelijke erbij gezet, en volgt later meer...
    Ik wacht sowieso even reviews af, of het een goede verbetering is tov de DVD's, en geen matige .

  19. #19

    Standaard

    Ze hebben de BR's ook nog niet in stock. Dicht bij de release passen ze hun data wel aan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #20

    Standaard

    Bij Axelmusic zijn de subs als volgt gemeld:
    CAN versie E, Dutch, Sp
    USA versie E, Fr, Sp
    Iemand de USA al binnen?

  21. #21

    Standaard

    In review op - ik dacht - avsforum staat de USA versie regio A en B is met o.a. Nederlandse ot. Ik zal dit vanavond nog even na kijken. Overigens is de box in de USA zelf weer goedkoper dan bij axel, het kan dus zinvol zijn om nog een maandje te wachten en dan met de verruimde 'invoervrijstelling' de box in de USA te kopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    In review op - ik dacht - avsforum staat de USA versie regio A en B is met o.a. Nederlandse ot. Ik zal dit vanavond nog even na kijken.
    HIER is de review idd te vinden en daar hebben ze t over "English, Spanish, Dutch
    " subs.

    EDIT: HIER is nog een review te vinden en ook daar wordt melding gemaakt van de hierboven genoemde subs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    .... en dan met de verruimde 'invoervrijstelling' de box in de USA te kopen.
    Is dat eigenlijk al ergens officieel bekend gemaakt??
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 12-11-2008 om 15:00

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij is dit een fout: E, Sp en F is typisch voor USA, maar NL zeker niet, of er zouden meer andere Europese talen moeten zijn...
    Op deepdiscount.com staat ook E, S en F.
    Ik geloof er nog niet in...
    Heb de vraag gesteld op AVSForum.
    Als het echt zo iets bestel ik 'm, vond Serenity ook een goeie film.
    Laatst aangepast door barend : 12-11-2008 om 18:13

  24. #24

    Standaard

    Bij Highdefdigest staat Dutch subs, en die zijn betrouwbaar.
    Ik twijfel trouwens nog over aankoop, aangezien de beeldkwaliteit (sterke motivatie voor mij als ik doubledip) blijkbaar wisselend is......nou ja, ik heb nog tot december, als het importbedrag omhoog gaat.....

  25. #25

    Standaard

    Weet er iemand of de Canadese versie ook Nederlandse ondertitels bevat?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •