Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 270 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard naar welke muziek luisteren jullie?

    We weten nu al welke genre films iedereen leuk vindt, of welk beroep iedereen uitvoert of wat iedereen verzamelt maar naar welke groepen etc... luisteren jullie?

    Ik ben dus een absolute eighties-fan: van new wave over rock tot pop...als het maar eighties is dan vind ik het meestal wel ok.

    Verder luister ik ook regelmatig naar dingen zoals Nine Inch Nails (Electro dus)...

    OF naar gothic van Lacrimosa, Goethes Erben, ... (maar uit deze fase ben ik een beetje uit)

    OF die typische Brits muziek van Pulp, Suede,...(ook David Bowie...maar waar plaats je die?)

    OF de Belgische groepen..Praga Khan, Das Pop,...

  2. #2

    Standaard

    Ik luister naar bijna alles, vooral als het een beetje in de alternatievere hoek zit. Enkele favo´s van me:

    - Heather Nova
    - Fear Factory
    - Korn
    - K´s Choice (favo nummer: Shadowman)
    - Within Temptation
    - Dimmu Borgir
    - Linkin Park (so sue me!)
    - Alanis Morissette
    - Tori Amos
    - Nirvana
    - Ash
    - The Gathering
    - Metallica
    - Iced Earth

    En echt nog vele, vele anderen. Zelfs af en toe klassiek. Vooral Tsaikovsky is heel erg leuk om een keer op full-blast je ramen mee te laten vibreren. Brede smaak dus, net als met films.

  3. #3

    Standaard

    Heb een hele brede muzieksmaak (vindt ik tenminste zelf), maar meestal luister ik Nederlandstalig (Blof, Van Dik Hout) en waarvan ik ook zo mogelijk de concerten bezoek.
    Engelstalige dames voornamelijk Alanis Morissette, Tori Amos, Melissa Etheridge.
    Engelstalige groepen: Depeche Mode, Corrs, Beatles.
    Qua klassiek eigenlijk alleen Andrea Bocelli (maar dat zullen de die-hard klassiek-fans géén klassiek noemen )

  4. #4

    Standaard

    Ik luister wel graag naar Phil Collins, The Corrs, Lighthouse Family, Savage Garden, Train, Blue en techno muziek (zolang het maar van Music Instructor is, heh ). Hou eigenlijk van alles, zolang het maar lekker klinkt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    kan me wel terugvinden in je smaak, ik luister naar bijna alles, enkele van mijn favorieten per genre


    lounge / ambient : sven van hees, gert, kruder en dorfmeister, zero 7, jaffa, de phazz, yonderboi, orbital, B-12, cujo, amon tobin, dzihan and khamien....

    trance : dj tiesto, push, yves deruyter, westbam, members of mayday...

    techno / beats / trip hop : cj bolland, ken ishii, dave clarke, dreadzone, faithless, morcheeba, aphex twin, lovage, dj shadow, natacha atlas, ozric tentacles....

    metal : anthrax, slayer, cradle of filth, suicidal tendencies, faith no more, fear factory, sod....

    hardcore / punk : right direction, sheer terror, cro mags, peter and the test tube babies, conflict , dead kennedys, the blood, agnostic front, gg allin and the scumfucks, ramones, turbonegro....

    gothic / wave / electro : poesie noire, 2 belgen, sopor aeternus, lacrimosa, goethes erben, das ich, project pitch fork, front 242, aroma di amore, cure, sisters of mercy, latour, lard

    surf : treble spankers, the wangs, fifty foot combo, dick dale

    jazz : dave brubeck quartet, miles davis, chet baker

    rock : tom petty and the heartbreakers, gorki, janes addiction, pixies

    weird : fantomas, mr bungle

    en veel 80's stuff

    en veel dat ik nog vergeet


    heb meer dan 800 originele cds dus weet je wel dat ik naast film freak ook muziek freak ben

  6. #6

    Standaard

    Over het algemeen veel Rnb en Rap! Luister erg veel naar de CD van Usher, die is echt super! Maar ik vind zelf Phil Collins ook erg goed!
    Trance ben ik niet echt in te vinden! Misschien een enkel nummer dat ik leuk vind, maar verder toch wel RnB!

    Favoriete:

    Usher
    Sisqo
    Dru Hill
    TQ
    Ginuwine
    Eminem
    Nas
    Craig David
    Ja Rule
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ook wel een vrij brede muzieksmaak, maar het zit toch grotendeels in het alternatieve hoekje:

    Robbie Williams (sinds 1993)
    Bush
    Muse
    Garbage
    No Doubt
    Radiohead
    Smashing Pumpkins
    HIM
    David Bowie
    Tori Amos
    Placebo
    Stereophonics
    Apocalyptica
    Elvis Presley

    Klassiek kan ik ook nog wel overleven, met name sommige soundtracks en ik ben helemaal weg van de Danse Macabre van Saint-Saens en Canon van Pachbel.

    Linda

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    kan me wel terugvinden in je smaak, ik luister naar bijna alles, enkele van mijn favorieten per genre

    Ja er staan idd veel dingen tussen die ik ook wel ok vind...de ambient, techno en aanverwanten zijn dan weer eerder voor mijn vriend...maar de jazz en surf vinden we geeneen van allebei goed.

    Ik vind van die cover dingen ook altijd goed...bv Like a prayer van Bigod20 of I put a spell on you van M.Manson,...

    Maar ik moet toegeven dat ik, wanneer ik in de stemming ben, ook wel onnozel kan doen op dingen van K3 (ja, erg hé) of de echte eighties pop (à là I am the one and only van Chesney Hawkes)...

  9. #9

    Standaard

    OP dit moment staat de CD Alchemy Live van Dire Straits te draaien. Dan heb je meteen mijn meest favoriete band te pakken.

    Verder van alles wat. Een selectie: Guns 'n Roses, Metallica, Queen, Tori Amos, Alanis Morisette, Amanda Marshall, Anouk, Within Temptation, Eminem, Dido, Krezip, Simon & Garfunkel, Led Zeppelin, Deep Purple, The Eagles, U2, Bon Jovi, Bush, Live, Coldplay, Rammstein, Jewel, The Cranberries, Michael Jackson, Meat Loaf, Marco Borsato, Sarah Brightman, Moby, Pink Floyd. K's Choice, REM, Skunk Anansie en veel cabaret (Youp van 't Hek, Harrie Jekkers, Hans Dorrestijn, Herman van Veen) en veel filmmuziek (The Rock, Braveheart, Gladiator)
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zeer erg britte
    maar da's meestal wanneer ik me in een kleine kring bevind met vrienden die nog onnozeler zijn...
    trouwens ik heb al met de ergste gothicers staan shaken op abba...dus dat valt wel mee

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ook een zeer brede muzieksmaak

    Klassiek
    Blues
    Rock & Roll
    Pop
    Rockballads
    Hard-rock

    Geen:
    House
    R & B
    Rap / Hiphop
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Ik luister graag naar:

    * Signum
    * Push
    * Ferry Corsten
    * Tiësto
    * Piet Bervoets & Benny de Goeij
    * Armin van Buuren
    * Sasha
    * Marco V. & Benjamin
    * JayLunar
    * Johan Gielen
    * Classified Project
    * The Prodigy
    * Tall Paul
    * Mac Zimms (alleen de trance)
    * Olav Basoski (alleen de trance)
    * Jaydee (alleen de trance)
    en natuurlijk Rochan z'n broer

    voornamelijk trance duzzz...!

  14. #14

    Standaard

    bestaat er trouwens zoiets als een cd profiler ?

  15. #15

    Standaard

    - Korn
    - Within Temptation
    - Linkin Park
    - Alanis Morissette
    - Nirvana
    - Metallica
    - Iron Maiden
    - Rammstein
    - A. A. F. (na Pinkpop anyway)
    - Guano apes
    - After forever

    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  16. #16

    Standaard

    Een kleine greep uit m'n favorieten:

    Singer-Songwriters:
    • Tori Amis
    • Heather Nova
    • Lisa Loeb
    • Alanis Morissette

    Gothic:
    • the Cure
    • HIM

    Classic Rock:
    • The Doors
    • Supertramp
    • Rolling Stones
    • Pink Floyd

    Alternative
    • RHCP
    • Lenny Kravitz
    • Toad the Wet Sprocket
    • Counting Crows
    • Blind Melon
    • Levellers
    • Powderfinger
    • Moist
    • Plumb
    • Placebo

    Dance etc
    • Delerium
    • Moloko
    • Faithless
    • Massive Attack
    • Air
    • Esthero
    • Manu Chao

    Soundtracks, o.a
    • the Crow
    • dazed and confused
    • Amélie
    • Moulin Rouge
    • Brokedown Palace
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon

    Favoriete:

    Usher
    Sisqo
    Dru Hill
    TQ
    Ginuwine
    Eminem
    Nas
    Craig David
    Ja Rule
    maken idd goeie muziek... nog namen waarvan je misschien nog nooit heb gehoort maar zeker hele goeie muziek maken:

    Bone Thugs-N-Harmony
    So Solid Crew (21 seconds is heeeeel mooi)

    verder hou ik 'van heel veel verschillende Urban/hiphop/RnB/Rap

  18. #18

    Standaard Re: naar welke muziek luisteren jullie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    ...(ook David Bowie...maar waar plaats je die?)
    David Bowie plaats je niet in een hokje, je plaats de hokjes in David Bowie...

    Maar goed, als ik dus geen dvd kijk luister ik vooral naar Radiohead, Pearl Jam, Tom Waits, Tori Amos, Reef, Paul Weller, Deep Purple (we zijn alweer in de 8e bezetting aangeland), Black Crowes, Tröckener Kecks, Raggende Manne, The Who, Cream, dEUS, Soundgarden, Faith No More, Suede, Portishead, Placebo, Blur, Oasis, Blumfeld, Bobby Dylan, Neil Young (eventueel met Crazy Horse), Led Zeppelin/Page & Plant, Beatles & Rolling Stones, Jimmi Hendrix, Urban Dance Squad, Metal Molly, Alice in Chains en Queen (albums t/m 1976, de rest is overwegend bagger).

    Oh ja, af en toe een beetje Billie Holliday of Charlie Parker kan ook geen kwaad.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    bestaat er trouwens zoiets als een cd profiler ?
    He die vraag heb ik vandeweek ook al gesteld

    Bon Jovi
    Metallica
    Iron Maiden
    Fear Factory
    Body Count
    Mariah Carey
    Bruce Springsteen
    Public Enemy
    Boyz II Men

    Een greep uit mn favorieten

    Voor mensen die van hip-hop houden:
    Probeer eens Camp Lo
    Ze hebben een cd genaamd Uptown Saturday Night met het liedje Luchini

  20. #20

    Standaard

    ik luister vooral metal/hardcore/emo/jazz/drum'nbass/lieve liedjes van aimee mann en fiona apple en alles wat er tussen zit.

    (hehehe...de cd van mijn eigen band is overigens vandaag gereleased, te koop voor 10 eurotjes )

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Ik luister graag naar:

    * Signum
    * Push
    * Ferry Corsten
    * Tiësto
    * Piet Bervoets & Benny de Goeij
    * Armin van Buuren
    * Sasha
    * Marco V. & Benjamin
    * JayLunar
    * Johan Gielen
    * Classified Project
    * The Prodigy
    * Tall Paul
    * Mac Zimms (alleen de trance)
    * Olav Basoski (alleen de trance)
    * Jaydee (alleen de trance)
    en natuurlijk Rochan z'n broer

    voornamelijk trance duzzz...!
    Dank je wel JayLunar
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Whoa... bestaan die nog steeds? Ik ken eigenlijk alleen "Iced Earth" en "Night of the Stormrider", en dat was volgens mij ergens begin 90er jaren.
    Jazeker, die bestaat inderdaad nog steeds. Ik ken ze van hun Dark Saga album eind jaren ´90 (Spawn anyone?) en luister nu naar de geweldige nummers van hun album Horror Show. Hele goede band, met een heel apart geluid.

  23. #23

    Standaard

    Mijn stijl zo ongeveer:

    - Rammstein (sinds pinkpop nog meer!)
    - The offspring
    - Greenday
    - The army of darkness (naar de film vernoemd ja......)
    - Metallica (vooral S&M)
    - Linkin Park
    - System of a down (vooral na pinkpop!)
    - Rip-off www.rip-off.nl

    Zoiets dusssssssssss

  24. #24

    Standaard

    The Eagles
    Lionel Richie
    Phil Collins
    Bryan Adams

    Mighty Sam McClane (Blues/soul)

    Verder hele ruime smaak in alle soorten muziek.
    Ligt ook aan m'n stemming.

  25. #25

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •