|
04-01-2009, 17:02
|
|
|
Senior Member
|
 Misschien een idee om ook alle lijstjes-topics van dit forum hier te zetten (met alle voordelen vandien) 
|
|
|
04-01-2009, 17:25
|
|
|
Senior Member
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door BigLebowski
 Misschien een idee om ook alle lijstjes-topics van dit forum hier te zetten (met alle voordelen vandien) 
|
Waarom, de meesten hebben niks specifiek met 2008 te maken.
Laatst aangepast door intexor : 04-01-2009 om 17:43.
|
|
|
04-01-2009, 17:36
|
|
|
DVD.nl Redactie
|
Even voor de duidelijkheid, er bestaat al een topic over de beste en slechtste films van 2008 in het subforum filmdiscussies.
Gezien de inhoud van de openingspost en de plaatsing in DVD Discussies ga ik ervan uit dat we het hier gaan hebben over DVD en blu-ray uitgaves.
Discussies die alleen over de film gaan graag in het eerstgenoemde topic.
|
|
|
04-01-2009, 17:42
|
|
|
Senior Member
|
Ah okay, dan verwijder ik die link in m'n vorige post want die heeft niets met DVD/Blu-ray releases te maken.
|
|
|
04-01-2009, 17:55
|
|
|
Senior Member
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door intexor
Waarom, de meesten hebben niks specifiek met 2008 te maken.
|
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat het sowieso wel handig zou zijn om slechts 1 topic te hebben met daarin de links van alle voorkomende lijstjes. Op die manier blijft het forum wat schoner en overzichtelijker lijkt me. Het is maar een idee natuurlijk, of lul ik nu slap? 
|
|
|
04-01-2009, 18:07
|
|
|
Senior Member
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door BigLebowski
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat het sowieso wel handig zou zijn om slechts 1 topic te hebben met daarin de links van alle voorkomende lijstjes. Op die manier blijft het forum wat schoner en overzichtelijker lijkt me. Het is maar een idee natuurlijk, of lul ik nu slap? 
|
Nee daar heb je wel gelijk in, dat mag er wel eens komen.
|
|
|
| Discussieopties |
Zoek in discussie |
|
|
|
Instellingen bij het plaatsen van berichten
|
Je mag niet nieuwe discussies aanmaken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken
HTML code is uit
|
|
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54 uur.