Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 162 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Predators (Robert Rodriguez)

    This is one of those news stories that I'm just not sure whether to believe. But I guess Fox did make two complete Alien vs Predator movies, and 10 years ago no one would've believed that would ever happen. Bloody Disgusting is reporting that Robert Rodriguez and his Troublemaker Studios are producing a new Predator reboot for Fox. I hate using the term "reboot," but it's literally the most common word you'll hear in Hollywood. And sometimes it can mean good things. Apparently this is the pitch for the reboot: "In the reboot a team of commandoes face down a mysterious race of vicious monsters."
    You read that right, monsters, not just a monster. In every past movie involving the Predator species, we've only ever seen one of them for most of the movie. That is, except for the first AvP, where we saw three of them. Either way, I'm both a bit excited and a bit nervous to hear this news. I was never a big Predator fan, so I can't say this makes me jump out of my chair with excitement, but I guess I am very curious to see whether this is indeed true. If it is, then hot damn, because with Rodriguez producing, I'm sure we can expect nothing but badass Predator goodness. How many Predator fans are still out there?
    Zo oud is de film toch ook nog niet. Dus een reboot zie ik niet echt zitten.

    Bron: http://www.firstshowing.net/2009/01/...edator-reboot/

  2. #2

    Standaard

    Rodriguez aan het roer? Laat maar komen! Predator is nog steeds mijn favoriete actie/sf film!


  3. #3

    Standaard

    Doe maar, als hij hem ook echt gaat maken natuurlijk, want Rodriguez kondigt zoveel aan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Doe maar, als hij hem ook echt gaat maken natuurlijk, want Rodriguez kondigt zoveel aan.
    Dit is een project dat hij niet gaat regisseren, dus de kans dat dit project ondergesneeuwd raakt tussen alle andere films die hij als regisseur wil maken is iets kleiner.

    Overigens heeft hij ooit al eens een script geschreven voor een Predator-sequel. Dat was rond de tijd dat hij Desperado maakte. Dat script ging ook al over meerdere predators, dus wellicht dat deze reboot eerder aanleunt tegen dàt concept dan tegen een 1 op 1 remake.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Het zou eerst PREDATORS worden. Dat zag ik ook wel zitten

  6. #6

    Standaard

    Met hem weer aan het roer, kan het niet misgaan

  7. #7

    Standaard

    laat maar komen!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  8. #8

    Standaard

    Wie moeten er op de Predator(s) gaan jagen?

    Suggesties??

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Wie moeten er op de Predator(s) gaan jagen?

    Suggesties??
    Weer zo'n iemand als Arnie

  10. #10

    Standaard

    Vin Diesel?
    The Rock?

    Mag van mij wel een beetje een muscle man zijn. Eentje die het kwa kracht een beetje kan op nemen tegen z'n predator of predators.

    Stiekem vind ik Will Smith ook wel een goeie kandidaat. Iemand net als Danny Glover uit deel 2.

  11. #11

    Standaard

    Ik hoop dat het toch wel om een reboot gaat, als in een volgend deel in de Predator-reeks, en niet om een remake van de eerste film met Schwarzenegger. Zo'n film kan je vandaag de dag niet meer met hetzelfde effect maken volgens mij, en het idee van een derde deel met meerdere predatoren spreekt me wel aan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Wie moeten er op de Predator(s) gaan jagen?

    Suggesties??
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Bennett uit Commando
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Als Arnie en z'n groepje het al niet redden tegen 1 Predator, hoe gaat iemand het dan redden tegen meerdere Predators? of wordt het een film van tien minuten?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    Over de cast is nog niet gesproken maar producent John Davis wist wel te melden dat, als het script goed was, Arnold Schwarzenegger er zelfs over na gaat denken om mee te doen.

  18. #18

    Standaard

    De eerste goede zet van Fox in jaren? Afwachten, maar het maakt me benieuwd...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Over de cast is nog niet gesproken maar producent John Davis wist wel te melden dat, als het script goed was, Arnold Schwarzenegger er zelfs over na gaat denken om mee te doen.
    Nee dankje Ik wil wel een reboor van Predator zien, maar als Arnold mee gaat doen, vind ik de film automatisch een stuk minder. Ik weet niet waarom, maar ik erger me toch best veel als hij op het scherm te zien is.


  20. #20

    Standaard

    Kom op. Arnold maakte de eerste beter vond ik. Geweldige quotes die enkel hij kon brengen.

    Dutch: [the Predator pulls off his mask] You're one... *ugly* ************!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #21

    Standaard

    Waarom? ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nee dankje Ik wil wel een reboor van Predator zien, maar als Arnold mee gaat doen, vind ik de film automatisch een stuk minder. Ik weet niet waarom, maar ik erger me toch best veel als hij op het scherm te zien is.
    Omg... onbegrijpelijk!

    Ik zie een reboot best wel zitten, aangezien Robert Rodriguez aan het roer staat en die man is wel in staat om een simpel gegeven in een waanzinnige film om te zetten.


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nee dankje Ik wil wel een reboor van Predator zien, maar als Arnold mee gaat doen, vind ik de film automatisch een stuk minder. Ik weet niet waarom, maar ik erger me toch best veel als hij op het scherm te zien is.
    Ben ik met je eens. Arnold hoeft voor mij ook absoluut niet mee te doen. De man heeft zijn beste tijd gehad naar mijn mening.

    Ben benieuw wat Robert Rodriguez hiervan gaat maken........

  24. #24

    Standaard

    Hier staan wat antwoorden van Rodriguez zelf.

    In het kort:

    De aanleiding om Rodriguez te benaderen voor het project is een globale beschrijving van een mogelijke Predator-sequel van jaren geleden. Die speelde zich af op een andere planeet met inderdaad meerdere Predators. Het is op het moment echter nog helemaal niet duidelijk of en in hoeverre die specifieke verhaallijn gebruikt gaat worden. Maar hij is nog altijd enthousiast over elementen uit de voorstellen die hij destijds heeft gemaakt; What I'd like to do with it is expand on ideas I dreamt up back in the original treatment, that had really expanded on the universe both the Predators and other species live in. We'd create new otherworldly characters while not taking away from the draw our main Predator has. I think another reason I called it Predators was to mark it as a project that should be taken seriously by a filmmaker to make a worthy follow up to a classic, much in the way Cameron made Aliens a compelling work on its own, following Ridley Scott's Alien.

    Het plan is om iemand anders te benaderen om de film uiteindelijk te regisseren. Of zoals Rodriguez het zelf stelt: The idea is that I'd produce PREDATORS here at Troublemaker Studios, so that I can feel free to walk to the PREDATORS soundstage, pick up a camera and co-shoot the coolest scenes.

    Het is nog te vroeg om te zeggen of Schwarzenegger op de een of andere manier een plaats krijgt in het project;
    As things develop further, we'll keep you posted, because this is obviously a fan favorite. Hetgeen m.i. zowel kan betekenen dat hij overweegt Schwarzenegger er op de een of andere manier bij te betrekken als dat hij alleen maar zo snel mogelijk uitsluitsel wil geven (dus dat het voor hem geen 'must' is).


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Wie moeten er op de Predator(s) gaan jagen?

    Suggesties??

    John Cena voor Arnold zijn rol, hij heeft de looks er voor en alleen zijn acteerwerk moet hij wel nog aan werken.

    Maar in mijn ogen een prima kandidaat.


    http://www.imdb.com/name/nm1078479/#actor
    What ?

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •