Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 101 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nou ja uitmelken: in nederland was er alleen pas een kale versie van Zodiac uit, zonder extra`s. En aangezien die bij Fincher films altijd meer dan de moeite waard zijn wilde ik deze toch zeker hebben.
    De foto`s:






    Dat kaartje met "the murder sites" vind ik dan wel weer interessant. maar ik heb de gewone 2-disc special Editie al. dus ik koop hem niet
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 04-04-2009 om 14:04
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #77

    Standaard

    Tja, het ziet er allemaal wel aardig uit, vooral Zodiac. Maar als je eerlijk bent is dit natuurlijk een gevalletje "oude wijn in nieuwe zakken" en puur een verkoopstuntje.

  3. #78

    Standaard

    Mee eens. Blijf het storend vinden dat films steeds maar weer opnieuw uitgebracht worden. Doe het dan meteen bij de eerste versie goed.
    Maar...die zodiac ziet er best netjes uit hoor

  4. #79

    Standaard

    Ik heb gisteren de sweeney todd versie gekocht en ben er reuze blij mee.
    Weet dat ik hoe dan ook als ik weer geld heb nog The Last Samurai wil hebben of Batman Begins
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  5. #80

    Standaard

    Zojuist Batman Begins gekregen en ik moet zeggen dat die er verzorgd uit ziet . Mooie cover, een leuke set (10) foto's . Het formaat wijkt natuurlijk flink af van het gangbare, maar ik zie hier geen probleem in. Heb wel meerdere uitgaves van films die afwijken van het gebruikelijke keepcase-formaat. Gewoon een eigen plekje geven binnen de dvd-verzameling.

    Misschien koop ik nu ook nog Zodiac uit deze collectie :razz: .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #81

    Standaard

    Passen inderdaad langs geen kanten mooi in een collectie. Wie die afmetingen heeft bedacht verdient een dikke buis op esthetica.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Evt fotos van Batman begins?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

    Standaard

    Als de edities in blu-ray zouden worden uitgebracht zijn zou dit echt schitterend geweest zijn maar nu laat ik ze maar liggen !


  9. #84

    Standaard

    heb die uitgave van 300 en sweeney. bij 300 een schandalig klein boekje en bij sweeney een paar foto's. echt bijzonder is het niet allemaal misschien leuk als je de films nog niet hebtmaar als je ze al hebt misschien wachten totdat ze goedkoper zijn

  10. #85

    Standaard

    Voor de liefhebbers heb ik nog wat foto's gemaakt



    Charley and the Chocolate Factory





    V for Vendetta





    Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street



    Laatst aangepast door Cocheese : 26-04-2009 om 19:09
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  11. #86

    Standaard

    *bump*

    Ik ben van plan ze ook (allemaal) te gaan halen. Mijn vraag is: waar kun je zien welk nummer jouw exemplaar heeft (aangezien het een gelimiteerde, genummerde oplage is)?

  12. #87

    Standaard

    Ik zit me af te vragen; Is het niet een beetje zonde om ze te halen? Ze zijn eigenlijk allemaal ook voor hetzelfde geld op Blu-ray te krijgen.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik zit me af te vragen; Is het niet een beetje zonde om ze te halen? Ze zijn eigenlijk allemaal ook voor hetzelfde geld op Blu-ray te krijgen.
    Omdat nog niet iedereen is overgestapt op Blu-ray

  14. #89

    Standaard

    Dat snap ik, maar om nog veel geld aan luxe DVD uitgaves te gaan spenderen anno 2009...

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat snap ik, maar om nog veel geld aan luxe DVD uitgaves te gaan spenderen anno 2009...
    Wat is daar nou mis mee, veroordeel mensen nou eens niet zo tot het maken van de verkeerde keuzes omdat ze nog steeds DVD's kopen. Als mensen toch zin hebben om wat meer uit te geven aan een luxere DVD uitgave, dan moeten ze dat toch zelf weten.

  16. #91

    Standaard

    Zucht, DVD.nl ging al achteruit , maar nu wordt ik ook nog half aangevallen door een mod, omdat ik even mijn hersenspinsels mededeel...

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Zucht, DVD.nl ging al achteruit , maar nu wordt ik ook nog half aangevallen door een mod, omdat ik even mijn hersenspinsels mededeel...
    Ik wil je heus niet aanvallen hoor, maar je kunt het ook op een objectievere manier formuleren Jaap. Op deze manier riekt het een beetje naar elitair gedrag jegens de nog altijd grote groep DVD kopers en dat zal zeker ook niet je bedoeling zijn wanneer je je gedachtes post.

  18. #93

    Standaard

    Oké.
    Deze uitgaves zijn mooi om te showen op de plank, maar onhandig om ze gewoon tussen je andere DVD's te zetten.
    Ze kunnen beter van die bookuitgaves maken, zoals Waner in de USA doet met hun BD's.

  19. #94

    Standaard

    Ik heb gewoon graag deze luxe edities, wat is daar mis mee? Blu-ray zit er voor mij nu nog niet in, misschien over een tijdje.. Maar tot die tijd blijf ik gewoon DVD's kopen..
    btw, m'n vraag is nog (steeds) niet beantwoord =p
    Laatst aangepast door Robbie93 : 30-07-2009 om 14:41

  20. #95

    Standaard

    *bump*

    Ik ben van plan ze ook (allemaal) te gaan halen. Mijn vraag is: waar kun je zien welk nummer jouw exemplaar heeft (aangezien het een gelimiteerde, genummerde oplage is)?
    Ja, dat staat erop vermeld
    Dat leid ik hieruit af (Bericht uit dit forum);

    Gisteren Zodiac gekocht. Erg mooie versie. Ze zijn wel genummerd, alleen niet op een 1/10.000 manier. Op de spine staat een nummer, bij Zodiac bv. is het nummer 3
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 30-07-2009 om 15:45

  21. #96

    Standaard

    Niet OF het erop staat, maar WAAR =p

    EDIT: oké, bedankt =)

    Ik ga komende maandag 300, I Am Legend en Zodiac halen (Warner Bros. Collector's Editions) =D. Ik twijfelde eerst tussen Zodiac en Charlie and the Chocolate Factory, maar aangezien ik Zodiac persoonlijk stukken beter vind krijgt die voorrang =p
    Laatst aangepast door Robbie93 : 30-07-2009 om 15:58

  22. #97

    Standaard

    Ze zijn genummerd van 1 tot 10. Er zijn gewoon 10 films uitgekomen in deze uitgaves, en elke film heeft gewoon zijn nummer. Niks bijzonders dus.

    (Quite crappy, in my opinion )


  23. #98

    Standaard

    Alvast veel plezier met de films Robbie!

  24. #99

    Standaard

    Diverse titels zijn nu voor slechts 10 euro op de Free Record Shop te bestellen! Wees er snel bij, want heb het idee dat dit de laatste zullen zijn..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  25. #100

    Standaard

    Heb je een link, ik heb gekeken maar kon ze niet vinden op de FRS site, ik heb wel op de BE site gekeken, mss is het enkel in NL een actie?

    En waarom zou het weggegooid geld zijn om van je favoriete films collector's editions op dvd te kopen? De speciale uitgaven op BD zijn namelijk redelijk schaars vind ik. Ik heb het laatst nog de SE van The Rock (mijn favoriete actiefilm) gekocht terwijl ik de gewone DVD al heb en voor hetzelfde geld de BD had kunnen kopen op Amazon.

    En ik koop ook wel degelijk BD's, maar bij men bestelling van enkele dagen geleden bij Amazon waren een 12 tal blurays en toch wel een 25 tal dvd's... dus ik koop wel BD's, maar DVD heeft zeker nog wel zijn waarde vind ik. en ik kocht dan wel dubbel zoveel dvd's, maar het aandeel van BD in de totaalprijs van mijn bestelling was dan wel weer het dubbel van dat van de DVD's
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •