De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Regio A Blu-ray speler importeren?

    Hoi allemaal,

    Heeft iemand ervaring met het importeren van een Regio A Blu-ray speler uit bijvoorbeeld Amerika?

    Dat wil ik namelijk doen, maar kan ik een dergelijke speler gewoon aansluiten in Nederland? Of heb ik nog iets extra's nodig of whatever?

    Het gaat trouwens om de PIONEER BDP-51FD.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  2. #2

    Standaard

    Ervaring ermee heb ik niet, maar je zult op zijn minst een transformator nodig hebben. In Amerika hanteren ze tenslotte 110v en een andere stekker. Verder heb je denk ik geen aparte dingen nodig...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ok, thanx!

    Enig idee of zo'n transformator een geaarde netsnoer moet bevatten?
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  4. #4

    Standaard

    neehoor dat is niet nodig. die van mij heeft ook geen geaarde stekker. Bovendien hebben de meeste dvd-spelers dat toch ook niet?

    ik gebruik hem overigens voor mijn import spelcomputers
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #5

    Standaard

    Let er ook even op dat Amerikaanse spelers vaak ook geen PAL aankunnen. De meeste Amerikaanse winkels (zoals amazon etc.) versturen trouwens geen US bd-spelers naar landen buiten de VS (ik denk vanwege deze compatibiliteitsproblemen en mogelijk ook afspraken met de industrie), of heb je zelf een leveradresje?

    En vergeet de BTW (19%) en douanerechten (9,5% voor een bd-speler) niet die op Schiphol wordt gerekend, plus inklaringskosten (alles berekend over de totale prijs plus de verzendkosten). Met deze toeslag van 30% is er volgens mij geen prijsverschil meer als je hem hier in de winkel koopt met de Amerikaanse prijs, moet je alleen nog een goedkoop adresje hier vinden om hem regiovrij te laten maken
    Je garantie vervalt in ieder geval als je een Amerikaanse speler hier gebruikt.
    Laatst aangepast door Oakey : 17-03-2009 om 19:26
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #6

    Standaard

    Thanx voor de info.

    Als er btw, douanekosten en inklaringskosten bovenop komen, plus nog een transformator dan is het inderdaad goedkoper om er een in Nederland te kopen, en die regiovrij te laten maken.

    Ik weet genoeg
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •