Pagina 1 van 51 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1267 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    Inmiddels de lijst weer compleet.

  2. #2

    Standaard

    USA: mogelijk Band of Brothers (aldus amazon.com). Staat niet bij sub-titles, maar wel onder languages.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 27-09-2008 om 14:06
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard Transformers

    Op internet kom ik 2de hands transformers 2 disc blu ray tegen. Deze kan nog niet uit duitsland komen want daar is hij nog niet. iemand een idee waar wel?

  4. #4

    Standaard

    Uit de UK staat ook wel in de lijst.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    USA: mogelijk Band of Brothers (aldus amazon.com). Staat niet bij sub-titles, maar wel onder languages.
    Met languages doelen ze op de gesproken talen in de serie zelf.

  6. #6

    Standaard

    Maar natuurlijk weten we allemaal dat Band of Brothers niet nagesynchroniseerd is. Dus het is een fout of de informatie had bij subtitles moeten staan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Maar natuurlijk weten we allemaal dat Band of Brothers niet nagesynchroniseerd is. Dus het is een fout of de informatie had bij subtitles moeten staan.
    Is het 100 % zeker dat ie NL subs bevat?

  8. #8

    Standaard

    Is Prison Break Seizoen 3 echt nederlands ondertiteld in de USA? want het staat toch niet op de backcover?
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Klopt en het is ook niet in het menu teug te vinden maar als je de subs via de ab tijdens de film selecteerd vind je ze wel, zie ook blu-ray topic over Firefly waar dit wordt bevestigd.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=62590

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Klopt en het is ook niet in het menu teug te vinden maar als je de subs via de ab tijdens de film selecteerd vind je ze wel, zie ook blu-ray topic over Firefly waar dit wordt bevestigd.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=62590
    Hmmmm, dan zal ik hem toch even bestellen op dvdpacific, hoop echt dat ik dvd.nl mag vertrouwen hoor
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hmmmm, dan zal ik hem toch even bestellen op dvdpacific, hoop echt dat ik dvd.nl mag vertrouwen hoor
    Het wordt ook bevestigd in pricewatch bij Bluray Prison break s3

    Axelmusic € 44,29 excl verzendkosten. Import maar bevat Nederlandse ondertiteling (niet vanuit het menu te kiezen, wel met de subtitle knop van de AB).
    Wel een opmerking hierbij. Het menu van ondertitels bevat alleen Deens Noors Fins en Zweeds maar er staan 12 ondertitels op waarvan Nederlands de eerste is. Op de hoes staat alleen Engels, Spaans en Frans vermeld. Misschien bij fabricage iets verkeerd gegaan bij een batch? In ieder geval meldt DVD Beaver ook NL ondertiteling.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Met languages doelen ze op de gesproken talen in de serie zelf.
    Zoials al eerder opgemerkt is het niet te verwachten dat de auteurs opeens allemaal Nederlands gaan praten. Het is mij al eens eerder opgevallen bij een andere titel natuurlijk, dat er Dutch bij de languages stond en dat vervolgens daarmee werd gedoeld op ot. Maar we moeten gewoon even wachten op 11/11 en dan ook nog goed kijken naar de regioindeling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    En er wordt ook wel degelijk NL gesproken in de serie tijdens de aflevering in Nederland, dus ik zou, als je OT belangrijk vindt, wachten tot de release in de UK om het zeker te weten.

  14. #14

    Standaard

    Weet er iemand of Cloverfield dutch subtitles heeft in de UK ?
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weet er iemand of Cloverfield dutch subtitles heeft in de UK ?
    Volgens DVD Profiler wel.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Volgens DVD Profiler wel.
    Kan iemand dit ook bevestigen ?
    BD (1243) What i Watch

  17. #17

    Standaard

    UK Poltergeist
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Cirque du Soleil : Corteo
    USA import via Amazon
    Regio A,B en C en nederlandse ondertiteling

  19. #19

    Standaard

    Alles toegevoegd.
    Laatst aangepast door Rolo71 : 31-10-2008 om 17:41
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolo71 Bekijk bericht
    UK

    .....
    Goonies, The
    ....
    Zeker weten??
    Op Play.com staat:
    English ; German ; Italian ; Portuguese ; Danish ; Norwegian ; Swedish ; Finnish

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zeker weten??
    Op Play.com staat:
    English ; German ; Italian ; Portuguese ; Danish ; Norwegian ; Swedish ; Finnish
    Ik ben hem hier tegen gekomen:

    http://www.zavvi.co.uk/goonies-blura...qc.r10.1/p.jsf

    Dus dat wordt even afwachten.
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  22. #22

  23. #23

    Standaard Shawshank

    Weet iemand of The Shawshank Redemption BD regio B Nederlandse ondertitels heeft?

  24. #24

    Standaard

    Nee, geen Nederlandse ondertitels.

  25. #25

    Standaard

    The Matrix ( US ) 1-3
    Bron Axelmusic (hoes)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 1 van 51 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •