31-10-2009, 15:13
|
|
|
Ultimate Member
Registratiedatum: dec 2001
|
BRAVE2 is de code waarmee je bij Play.com korting krijgt.
|
|
|
31-10-2009, 15:15
|
|
|
Glorious Member
Registratiedatum: jan 2002
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Promise
Bedankt voor de tip,hij is daar inderdaad goedkoper, en aangezien ik een echte hollander ben, wil ik natuurlijk alles zo goedkoop mogelijk. :razz: :razz:
Alleen als ik naar de rest van mijn lijst kijk, ben ik bij Amazon.co.uk goedkoper uit.
Wat ik nu in mijn mandje heb zitten is:
|
Er zijn mensen die het niet weten, daarom maar even voor de zekerheid nog eens vermelden: bij amazon kun je 'rechtstreeks' bij hun bestellen (ofwel de prijs die je ziet als je een product selecteert), maar ze hebben ook altijd 'resellers', dit zijn de 'kleine' lettertje onder de prijs, hieronder een voorbeeld bv van Indiana Jones and the crystal skull:
Price: £17.98 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery.
17 new from £8.49 4 used from £7.99
Zoals je ziet, scheelt het bij een reseller meer dan de helft als bij amazon zelf, en dankzij dit voorbeeldje heb ik em net dus besteld voor 8.49 ex verzendkosten van 1.79 pond.. LOL..
Bij een reseller (indien deze wel naar nederland verstuurd, zodra er geen 'international/overseas' in de beschrijving bij de reseller staat doen ze niet shoppen naar NL) kun je vaak een veel lagere prijs vinden dan bij amazon zelf.. (Wel af en toe eventjes kijken wat de shippingkosten zijn, die willen ook nog wel eens anders zijn, maar gemiddeld is het zo'n 1.79 pond voor een bluray.
Let wel even op dat als je product al in je shoppingbasket zit, dat de link dan vaak alleen verwijst naar de reseller.. maar als je dan eventjes een deel van de URL verwijderd kom je gewoon op de algemene pagina uit waar je ineens wel kunt selecteren tussen meerdere resellers..
http://www.amazon.co.uk/Dances-Wolve...6997568&sr=8-8
http://www.amazon.co.uk/Dances-Wolve.../dp/B0002W1AIW
Ofwel alles vanaf /ref= verwijderen. (bovenstaande is een voorbeeld van de DVD van dances with wolves)
Ohja, en als je dus op de pagina zit met de lijst van resellers, click dan op het tabje 'New' zodat je alleen degene getoond krijgt die nieuw zijn, bij used moet je goed opletten naar wat er bij de omschrijving staat bv 'Used - like new'..
Ohja, de bluray van Dances with wolves is op dit moment ook 11.95 bij amazon, dus geen reden om bij blahdvd te kopen, aangezien je bij beide gewoon verzendkosten moet betalen....
|
|
|
31-10-2009, 15:33
|
|
|
Glorious Member
Registratiedatum: dec 2005
|
Citaat:
Bedankt voor de tip, maar wat betekend voucher BRAVE2, geen idee namelijk wat het is????
Bij Amazon.uk is hij 14.98 pond, geen idee of dat nou het zelfde is als jij aangeeft?
Hoor graag van je, want als jij over een andere soort versie hebt, of een special is het wel heel erg interessant en moet ik dus snel zijn!
|
Bij het afhandelen van je bestelling kan je deze ''code'' invullen in een vakje, rechts.
|
|
|
02-11-2009, 16:23
|
|
|
Junior Member
Registratiedatum: jul 2008
|
Public enemies
Weet er iemand of de UK-versie van de Blu-Ray van Public Enemies ook NL subs heeft?
thanks,
usualsuspect
|
|
|
02-11-2009, 16:26
|
|
|
Glorious Member
|
Kans van 9 op 10 van wel!
|
|
|
02-11-2009, 22:41
|
|
|
Member
Registratiedatum: sep 2009
|
Nu zag ik dat in AUS the Pirates of the caribbean alle 3 de delen met NL sub zijn. Ik zal zeker wel met mijn neus kijken hoor, maar waar kan ik een topic vinden met de website uit AUS?????
Ik zit te zoeken en te zoeken, maar kan niks vinden?! HELP
|
|
|
02-11-2009, 22:44
|
|
|
Ultimate Member
Registratiedatum: mei 2004
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
Heeft de UK-versie van Contact Nederlandse ondertitels?
|
De US iig. wel, die is ook regio vrij 
|
|
02-11-2009, 22:44
|
|
|
Glorious Member
|
Citaat:
Nu zag ik dat in AUS the Pirates of the caribbean alle 3 de delen met NL sub zijn. Ik zal zeker wel met mijn neus kijken hoor, maar waar kan ik een topic vinden met de website uit AUS?????
Ik zit te zoeken en te zoeken, maar kan niks vinden?! HELP
|
Tip:
Bestel de Franse versie bij amazon.fr!
|
|
|
02-11-2009, 23:29
|
|
|
Super Member
Trader: 
Registratiedatum: aug 2005
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door usualsuspect
Weet er iemand of de UK-versie van de Blu-Ray van Public Enemies ook NL subs heeft?
thanks,
usualsuspect
|
http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...c-enemies.html
nee, maar heb het besteld dus als die binnen is weet ik het pas zeker.
|
|
|
03-11-2009, 09:29
|
|
|
Junior Member
Registratiedatum: jul 2008
|
Ok, bedankt voor de reactie maar kan je iets laten weten zodra je hem binnen hebt?
grtz
Usualsuspect
|
|
|
03-11-2009, 20:46
|
|
|
Member
Registratiedatum: sep 2009
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door -Jaap-
Tip:
Bestel de Franse versie bij amazon.fr!
|
He bedankt voor de tip! Daar is hij echt een heel stuk goedkoper dan hier in Nederland! Daar ben ik echt wel weer blij mee!
Ben op die site wezen kijken, maar tot mijn schik bleek dat mijn Frans toch bar slecht is! Ik kan nergens vinden dat hij NL sub heeft! Wel engels gespoken, dat kwam ik wel tegen, maar zou jij kunnen bevestigen dat alle 3 de delen van de Pirates of the Carabbean bij Amazon.fr NL sub hebben.
|
|
|
03-11-2009, 23:58
|
|
|
Glorious Member
|
Citaat:
He bedankt voor de tip! Daar is hij echt een heel stuk goedkoper dan hier in Nederland! Daar ben ik echt wel weer blij mee!
Ben op die site wezen kijken, maar tot mijn schik bleek dat mijn Frans toch bar slecht is! Ik kan nergens vinden dat hij NL sub heeft! Wel engels gespoken, dat kwam ik wel tegen, maar zou jij kunnen bevestigen dat alle 3 de delen van de Pirates of the Carabbean bij Amazon.fr NL sub hebben.
|
Ik heb zelf de NL box (eigenlijk uit Belgie, maar dat maakt niet uit  ), en alle 3 de films hebben ook Franse geluids- en ondertitelsporen, plus ook nog eens Franse tekst op de box voor de Walen, dus je kan er vanuit gaan dat de Franse versie gelijk is, net zoals bij andere Disney titels.
|
|
|
04-11-2009, 08:15
|
|
|
Member
Registratiedatum: mei 2007
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door The Puma
|
Heat heeft NL subs. Zie www.amazon.co.uk bijvoorbeeld. Daarop staan toevallig de details.
|
|
|
04-11-2009, 09:42
|
|
|
Glorious Member
Registratiedatum: jan 2002
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door -Jaap-
Ik heb zelf de NL box (eigenlijk uit Belgie, maar dat maakt niet uit  ), en alle 3 de films hebben ook Franse geluids- en ondertitelsporen, plus ook nog eens Franse tekst op de box voor de Walen, dus je kan er vanuit gaan dat de Franse versie gelijk is, net zoals bij andere Disney titels.
|
Nou, dat vindt ik toch een behoorlijk aanname die je doet.. Frankrijk en belgie hebben regelmatig ook verschillende releases..
|
|
|
04-11-2009, 13:53
|
|
|
Glorious Member
|
Zucht, ik zeg: ''net zoals bij andere DISNEY titels''
Ik weet bijna 100% zeker dat de Franse PotC box gelijk is aan de Nederlandse!
|
|
|
05-11-2009, 17:43
|
|
|
Super Member
Trader: 
Registratiedatum: aug 2005
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door usualsuspect
Ok, bedankt voor de reactie maar kan je iets laten weten zodra je hem binnen hebt?
grtz
Usualsuspect
|
Vandaag binnen, Public Enemies heeft geen NL-subs
|
|
|
05-11-2009, 17:50
|
|
|
Glorious Member
|
Hebben ze de USA versie gereleased in UK, zo te zien.
Hopelijk wordt dit geen vaste gewoonte bij Universal. 
|
|
|
05-11-2009, 22:59
|
|
|
Senior Member
|
heeft de UK versie van Twilight NL ondertiteling?
|
|
|
05-11-2009, 23:12
|
|
|
Glorious Member
|
Nopes, dat is een Independent Films titel in Nederland.
|
|
|
09-11-2009, 18:23
|
|
|
Junior Member
Registratiedatum: apr 2007
|
kan iemand bevestigen of Friday The 13th: Extended cut (2009) uk
nl ondertitel heeft
|
|
|
09-11-2009, 18:44
|
|
|
Glorious Member
Registratiedatum: aug 2001
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door eddy12
kan iemand bevestigen of Friday The 13th: Extended cut (2009) uk
nl ondertitel heeft
|
Ik heb deze UK versie in eigen bezit en kan je bevestigen dat deze NL subs heeft.
|
|
|
10-11-2009, 10:36
|
|
|
Junior Member
Registratiedatum: jun 2009
|
De US-versie van Wizard of Oz heeft NL-ondertiteling, maar hoe zit het met de UK-versie? En weet iemand of It's a Wonderful Life ook NL-ondertiteling heeft?
|
|
|
10-11-2009, 11:17
|
|
|
Ultimate Member
Registratiedatum: dec 2001
|
The Wizard of Oz heeft Nederlandse ondertiteling. It's a Wonderful Life heeft dat niet.
|
|
|
10-11-2009, 18:43
|
|
|
Glorious Member
Trader: 
Registratiedatum: feb 2009
|
Heeft True Romance UK nederlandse ondertiteling ?
|
Instellingen bij het plaatsen van berichten
|