Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 260 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Hij zei dat ie nog niet onder de indruk was van het beeld bij het afspelen van een bluray. Dat beeld zou toch echt een heel stuk beter moeten zijn dan bij een dvd. Het verschil van zijn HD-Ready naar Full-HD is vele malen kleiner. Bovendien maakt het dan nog wel wat uit met welk Full-HD scherm je je HD-ready scherm vergelijkt. Full-HD is niet per definitie beter.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zijn toch wel meer mensen met deze player... Dvdprofiler maby kun je de titel aanpassen? die update regio vrij weghalen en veranderen in de stelling waar we nu mee bezig zijn. Trekt het misschien meer aandacht?
    Titel aangepast, nog geen reactie van LG gehad....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Titel aangepast, nog geen reactie van LG gehad....
    Ik ook nog niet, weet niet hoelang dat normaal duurt? zou toch binnen 48uur antwoord moeten krijgen vind ik wel zo netjes! we wachten nog maar even af!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Hij zei dat ie nog niet onder de indruk was van het beeld bij het afspelen van een bluray. Dat beeld zou toch echt een heel stuk beter moeten zijn dan bij een dvd. Het verschil van zijn HD-Ready naar Full-HD is vele malen kleiner. Bovendien maakt het dan nog wel wat uit met welk Full-HD scherm je je HD-ready scherm vergelijkt. Full-HD is niet per definitie beter.

    en hoever je van het scherm afzit want na 2.5m zie je het geeneens meer dat verschil bij een 42inch

    bovendien heb ik sowieso mijn bedenkingen aangezien een logitech z5500 set geen hd geluid kan weergeven en dit wel heel veel beter zou moeten zijn tov dvd? op een logitech set lijkt me dat nie echt te horen maarja zal wel aan mij liggen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #155

    Standaard

    Die set van logitech geeft beter geluid dan de meeste 5.1 dd sets! Die set is THX gecertificeerd en het geluid van een blu-ray is sowieso al mooier (en harder) en beter dan dvd geluid ongeacht of je nu een 5.1 met of zonder HD reciever hebt!

    En ik heb nog steeds niks gehoord van de klantenservice van LG :S vraag me af als nog lang gaat duren of ik uberhaubt wel een LG als tv wil!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Die set van logitech geeft beter geluid dan de meeste 5.1 dd sets! Die set is THX gecertificeerd en het geluid van een blu-ray is sowieso al mooier (en harder) en beter dan dvd geluid ongeacht of je nu een 5.1 met of zonder HD reciever hebt!

    En ik heb nog steeds niks gehoord van de klantenservice van LG :S vraag me af als nog lang gaat duren of ik uberhaubt wel een LG als tv wil!
    Neem van mij aan dat je stelling helaas niet meer op gaat, er worden ook wel Blu ray's uitgegeven die niet echt een beter/harder geluid geven dan een DVD. Een zeer goede DVD uitgave kan een matige Blu ray in zowel beeld als geluid overtreffen. Laten we hopen dat we niet al teveel van deze matige titels krijgen en dat je stelling voor het overgrote deel wel zal opgaan.

    Voor de prijs waarin je op zoek bent naar een TV kun je een leuke 42inch Full HD bemachtigen(rond de 700 euro) voor rond de 450 euro heb je een mooie 42inch HD Ready.

    Je Logitech is een fijn setje, heb er zelf ook 1 staan op de logeer/spelletjes kamer. Het geluid is zeker beter dan menig alles in 1 setje, of je weer veel verschil zult horen tussen een goede DD5.1/DTS track en zijn HD variant betwijfel ik, daar moet je toch wel iets betere spullen voor hebben, er zullen veel mensen zijn die niet veel baat zullen hebben aan de nieuwe audioformaten, al zal je met de Logitech toch nog wel een kleine verbetering kunnen proeven.

    >>En ik heb nog steeds niks gehoord van de klantenservice van LG :S vraag me af als nog lang gaat duren of ik uberhaubt wel een LG als tv wil!<<

    Laten we in dit geval hopen dat (nog) geen bericht goed bericht is en dat zij onze problemen serieus gaan proberen op te pakken. Ik gun ze nog wel tot halverwege volgende week, daarna maar eens de gebruikers op Kieskeurig wakker schudden.....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    en hoever je van het scherm afzit want na 2.5m zie je het geeneens meer dat verschil bij een 42inch

    bovendien heb ik sowieso mijn bedenkingen aangezien een logitech z5500 set geen hd geluid kan weergeven en dit wel heel veel beter zou moeten zijn tov dvd? op een logitech set lijkt me dat nie echt te horen maarja zal wel aan mij liggen
    Ik meen me te herinneren dat de niet-HD geluidssporen op een BR een veel hogere bitrate hebben als die op een standaard DVD.
    Mogelijk heeft het ook te maken met de betreffende BR's. Geloof dat Master&Commander en Die Hard 4.0 wel een redelijke goed geluid hebben tov andere films.
    Ik heb van dezelfde films geen BR en DVD dus echt objectief onderscheid kan ik niet maken.

    En ik zit inderdaad 2,5m-3m van het scherm af. Misschien is dat de oorzaak dat ik geen WOW-effect heb ervaren met de BR's.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  8. #158

    Standaard

    hd soundtracks hebben idd een hogere bitrate over coax of optische kabels dan "gewoon" dts of dolby digital geluid. wat ik bedoelde was dat ik het verschil dan niet zo groot vond alszijnde een "wow" factor

    die afstand zal idd de rede zijn tot het weinige verschil aangezien het bijna niet meer te zien is het verschil tussen hd ready en full hd op die afstand. wat wel uiteraard te zien is dat is oa 24hz bij films etc


    overigens heb ik zelf ook de lg bd30 en moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben alleen vind ik het ook absurd dat narnia bijvoorbeeld gewoon niet werkt. zo een product kan je toch nie zomaar afleveren. ik moest ookal een update doen om de nieuwe sneeuwitje af te kunnen spelen. raar dat zo een apparaat kennelijk niet instaat is dit standaard allemaal al af te kunnen spelen en wel toevallig dat het beide disneys zijn
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #159

    Standaard

    Nog steeds niks ontvangen van de lieftallige klantenservice van LG :S moet toch niet zo moeilijk zijn een mailtje terug te sturen met iets in de trend van. Bedankt voor u klacht wij zijn er op dit moment meebezig blablabla... en krijgt binnen zoveel werken dagen antwoord :S

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nog steeds niks ontvangen van de lieftallige klantenservice van LG :S moet toch niet zo moeilijk zijn een mailtje terug te sturen met iets in de trend van. Bedankt voor u klacht wij zijn er op dit moment meebezig blablabla... en krijgt binnen zoveel werken dagen antwoord :S
    Vandaag dit emailtje gekregen:

    LG Electronics WorldWide
    -----------Reply to Customer Enquiry------------
    Beste
    Om dit probleem op te lossen zou er toch een een update moeten gedaan worden met uw toestel. U kan hiervoor terug naar uw verkoper gaan ofwel rechtstreeks toesturen naar ons reparatiecentrum. Hier zijn alvast de gegevens :

    E-care Duiven
    stenograaf 2
    6921 EX Duiven
    lg-onderdelen@e-care.nl
    Tel: 026-3193322
    Fax: 026-3193377
    Vriendelijke groeten
    LGE Benelux

    Ja...... ben alleen bang dat ik hem dan lange tijd moet missen en dat ze niet in staat zijn om het op te lossen.....

    Hier moet ik nog even een paar nachtjes over slapen.

    Ook al wat gehoord
    Have fun and enjoy your collection

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Ja, dat begrijp je goed. Tot nu toe uitsluitend positieve ervaringen met regio A Blu-rays.
    Ik heb dus gisteren een LG bd 350 gekocht en uiteraard gelijk de region hack geprobeerd. Op het blauwe beginscherm dat verschijnt nadat je het cd-tje met de hack hebt geladen kan ik alleen de regio van de dvd's veranderen en niet die van de blu-rays. Zou er een recentere firmware versie op mijn LG staan die het veranderen van de Blu-ray regio verhinderd of doe ik iets verkeerd?
    AKA Jes

  12. #162

    Standaard

    Heb je dit gedaan?:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Dit bestandje moet je hebben (en de instructies onder option 3 moet je volgen): http://www.lgregionfree.mfbiz.com/#/...ons/4525089618
    Works like a charm!
    Ik kon daarna dus inderdaad wel de regio voor Blu-ray veranderen. Als dat bij jou niet kan, hebben ze misschien inderdaad iets veranderd aan de software. Dat zou balen zijn!

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vandaag dit emailtje gekregen:

    LG Electronics WorldWide
    -----------Reply to Customer Enquiry------------
    Beste
    Om dit probleem op te lossen zou er toch een een update moeten gedaan worden met uw toestel. U kan hiervoor terug naar uw verkoper gaan ofwel rechtstreeks toesturen naar ons reparatiecentrum. Hier zijn alvast de gegevens :

    E-care Duiven
    stenograaf 2
    6921 EX Duiven
    lg-onderdelen@e-care.nl
    Tel: 026-3193322
    Fax: 026-3193377
    Vriendelijke groeten
    LGE Benelux

    Ja...... ben alleen bang dat ik hem dan lange tijd moet missen en dat ze niet in staat zijn om het op te lossen.....

    Hier moet ik nog even een paar nachtjes over slapen.

    Ook al wat gehoord
    Ja heb zelfde mailtje gehad als jou! Alleen niet met het stukje erbij van dan zou er een update gedaan moeten worden aan u speler.

    Bij mij was het gewoon ja breng hem maar naar een reparatie punt dan repareren we hem wel :S En dat is gewoon bull shit want hij heeft het probleem alleen bij dvd's en niet bij blu-ray's. Het is gewoon software/firmware matig :S

    Dus ja wat nu, ik wil hem niet terug brengen...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Heb je dit gedaan?:

    Ik kon daarna dus inderdaad wel de regio voor Blu-ray veranderen. Als dat bij jou niet kan, hebben ze misschien inderdaad iets veranderd aan de software. Dat zou balen zijn!
    Er is inmiddels een update beschikbaar voor de BD350: http://nl.lge.com/support/download_soft.jsp
    Info: http://nl.lge.com/support/download_soft.jsp

    Maar wat deze update precies doet en inhoud... geen idee...
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 18-11-2009 om 16:50

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja heb zelfde mailtje gehad als jou! Alleen niet met het stukje erbij van dan zou er een update gedaan moeten worden aan u speler.

    Bij mij was het gewoon ja breng hem maar naar een reparatie punt dan repareren we hem wel :S En dat is gewoon bull shit want hij heeft het probleem alleen bij dvd's en niet bij blu-ray's. Het is gewoon software/firmware matig :S

    Dus ja wat nu, ik wil hem niet terug brengen...
    Ik wil hem eigenlijk ook niet terugbrengen, zeker omdat ik in mijn achterhoofd het idee heb dat ze hem niet kunnen repareren en hem voor niets opstuur.

    Ik denk erover om een mailtje naar die e-care te sturen met een copy van het bericht van LG en dan hun te vragen of ze het ook echt kunnen "repareren" , ook zal ik dan vragen hoe ik hem op moet sturen....
    Have fun and enjoy your collection

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik wil hem eigenlijk ook niet terugbrengen, zeker omdat ik in mijn achterhoofd het idee heb dat ze hem niet kunnen repareren en hem voor niets opstuur.

    Ik denk erover om een mailtje naar die e-care te sturen met een copy van het bericht van LG en dan hun te vragen of ze het ook echt kunnen "repareren" , ook zal ik dan vragen hoe ik hem op moet sturen....
    Oke, dat is wel een idee ja! Hoe ben jij er achter gekomen dat je speler naar E-care gaat?

    Maar het is wel een idee om te doen, als hun zeggen dat ze er niks aan kunnen doen hoef je hem ook niet op te sturen

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Oke, dat is wel een idee ja! Hoe ben jij er achter gekomen dat je speler naar E-care gaat?

    Maar het is wel een idee om te doen, als hun zeggen dat ze er niks aan kunnen doen hoef je hem ook niet op te sturen
    Hoe ben jij er achter gekomen dat je speler naar E-care gaat?


    Quote uit maultje van LG>>ofwel rechtstreeks toesturen naar ons reparatiecentrum. Hier zijn alvast de gegevens :

    E-care Duiven
    etc etc etc<<<

    Zal vandaag eens kijken of ik ertoe kom om E-Care een mailtje te sturen, houd je op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Er is inmiddels een update beschikbaar voor de BD350: http://nl.lge.com/support/download_soft.jsp
    Info: http://nl.lge.com/support/download_soft.jsp

    Maar wat deze update precies doet en inhoud... geen idee...
    Ik vermoed dat ik deze versie op mijn (net gekochte) LG heb, waardoor je de regiocodering van de Blu ray speler niet meer kunt aanpassen. Ik zou dus maar even uitkijken met het installeren. (alhoewel het de bestaande regioinstellingen waarschijnlijk niet aantast)
    AKA Jes

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye Bekijk bericht
    Ik vermoed dat ik deze versie op mijn (net gekochte) LG heb, waardoor je de regiocodering van de Blu ray speler niet meer kunt aanpassen. Ik zou dus maar even uitkijken met het installeren. (alhoewel het de bestaande regioinstellingen waarschijnlijk niet aantast)
    Is het je toevallig nog gelukt om de speler alsnog regio vrij te maken? Ik las op videohelp.com dat je mogelijk nog de firmware kunt downgraden via de UK site.

    Ik vraag dit omdat ik sterk zit te twijfelen over de aankoop van deze blu-ray speler. Als ik hem bij de Media Markt zou kopen is de kans groot dat ik er een met de nieuwe firmware krijg denk ik. Heb sowieso nog een regio vrije dvd upscaler nodig, maar als ik met dit apparaat ook regio A blu-rays af zou kunnen spelen zou dat echt ideaal zijn. Ik neem trouwens aan dat het regio vrij maken voor dvds wel gelukt is?

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Derekbou Bekijk bericht
    Is het je toevallig nog gelukt om de speler alsnog regio vrij te maken? Ik las op videohelp.com dat je mogelijk nog de firmware kunt downgraden via de UK site.

    Ik vraag dit omdat ik sterk zit te twijfelen over de aankoop van deze blu-ray speler. Als ik hem bij de Media Markt zou kopen is de kans groot dat ik er een met de nieuwe firmware krijg denk ik. Heb sowieso nog een regio vrije dvd upscaler nodig, maar als ik met dit apparaat ook regio A blu-rays af zou kunnen spelen zou dat echt ideaal zijn. Ik neem trouwens aan dat het regio vrij maken voor dvds wel gelukt is?
    Voor dvd's is het geen enkel probleem, ik had alleen graag een speler gehad die regio A afspeelt. Maar misschien is dat downgraden wel wat; verleden week kon ik er alleen nog niets over vinden. (ik had hem eigenlijk voornamelijk als regio A speler willen gebruiken, voor het upscalen van regio 1 dvd's heb ik mijn Toshiba Hd-dvd)
    Als ik er aan denk zal ik vanavond even filmpje maken en op internet zetten, dan kan je zien dat alleen de regio voor de dvd's in te stellen is!

    Heb je trouwens enig idee waar ik de vorige versie van de firmware van de 350 kan vinden; de versie die ze bij videohelp.com noemen is namelijk voor de 370. Op de LG site kan ik alleen de recentste versie voor de 350 vinden. (zoekfunctie op die site is niet echt gebruikersvriendelijk)
    Laatst aangepast door Jessye : 25-11-2009 om 14:57
    AKA Jes

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye Bekijk bericht
    Heb je trouwens enig idee waar ik de vorige versie van de firmware van de 350 kan vinden; de versie die ze bij videohelp.com noemen is namelijk voor de 370. Op de LG site kan ik alleen de recentste versie voor de 350 vinden. (zoekfunctie op die site is niet echt gebruikersvriendelijk)
    Voor de 350 heb ik ook nog geen oudere firmware kunnen vinden. Maar zou je niet gewoon de oudere firmware van de 370 erop kunnen zetten? Misschien dat er hier toevallig nog iemand is die een back up heeft van de oude firmware van de 350?

  22. #172

    Standaard

    Ik vind dat een beetje link om te proberen, 't zou zo maar kunnen dat je dan een speler hebt die het helemaal niet meer doet. Ik hoop op een nieuwe hack (evt mbv oude versie firmware); maar misschien ga ik de speler wel terugbrengen (moet voor dinsdag). Ik heb nl al een PS3 en een Samsung.
    AKA Jes

  23. #173

    Standaard BD370 vreemde update

    Heb vanmorgen nog een update gedaan met de BD370, in eerste instantie meldde hij automatisch dat er een update was, iets met .24 op het einde. Heb hem laten updaten en daarna gekeken of er nog meer updates waren, hij kwam met dezelfde versie maar nu zonder de .24 erachter. Heb hem laten updaten met die versie(dacht, vreemd misschien laat hij de laatste 2 niet zien), daarma weer gekeken of er nog meer updates waren, hij kwam weer met dezelfde versie, heb hem die ook laten doen....... dat vond hij toch niet fijn, hij bleef erin hangen. Heb hem toen met de aan/uit knop op het apparaat zelf na diverse malen op die knop gedrukt te hebben uitgezet. Dacht, ach hij moet toch opgestuurd worden, hij zal wel dood zijn, maar nee, na hem weer aangezet te hebben startte hij normaal op, vreemd vreemd vreemd, dezelfde software als weer een nieuwere zien is toch wel een foutje van LG.

    Meer mensen die deze ervaring hebben?
    Have fun and enjoy your collection

  24. #174

    Standaard

    Ga je hem toch maar opsturen ja

    Ik heb nog niet geupdate, maar als ik dat zo hoor vraag ik me af of ik dat wel moet gaan doen.

    Gr Bart

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ga je hem toch maar opsturen ja

    Ik heb nog niet geupdate, maar als ik dat zo hoor vraag ik me af of ik dat wel moet gaan doen.

    Gr Bart
    Kijken of ik morgen even zin heb om er een emailtje aan te wagen richting E-care en hun te vragen of het nut heeft om hem op te sturen, als het een simpele update is, dan kunnen ze die toch ook gewoon online zetten
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •