Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 198 worden weergegeven.

Discussie: UP (op Blu-Ray)

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je je druk maakt om een digitale kopie terwijl je de FullHD bluray hebt...
    UP is mijn favoriete film in een hele lang tijd, dus heb ik hem graag op mijn iPod . Bij andere films zie ik ook de waarde van een digital copy niet in, maar voor deze film dus wel. Van de Blu-ray ga ik ook zeker genieten! Waarschijnlijk wel 10+ keer.

    Dat de helpdesk het nog niet doet, dat vind ik niet zo erg, officieel hebben ze nog 5 dagen om zich voor te bereiden. Maar dat de software niet goed werkt, dat vind ik wel heel slordig. En ik ben niet handig met het rippen van dvd's, daarom was ik blij dat er een digital copy aanwezig is :razz:.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is dat ook een digipack?
    Nee dat is geen digipack maar een amarayverpakking voor 2 discs met slipcover erover.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #153

    Standaard

    2 disk versie binnen wat een prachtige film (ik had geen behoefte aan dvd digital copie)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nee dat is geen digipack maar een amarayverpakking voor 2 discs met slipcover erover.
    Ok jammer. Maar toch ga ik die versie op m`n kerst verlanglijstje zetten, de digitale kopie hoef ik niet.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #155

    Standaard

    Foto's van de 4-disc! Ik had wel wat problemen met de belichting.....:razz: . Een beetje groot, maar goed!








  6. #156

    Standaard

    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #157

    Standaard

    Wat Peptalk al zei jammer van de dvd doosjes.

  8. #158

    Standaard

    Dank u voor de foto's!
    Laatst aangepast door Arriejj : 11-12-2009 om 21:00

  9. #159

    Standaard

    Hmm, ben blij met mn 2 disc Mooie vormgeving hoor, van de 4 disc, maar steekt teveel af bij de rest van de collectie. Alsof je weer VHS banden aan het sparen bent :P

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Hmm, ben blij met mn 2 disc Mooie vormgeving hoor, van de 4 disc, maar steekt teveel af bij de rest van de collectie. Alsof je weer VHS banden aan het sparen bent :P
    Amen! Eveneens blijer met mijn 2-disc.

  11. #161

    Standaard

    Na het bekijken van de foto's, ga ik ook voor de 2 disc'er. Voor een enkele film (en dus geen boxset met meerdere films) vind ik 't verschil t.o.v. andere Blu-ray's toch te groot, vooral in de hoogte.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #162

    Standaard

    Als ik niet zo'n enorme UP fan was dan zou ik waarschijnlijk ook voor de 2-disc gaan. Hij valt inderdaad wel erg op in vergelijking met mijn andere blu's, maar daar ben ik juist blij mee. Voor mij staat deze film ook apart van de rest van mijn collectie. Maar ik ben erg blij met de mooie vormgeving van de set, vooral de screenshots aan de binnenkant vind ik mooi.

    Dat er DVD op het plastic stond was me nog niets eens opgevallen, hahaha!

    Ik heb hem net bekeken, en ik heb er maar een woord voor:

    WOW!

    Echt geweldig beeld, absoluut geen enkel foutje te bespeuren in het beeld. De muziek van Giacchino komt ook geweldig uit in de geweldige DTS-HD track. De menu's zijn ook erg mooi, heel simpel maar elegant.

    Het nieuwe korte filmpje "Dug's special mission" is ook erg leuk gedaan! Het geeft een kleine back-story hoe Dug op de plek kwam waar hij aan het begin van de film is.

    Echt een top blu-ray!

  13. #163
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Heb zelf ook de 4-disc besteld. Hij ziet er heel mooi uit op foto, maar zoals hierboven ook vermeld zijn er (voor mij persoonlijk) enkele minpuntjes:

    -La-Haut?! De Franse titelvermelding dus op de discs... Gelukkig hebben ze de cover bespaard! (Ik weet het, dit is bijna altijd zo, maar ik blijf het jammer vinden)
    -De hoogte van het hoesje -> past niet zo goed bij de rest van de Blu-ray collectie
    -De DVD vermeldingen
    -Engelse Digital Copy heeft maar de helft van de pixels van NL, FR, VL

    Voor de rest vind ik het wel een uitstekende uitgave. Misschien lossen ze enkele van bovenstaande 'minpunten' op met de UK uitgave. Als hij dan ook NL subs bevat koop ik gewoon die en verkoop ik de NL uitgave. Thanks voor de foto's btw! (Y)

  14. #164

    Standaard

    Ik heb de 2-disc inmiddels ook binnen, maar zit de sleeve bij jullie ook zo ontzettend strak? Ik krijg met moeite het doosje er uit/in.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morphix Bekijk bericht
    Ik heb de 2-disc inmiddels ook binnen, maar zit de sleeve bij jullie ook zo ontzettend strak? Ik krijg met moeite het doosje er uit/in.
    Bij de 4-disc versie 1 wel en 1 niet. Die zo strak zit is voor mijzelf en de ander voor de verhuur in de videotheek.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    enkele minpuntjes:
    -De DVD vermeldingen
    Haha, dus je wilt wel een DVD erbij maar het mag nergens vermeld worden... hebt toch zelf voor deze editie gekozen...

  17. #167
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Haha, dus je wilt wel een DVD erbij maar het mag nergens vermeld worden... hebt toch zelf voor deze editie gekozen...
    Kijk eens op de foto naar het plastic waar de discs inzitten (dus ook de Blu-ray discs)

    Toch niet echt leuk dat ze overschotjes gebruiken voor Blu-ray uitgaves.

  18. #168

    Standaard

    Ik ben voor de 4disc editie gegaan
    Vond het een waanzinnige film, dus hij verdient ook een waanzinnige editie.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #169

    Standaard

    Enorm mooi die 4-disc. Alleen jammer dat het zo groot is. Dikte kan ik mee leven, maar die grote... Twijfel enorm...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #170

    Standaard

    ik wou net UP bestellen bij freerecordsshop, had ik een mooie korting van 11 euro opgebouwd bij addiscount, zie ik dat ik maar 2.24 euro korting kan krijgen

    is dit nieuw ofzo, eerst kon je toch gewoon je volledige korting krijgen op een product, die 11 euro kan ik alleen krijgen als ik over de 200 euro aan spullen koop :S

  21. #171

    Standaard

    Ik ga tot volgende week wachten want met mijn kortingsbon en lidkaart van de FNAC kan ik de 2-disc edition kopen voor ongeveer 17€.

  22. #172

    Standaard

    Komende week maar even snel Up aanschaffen. VInd het wel apart dat hij zo snel al te krijgen is, meestal moet je iets van 4 maanden wachten maar nu al iets van 2 maanden na de bioscoop release. Vind het niet erg natuurlijk maar wel apart . Zal vast wel iets met de Kerst te maken hebben.
    Ikran is not horse!

  23. #173

    Standaard

    Apart?
    Terecht!
    Hij is hier VEEL te laat in de bios verschenen!

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ik wou net UP bestellen bij freerecordsshop, had ik een mooie korting van 11 euro opgebouwd bij addiscount, zie ik dat ik maar 2.24 euro korting kan krijgen

    is dit nieuw ofzo, eerst kon je toch gewoon je volledige korting krijgen op een product, die 11 euro kan ik alleen krijgen als ik over de 200 euro aan spullen koop :S
    Ja dat is nieuw. Blijkbaar zijn ze bang dat de 7 euro in combinatie wordt gebruikt met de Sinterklaas bonnen van 5 euro die ze hebben uitgedeeld vorige week, en de 20% Disney korting. Beetje jammer maarja, had eigenlijk niet anders van ze verwacht.

    Het liefst maken ze films van 29,99 eventjes 34,99 als ze korting gaan uitdelen.

  25. #175

    Standaard

    Prachtige film en ziet er werkelijk waar schitterend uit. Pixar has done it again!!

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •