Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 170 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In elk geval bij dvdoutlet koop je twee Rcv titels voor zo'n 15 euro, dus het kan goedkoper. Zie ook pricewatch subforum.
    €25 bedoel je...


  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    €25 bedoel je...
    Inderdaad, dat is duurder dan wat ik betaald heb. En vergeet niet dat buiten die 25€ nog extra verzendingskosten zijn van 3€ voor 2 artiekels. Dat komt dus op 15,50€ per blu-ray. En ik heb maar 8,99€ betaald.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien ook handig als je dat bij de pricewatch er bij zet, anders gaat er misschien iemand voor niets naar de Fnac in Brussel.
    Ik heb maar geen reactie bij de pricewatch gezet, omdat die echt alleen om de prijzen gaat.
    Inderdaad, dat ga ik onmiddelijk doen

  4. #129

    Standaard

    Nadat ik over Gangs Of New York aangaf dat deze niet veel beter is dan de DVD, wil ik toch even kwijt dat We Were Soldiers duidelijk wel een verbetering is.

  5. #130

    Standaard

    Net gekocht
    Bangkok Dangerous
    Scary Movie 1,2 en 3
    Final Destination 1,2 en 3

    Bangkok Dangerous en Scary movie 1&2 zijn 1080i. Jammer.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Net gekocht
    Bangkok Dangerous
    Scary Movie 1,2 en 3
    Final Destination 1,2 en 3

    Bangkok Dangerous en Scary movie 1&2 zijn 1080i. Jammer.
    Hoe zit het met de beeldkwaliteit van de films ? Ergens voor een mooi prijsje kunnen halen hier in België ?


  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hoe zit het met de beeldkwaliteit van de films ? Ergens voor een mooi prijsje kunnen halen hier in België ?
    Voor mij persoonlijk goed tot heel goed, je merkt niet echt op dat het 1080i (buiten de PAL speed-up). Allemaal aan 9,99 in de FRS in Belgie.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk goed tot heel goed, je merkt niet echt op dat het 1080i (buiten de PAL speed-up). Allemaal aan 9,99 in de FRS in Belgie.
    Hmm, mooie prijs...


  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hmm, mooie prijs...
    Idd, ze zitten in een 2+1 actie, vandaar dat ze dan 9,99 per stuk zijn.
    Nu is de beeldkwaliteit van de eerste 2 Scary Movie's wel iets minder spectaculair dan verwacht, maar bon. (Het zijn komedie's hé, die hebben volgens velen niet echt een meerwaarde op BR)
    Laatst aangepast door nmbs : 06-11-2009 om 17:24
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #135

    Standaard

    Weet iemand al iets meer te vertellen over het beeld en geluid van de nieuwe reeks titels zoals: Scream 2 en 3, Traffic en American Psycho??

  11. #136

    Standaard

    Ik heb kortgeleden Alatriste gekeken. IK vind het beeld en het geluid echt prima, alleen is het wel 1080i.
    Laatst aangepast door peptalk : 27-03-2010 om 16:22 Reden: typo's
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Weet iemand al iets meer te vertellen over het beeld en geluid van de nieuwe reeks titels zoals: Scream 2 en 3, Traffic en American Psycho??
    Scream 2 en 3 zijn allebei 2.35:1 en hebben DTS HD MA maarrrr... 1080i!

    Op zich is het beeld niet verkeerd maar toch, dit is weer een stap terug voor RCV. Ik heb daarom besloten om vanaf nu als het enigzins kan, alle films waarvan RCV hier de rechten heeft te importeren.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Scream 2 en 3 zijn allebei 2.35:1 en hebben DTS HD MA maarrrr... 1080i!

    Op zich is het beeld niet verkeerd maar toch, dit is weer een stap terug voor RCV. Ik heb daarom besloten om vanaf nu als het enigzins kan, alle films waarvan RCV hier de rechten heeft te importeren.
    Dat doet iedereen toch al hier op het forum?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Dat doet iedereen toch al hier op het forum?
    Soms kon ik het toch weer niet laten om een RCV titel voor 12,50 mee te nemen maar dat is nu ECHT afgelopen.

  15. #140

    Standaard

    Eén oplossing ... Hen mailen en stuur de link naar deze pagina mee door.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Eén oplossing ... Hen mailen en stuur de link naar deze pagina mee door.
    Was ik ook van plan maar ik denk dat ze er zich weing van aan zullen trekken...

  17. #142

    Standaard

    Ik kom net terug van de Saturn en ik heb daar een paar nieuwe collecties zien staan. Het waren bundels van 3, telkens per genre. De boxen kosten daar €29.99, wat ik een zeer mooie prijs vond, ook omdat er titels tussen zaten die voorheen niet in prijs gedaald waren (Transporter 3, Defiance, My Bloody Valentine)

    Hier wat ik mij kan herinneren:
    • Domino, American History X, The Boondock Saints
    • We Were Soldiers, Defiance, Alatriste
    • Transporter 3, Next, Bangkok Dangerous
    • Se7en, American History X, Tenderness
    • ...


  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Was ik ook van plan maar ik denk dat ze er zich weing van aan zullen trekken...
    Tja als niemand het doet komen ze er nooit achter.

    CustomerCare@e1ent.com

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Tja als niemand het doet komen ze er nooit achter.

    CustomerCare@e1ent.com

    Ik ga het zeker wel doen, na een stevige middagmaaltijd

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik ga het zeker wel doen, na een stevige middagmaaltijd
    Ik heb mijn mail al klaar

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Misschien kan iemand de titel ff veranderen in E1 Entertainment?

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Misschien kan iemand de titel ff veranderen in E1 Entertainment?
    Das een goeie. Gelijk aangepast.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Misschien kan iemand de titel ff veranderen in E1 Entertainment?
    Heeft RCV inmiddels zo'n slechte naam dat ze een naamsverandering nodig achten?!

  24. #149
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Heeft RCV inmiddels zo'n slechte naam dat ze een naamsverandering nodig achten?!
    Haha, zoiets ja.

    Nee, ging omdat het in Engeland ook E1 Entertainment heet.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Haha, zoiets ja.

    Nee, ging omdat het in Engeland ook E1 Entertainment heet.
    Het is een Canadese bedrijf, weliswaar beursgenoteerd in Londen.

    Entertainment One started in 1973 in Ontario, Canada, as Records on Wheels Limited. During the 1980s and 1990s distribution became the primary focus of the business and the product mix expanded to include video as well as music. Entertainment One was admitted to trading on the AIM market of the London Stock Exchange on 29 March 2007.

    E1 Entertainment (AIM: ETO) is a leading international company that specializes in the acquisition, production and distribution of entertainment content. The company’s comprehensive network extends around the globe including Canada, the U.S., the UK, Ireland, Benelux, France, Australia, and New Zealand. Through established Entertainment and Distribution divisions, the company provides extensive expertise in film distribution, television and music production, kids programming and merchandising and licensing. Its current rights library is exploited across all media formats and includes more than 20,000 film and television titles, 2,400 hours of television programming and 45,000 music track.

    Entertainment One Film acquires rights to distribute films across multiple territories including Canada, the UK, Benelux and the United States.

    Rights acquired are exploited across all media windows including:

    Theatrical distribution (box office)
    Home entertainment (DVD/Blu-ray, rental and retail)
    Television (broadcasters)
    Digital (downloading/video on demand)
    Ownership of content rights over a period of up to 25 years enables Entertainment One to maximise financial return through its growing library of over 20,000 film and television titles.

    Entertainment One’s production partners include the large Hollywood independent studios including Summit Entertainment, River Road Entertainment, Lakeshore Entertainment and Morgan Creek.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •