Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fight Club 10th AE (US BD)

    Fox Home Entertainment have announced the US Blu-ray Disc release of Fight Club 10th Anniversary Edition on 17th November 2009 priced at $34.99 SRP. Based on the book by Chuck Palahniuk, Fight Club was directed by David Fincher and stars Edward Norton and Brad Pitt, whose characters bond over a mutual disgust for corporate hypocrisy and find release in an eccentric , shocking new form of therapy – Fight Club .

    Features include:
    • 1080P 2.40:1 Widescreen
    • English 5.1 DTS-HD Master Audio
    • English Dolby Surround
    • French 5.1 DTS and Spanish 5.1 Dolby Digital
    • English, French and Spanish subtitles
    • New A Hit In The Ear: Ren Klyce and the Sound Design of Fight Club – interactive feature which allows users to remix four key scenes themselves with the help of Oscar-nominated sound designer Ren Klyce
      • Welcome To Fight Club
      • Angel Faces Beating
      • The Crash
      • Tyler’s Goodbye
    • New Flogging Fight Club
    • New Insomniac Mode: I Am Jack’s Search Index, Commentary Log, Topic Search - gives viewers the ability to access any part of the disc’s extensive bonus material via interactive tools
    • Behind the Scenes Vignettes: Production, Visual Effects, On Location
    • Edward Norton Interview
    • Commentary by David Fincher
    • Commentary by David Fincher, Brad Pitt, Edward Norton and Helena Bonham Carter
    • Commentary by Chuck Palahniuk and Jim Uhls
    • Commentary by Alex McDowell, Jeff Cronenweth, Michael Kaplan and Kevin Haug
    • Seven Deleted Scenes and Alternate Scenes
    • Trailer Farm – Theatrical Teaser, Theatrical Trailer, The Eight Rules of Fight Club
    • 12 TV Spots
    • Public Service Announcements
    • Music Video
    • Five Internet Spots
    • Promotional Gallery
    • Art Gallery

    dvdtimes.co.uk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    hmmmm, niet echt veel nieuws onder de zon....ik hou het bij mijn duitse steelbook met 7.1 dts-hd ma track....

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat deze versie toch een betere beeldkwaliteit heeft dan de Duitse versie.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    hmmmm, niet echt veel nieuws onder de zon....ik hou het bij mijn duitse steelbook met 7.1 dts-hd ma track....
    Volgens mij heeft die geen MA track maar een HR track. En die beeldkwaliteit is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik hoop dus echt dat de US en misschien eventuele Europese release veel beter is op dat vlak.

  5. #5

    Standaard

    In de UK komt deze 23 November uit, en zo te zien met de zelfde extra's als de US.

    http://www.dvdactive.com/news/releases/fight-club.html

    Het een FOX titel dus de US versie zal wel regio A gecodeerd zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #6

    Standaard

    David Fincher heeft zich beziggehouden met de nieuwe transfer, dus het beeld zou goed moeten zijn. Ik ben benieuwd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Heeft deze schijf een nieuwe transfer? Dat is mooi... Om de eerdere uitgave slecht te noemen is een understatement, die is echt waardeloos.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Welke versie is `t?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    het is de US versie.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Oh, dat bedoelde je.
    ja duh... dat schrijf ik toch ook. Wat denk jij dan dat ik bedoel met " is het de Duitse of Engelse versie?" ??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Flauw grapje, zal het niet meer doen...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht


    Ziet er tof uit!
    Dit ziet er inderdaad tof uit. Hopelijk krijgen wij hier ook een mooi verzorgde uitgave van deze topfilm.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Dit ziet er inderdaad tof uit. Hopelijk krijgen wij hier ook een mooi verzorgde uitgave van deze topfilm.

    (als je de verpakking bedoeld)

    zoals elke topfilm hier een mooi verzorgde uitgave krijgt.......

    voor mooi verzorgde uitgaves zal het 9 van de 10 keer importeren worden



    (als je qua beeld/geluid bedoeld)


    NL uitgaves zijn vaak gelijk aan UK uitgaves, dus dat zal wel goed komen.
    Laatst aangepast door Eric B. : 13-09-2009 om 20:55
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #18

    Standaard

    Ik vond deze link met de tekst "NU VERKRIJGBAAR". Maar volgens mij is dat pas op 2 december:
    http://foxfilm.nl/dvd/fightclub-33608_blu-ray/33608/

    Iemand al meer nieuws over UK en/of de NL verpakking??

  19. #19

    Standaard

    Blinde aankoop word dit voor mij!

    1 van me beste films die ik ken!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht

    Ziet er goed uit, zeker in vergelijking met de (toch al wat oudere) dvd uitgave.

    Opvallend is dat bij Axelmusic staat aangegeven dat de US release regiogecodeerd is, met enkel Engelse, Franse en Spaanse subs, terwijl het gereviewde exemplaar van DVDBeaver regiovrij is met meerdere ondertitels o.a. Nederlands.
    Ik denk daarom dat DVDBeaver de europeese versie heeft getest (ze reviewen vaker europeese BD's maar meestal wordt dat er dan bij vermeld)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #22

    Standaard

    Hier een nieuwe recensie van de US-editie van Fight Club:
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=30288

    Lijkt op een regio A release!
    De UK-editie schijnt wel NL subs te hebben.

    Is de US-editie verder gelijk aan de uitgave die we hier in Nederland gaan krijgen???

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Volgens Axelmusic een DTS-HD track? Dat is wel erg jammer....

    Edit: misschien dat de UK uitgave wel DTS-Master krijgt? Die US versie heeft ook audiosporen in andere talen... Al krijgt de UK versie wellicht ook Frans en Spaans. Bah!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  25. #25

    Standaard

    DTS HD zegt niets over DTS Hi - Res (wat jij bedoelt) of DTS HD MA. Alleen dat er een "hogere resolutie" geluidstrack op zit. De review die ik gelezen heb spreekt gewoon over een 24 bit DTS HD MA track.

    Zou mooi zijn als ze eens duidelijkheid verschaffen bij specs. Dus gewoon neerzetten dat het een DTS HD MA of DTS Hi Res is in plaats van het onduidelijke, doch voor hen, veilige midden met DTS HD. Die term is redelijk loos.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 16-11-2009 om 14:06
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •