Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 446 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is je FAVORIETE film allertijden ??

    Ik weet het, de keuze is overweldigend, en verschrikkelijk moeilijk... maar toch: Als iedereen nou eens zijn favoriete film noemt: EN MAAK EEN KEUZE... (anders krijg je van die lijsten..)

    Favoriete film: Saving Private Ryan (Matt Damon, Tom Hanks)

    Groeten,
    B-Molson
    www.filmbuster.nl
    Screw you guys, I'm going home.. Cartman - Southpark)

  2. #2

    Standaard

    Mijn favoriete film is en blijft nog steeds....GLADIATOR....

  3. #3

    Standaard favoriete film ???

    Nou het is niet makkelijk om er maar één te noemen.

    Maar ik ga toch voor: Once upon a time in the west

    Helaas nog niet op DVD. Althans

  4. #4

    Standaard

    Hee, gevoel van Deja Vu...

    Maar ook op dit forum is mijn huidige favoriet "Fight Club".

  5. #5

    Standaard

    Als ik geen andere titels mag noemen en er slechts één genoemd mag worden ga ik momenteel, denk ik, voor:
    HEAT

    Neil McCauley (Robert DeNiro): "He knew the risks, he didn't have to be there. It rains...you get wet." - Heat, 1995.


    Ps. B-Molson, als Saving Private Ryan je favoriete film is en inmiddels al geruime tijd uit is op DVD doe je m.i. uit aanschaftechnisch oogpunt iets niet goed getuige je topic elders in het dvd.nl forum...

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad een moeilijke keuze: Wat vind je de beste film ooit?

    Na enig denken..... Psycho van Hitchcock. Absoluut de beste film ooit gemaakt.

  7. #7

    Standaard

    Hmmm... zoals bij de meesten onder ons... 1 titel noemen is heeeel moeilijk, maar ik denk dat ik net als Paul bij een Hitchcock klassieker terecht kom...

    Vertigo... of... North by Northwest... nee, toch maar Vertigo

  8. #8

    Standaard

    Paths Of Glory (Kubrick)

  9. #9

    Standaard

    Ps. B-Molson, als Saving Private Ryan je favoriete film is en inmiddels al geruime tijd uit is op DVD doe je m.i. uit aanschaftechnisch oogpunt iets niet goed getuige je topic elders in het dvd.nl forum...
    ik heb de film wel op video, en heb uit financieel oogpunt niet de geldziektje :P elke keer 3 4 of 5 tientjes tikt hard aan beste vent..

    Groeten
    B-Molson
    Screw you guys, I'm going home.. Cartman - Southpark)

  10. #10

    Standaard

    Mijn favoriet is denk ik toch

    GLADIATOR

    Het is gewoon zo'n vette film



    C U

  11. #11

    Standaard

    Tja ik denk dat ik in iedere genre wel een FAV heb, maar deze springt er toch wel uit.

    TERMINATOR 2 JUDGEMENT DAY.

    Er zit gewoon alles in.

    En vooral de DVD is natuurlijk helemaal kicke # 1 dan wel he'
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #12

    Standaard

    Jullie zullen het misschien wel vreemd vinden, maar ik vond Pearl Harbor een geweldig wrede film. Handig de dvd, gelijk naar de aanval springen. Verder is Star Wars geweldig.

  13. #13

    Standaard

    Jullie zullen het misschien wel vreemd vinden, maar ik vond Pearl Harbor een geweldig wrede film. Handig de dvd, gelijk naar de aanval springen. Verder is Star Wars geweldig.

  14. #14

    Standaard

    ik vind de beste toch echt THE GLADIATOR het is gewoon zo een vette film heb hem op dvd en op video

  15. #15

    Standaard

    Als ik niet naar de Disney films kijk (die vind ik allemaal geweldig ): CONTACT met Jodie Foster!!!

  16. #16

    Standaard

    Ik vond Saving Private Ryan echt de gaafste film!
    En als ik een Nederlandse film zou moeten kiezen Soldaat Van Oranje, en niet lachen da's een supergave film!
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    Tsja ik moet toch zeggen met STIP op één

    Blade Runner

    (gedeelde tweede plaats voor 2001 A Space Odessy , The Green Mile en Forest Gump 3de plaats voor Schindler's List)
    The Phoenix

    Quote: "Over thinking, over analyzing seperates the body from the mind."

  18. #18

    Standaard

    Oeps, dat is net zo moelijk als: wie vind je de mooiste vrouw...

    Maar als ik een keuze moet maken:
    Once Upon A Time In America
    (Misschien gedeelde eerste plaats met Blade Runner)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #19

    Standaard

    2 mooie vrouwen is ook niet verkeerd.

    ach ik dwaal weer af.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #20

    Standaard Re: Re: Wat is je FAVORIETE film allertijden ??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld


    Ik kan zoiets niet, doe het dan minstens in groepen, bijvoorbeeld SF-films, War-movies, Thrillers, etcetera.
    En wat zegt het dan nog?????
    Daar heb je gelijk in, als ik voor SF zou moeten kiezen bv dan heb ik geen twijfels: Blade Runner. Echt een absolute topper uitzoeken die alle genres 'ontstijgt' is bijna onmogelijk.
    Maar dat maakt deze thread toch wel interesant. Al die mensen die hun hoofd breken over deze vraag
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #21

    Standaard

    Army of Darkness
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Martin, gebruik je gezonde verstand.
    Volgens zijn eigen woorden laat Martin die vrouwen werken zodat hij al die mooie DVD'tjes kan kopen... In dat geval is 2 vrouwen zo verkeerd nog niet

  23. #23

    Standaard

    Mijn all time favoriete film is ongetwijfeld From Dusk Till Dawn. Ik leende hem van een vriend en begon te kijken met lage verwachtingen. Het bleek een gewelddadige roadmovie te zijn, die op de helft ineens een dolkomische horrorfilm wordt. Het is de cartooneske filmstijl van Robert Rodriguez die From Dusk Till Dawn tot mijn favorieten maakt. Jammer dat de Special Edition niet in Nederland uitkomt .

  24. #24

    Standaard film

    De keuze is errug moeilijk. maar ik denk toch wel Schindlers list

    Aniet

  25. #25

    Standaard

    Wat dacht je van een klassieker:

    Ben Hur

    toch ook niet slecht.
    pluk de dag

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •