De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Pan's Labyrinth

  1. #1

    Standaard Pan's Labyrinth

    Hallo,
    Ik heb gisteren de blu-ray van Pan's Labyrinth gekocht bij de Media Markt. Wat erg jammer is is dat er geen extra's op staan. Weet iemand of hier 2 verschillende versies van zijn ofzo?

    Groetjes,
    Colin

  2. #2

    Standaard

    Er zijn verschillende internationale edities. Zoek bv. even op blu-ray.com. Deze versie is wel de enige met NL ondertitels.

    Is de Benelux-versie trouwens geen 1080i?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Er zijn verschillende internationale edities. Zoek bv. even op blu-ray.com. Deze versie is wel de enige met NL ondertitels.

    Is de Benelux-versie trouwens geen 1080i?
    Ja, hij is 1080p

  4. #4

    Standaard

    Gecontroleerd op je tv/blu-ray?

    Dat op het doosje 1080p staat is geen garantie op Nederlandse of Belgische releases.

  5. #5

    Standaard

    Recentelijk heb ik deze blu-ray bij de MM te Utrecht aangeschaft. Het doosje geeft aan dat het om een 1080P film zou gaan. Echter de werkelijkheid is dat deze in 1080I wordt afgespeeld. Helaas dus..........Moet ook zeggen dat ik vond dat het beeld beter kon.

  6. #6

    Standaard

    Terug naar de winkel dus! Je wordt immers genaaid. Wat moest je betalen voor het schijfje? 20 euro zeker!
    Importeren die hap... tenzij je per se NL subs wilt hebben.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #7

    Standaard

    Ik moet inderdaad eens kijken waar de bon is. Moet zeggen dat ik me enigzins genaaid voel. Temeer omdat ik de film ook al op dvd had. Als ik deze dan vervolgens op blu-ray aanschaf verwacht ik gewoon de beste kwaliteit. De prijs was € 15

  8. #8

    Standaard

    Ik heb deze afgelopen weekend bekeken, maar ik moet zeggen dat ik weinig gemerkt heb van het feit dat de transfer 1080i was. Het beeld zag er gewoon erg goed uit. Veel beter zelfs dan een hoop 1080p-transfers van andere films die ik gezien heb. Eigenlijk merkte ik helemaal niets van het feit dat het beeld interlaced is.

    Evengoed blijf ik dit soort releases wel mijden (in dit geval was m'n aankoop een 'foutje'). Maar kennelijk ligt het kwaliteitsverschil tussen een 1080i en een 1080p transfer soms wat genuanceerder dan vaak gesteld word.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb deze afgelopen weekend bekeken, maar ik moet zeggen dat ik weinig gemerkt heb van het feit dat de transfer 1080i was. Het beeld zag er gewoon erg goed uit. Veel beter zelfs dan een hoop 1080p-transfers van andere films die ik gezien heb. Eigenlijk merkte ik helemaal niets van het feit dat het beeld interlaced is.
    Ik lees ook vaak dat televisie interlaced beel de-interlacen zodat je nog steeds een progressief beeld hebt. Correct me if I'm wrong, maar het jammerlijke van 1080i/50 is dat je nog steeds de 4% speed up hebt.
    The future is Blu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik lees ook vaak dat televisie interlaced beel de-interlacen zodat je nog steeds een progressief beeld hebt. Correct me if I'm wrong, maar het jammerlijke van 1080i/50 is dat je nog steeds de 4% speed up hebt.
    Ik heb er niet op gelet maar ik dacht dat ie 1080i60 was. In dit topic wordt ie in ieder geval niet aangemerkt als 1080i50.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •