De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal back catalog worden barebones releases!?

    Met The Game als startschot worden een aantal releases, die voor dit najaar gepland staan, barebones releases (o.a. sleepers, the break up). De menu's zullen louter bestaan uit iconen. Een versimpelt menu ten opzichte van de reguliere menu's.

    Jammer dat ze niet eens de moeite nemen op de extra's van de DVD tegenhangers over te nemen. Hopelijk blijven ze wel moeite nemen voor de beeld en geluidskwaliteit, want bij The Game schijnt het niet geweldig te zijn; een oude grainy, softe en met artifacts hebbende transfer.

    Bronnen; release info op areadvd en topics over the game op blu-ray.com en dvdforum.at
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 22-08-2010 om 20:56
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Mits de audio, video en de prijs goed zijn kan ik het alleen maar toejuichen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Is er dan al een review van de Blu-ray van The Game? Ik weet dat de HD-DVD niet fantastisch was... ik had gehoopt dat er ondertussen een nieuwe transfer was gemaakt van deze fantastische film

  4. #4

    Standaard

    Er is een gerucht dat The Game door Criterion uitgebracht gaat worden, dus eventueel kan ik daar wel op wachten. DVD's vervangen vind ik niet erg, maar dan moeten de Blu-ray wel echt beter zijn dan de DVD die ik al heb.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mits de audio, video en de prijs goed zijn kan ik het alleen maar toejuichen.
    Hier sluit ik me bij aan, BR's van dergelijk kwalitatieve films voor een euro'tje of 8-10 zie ik graag op de markt komen (in Nederland).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier sluit ik me bij aan, BR's van dergelijk kwalitatieve films voor een euro'tje of 8-10 zie ik graag op de markt komen (in Nederland).
    Precies de pricerange waar ik ook aan dacht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Nou, van sommige films vind ik het echt wel jammer dat ze dan barebones gaan uitkomen. Sommige releases van RCV (bijvoorbeeld Seven) zie ik graag met extra's op de markt komen; hetzelfde als met The Game. En internationaal kan je die redelijk snel al voor een 15/20 euro oppikken dus dat vind ik dan zeker wel de moeite.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Is er dan al een review van de Blu-ray van The Game? Ik weet dat de HD-DVD niet fantastisch was... ik had gehoopt dat er ondertussen een nieuwe transfer was gemaakt van deze fantastische film
    Ja, DVD-forum.at en ik dacht een australische site.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ja, DVD-forum.at en ik dacht een australische site.
    Hier de link naar de recensie van The Game: http://www.dvd-forum.at/34644/bluray_review_detail.htm

    Hopelijk brengen ze Backdraft, die in november op het programma staat, wel met alle extra's uit. Daar zit ik al zo lang op de wachten.

    Zo ziet het menu van The Game er overigens uit:

    Laatst aangepast door Frank : 23-08-2010 om 08:35

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Er is een gerucht dat The Game door Criterion uitgebracht gaat worden, dus eventueel kan ik daar wel op wachten.
    In de beginperiode van DVD (ik heb het dan over 2000 en 2001) was er al een hardnekkig gerucht dat Criterion The Game op DVD uit zou brengen (wat dus nooit werkelijkheid werd). Ik ben heel sceptisch dat dit echt gaat gebeuren.

  11. #11

    Standaard

    "Nicht empfehlenswert!"

    Ik baal ik echt van, heb enorm uitgekeken naar de release van deze film. Dan blijft de DVD nog maar in de kast staan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    In de beginperiode van DVD (ik heb het dan over 2000 en 2001) was er al een hardnekkig gerucht dat Criterion The Game op DVD uit zou brengen (wat dus nooit werkelijkheid werd). Ik ben heel sceptisch dat dit echt gaat gebeuren.
    Klopt idd, omdat Universal zelf de rechten wilde houden voor de SE die ze uit gingen brengen (en geheel logisch, want dat was 1 van de beste uitgaven toendertijd). Ik heb wel "ergens" een fanmade (denk ik) Criterion DVD van The game opgeduikeld, compleet met Criterion menu, extra's en Criterion cover. Klopt natuurlijk niks van, maar staat wel leuk tussen de andere Criterion dvd's....

    Overigens wordt op het blu-ray forum gesproken over een Franse release dit begin september beschikbaar zou zijn en dat de Autralische versie heel kort beschikbaar is geweest.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    In de beginperiode van DVD (ik heb het dan over 2000 en 2001) was er al een hardnekkig gerucht dat Criterion The Game op DVD uit zou brengen (wat dus nooit werkelijkheid werd). Ik ben heel sceptisch dat dit echt gaat gebeuren.
    Volgens de Facebook pagina van Criterion was de reactie op de vraag of hij uit zou komen "Outlook good", dus ze zijn er mee bezig.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #14

    Standaard

    Ik vind het belachelijk dat simpele gedoe
    Daarom koop ik altijd vaak import zoals ik ook vaak regio 1 dvds kocht.
    Wel reclame maken met blu-ray 7 x zoveel info meer dan dvd en al die mooie praatjes maar het simpel afleveren. Ik denk dat ze de prijzen goedkoop willen houden om zo blu-ray commercieel te maken voor het gewone publiek en de verzamelaars zijn daar mooi klaar mee.
    Ik hou wel van een mooi menu en wat dingentjes zoal gast en crew.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Ik vind het belachelijk dat simpele gedoe
    Deel dezelfde mening.


    Ik heb trouwens ENORME twijfels over de beeld- en geluidskwaliteit.

    Herinner je de releases van Universal van verscheidene titels op DVD en je weet genoeg...
    Toen was het duidelijk dat ze de film op DVD smeten zonder ook maar één enkele inspanning que restauratie of kwaliteitscontrole...

    Ik vrees voor deze blu-ray's hetzelfde... alles waar ze geen *kassa-kassa* in zien, zullen ze gewoon simpel uitbrengen, zonder dat ze daarvoor moeite voor hoeven te doen...
    Laatst aangepast door Sylver : 23-08-2010 om 23:24 Reden: Typo's

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Deel dezelfde mening.


    Ih ben trouwens ENORME twijfels over de beeld- en geluidskwaliteit.

    Herinner je de releases van Universal van verscheidene titels op DVD en je weet genoeg...
    Toen was het duidelijk dat ze de film op DVD smeten zonder ook maar één enkele inspanning que restauratie of kwaliteitscontrole...

    Ik vrees voor deze blu-ray's hetzelfde... alles waar ze geen *kassa-kassa* in zien, zullen ze gewoon simpel uitbrengen, zonder dat ze daarvoor moiete voor hoeven te doen...
    Zo is het!
    Ik werd een tijdje geleden wel aangevallen dat ik niet wist wat ik zei maar ik zei al dat veel blu-ray's veel beter konden. Nog steeds schrik ik van de ruis en korrels in het beeld wat ik op een regio 1 dvd niet zie.
    ik blijf erbij dat de kwaliteit pas tot zijn recht komt als echte HD camera's gebruikt gaan worden.
    Waarom altijd zo bezuinigen? sommige blu rays komen in dubbel disc's uit terwijl er genoeg ruimte is op 1 schijf
    Ze moeten er eens goede mensen aanzetten.

  17. #17

    Standaard

    Je begaat hier alleen een fout uitgangspunt. Die grain is niet per definitie slecht. Met het weghalen van grain gaat ook detail verloren. Je krijgt dan zo'n waxen gezicht.

    Bij DVD is die grain in veel gevallen wel weggepoetst om het beeld strakker te laten lijken. Bovendien is er bij DVD door de resolutie toch al minder detail te zien en valt het niet zo op.

    Ook bij het gebruik van HD camera's zul je niet van grain verlost zijn. Er zullen altijd regiseurs zijn die het achteraf zullen toevoegen om een filmisch effect te creëen. En zeg nou zelf; bij sommige films hooft het gewoon en voegt het een bepaalde sfeer toe.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •