De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Online dvd database

  1. #1

    Standaard Online dvd database

    hallo allemaal,

    weet iemadn een goede online film database?

    ik wil namelijk een nieuwe database maken die ik ook op mijn iphone kan openen en iets kan toevoegen zonder dat ik telkens mij pc hoef te gebruiken en steeds de site online moet zetten.

    alvast bedankt!

    ---edit----

    even een edit omdat ik een vage vraag heb gesteld

    ik wil mijn oude All My Movies database vervangen voor al mijn dvd's bij te houden. Ik wil er het liefst een online om zo mijn database ook via mijn iphone to openen en updaten
    Laatst aangepast door Nagash : 17-09-2010 om 14:05

  2. #2

    Standaard

    imdb misschien? Google zou je hetzelfde resultaat geven in paar seconden...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  3. #3

    Standaard

    hmmm ja een beetje een onduidelijke vraagstelling van mijzelf!

    ik bedoelde om zelf mijn films op vast te leggen.

    ik heb een aantal programma's geprobeerd maar tot nu toe werk All My Movies het beste voor mij alleen is het balen dat je voor elke update apart moet betalen dus ik zit nu vast aan een vet verouderde versie (2 jaar oud)

    daarom zou ik graag een nieuwe database gaan gebruiken en het liefst online om zo ook via mijn iphone alles te kunnen openen en updaten

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    ik heb naar dvd profiler gekeken maar het is niet mijn ding
    en hiermee kan ik niet via mijn mobiel dvd's toevoegen.

  6. #6

    Standaard

    Is Movie Collector Connect iets?

    http://connect.collectorz.com/movies/
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Ziet er interessant uit Pieter. Moet ik thuis maar eens naar gaan kijken. Kan mooi werken in combinatie met mijn android telefooon. Bedankt!
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Voor DVDP is ook een iPhone app aangekondigd, zal alleen nog wel even duren voordat die komt. Als die app er al komt

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EZBlade Bekijk bericht
    Voor DVDP is ook een iPhone app aangekondigd, zal alleen nog wel even duren voordat die komt. Als die app er al komt
    Dat zou deze maand nog zijn.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Dat zou deze maand nog zijn.
    Waar kan ik dat vinden? De laatste nieuwsupdate van de invelos site komt uit april.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EZBlade Bekijk bericht
    Waar kan ik dat vinden? De laatste nieuwsupdate van de invelos site komt uit april.
    http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...75250#M1375250

  12. #12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •