Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #251
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De AB vervangen. Dus wellicht ideaal voor jouw AB issues. Heb ff snel geprobeerd en het werkte goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De AB vervangen. Dus wellicht ideaal voor jouw AB issues. Heb ff snel geprobeerd en het werkte goed.
    Mmmm, heb het even opgezocht:

    https://play.google.com/store/apps/d...remote.message

    zitten een paar nadelen voor mij aan, ik wil niet de laatste software, dan verlies ik de BR ISO mogelijkheid. Ook werkt het niet als de speler uit staat, moet je toch de gewone AB gebruiken of zelf even een tikkie tegen de speler geven....

    Ben toch te ouderwets denk ik

    Heb ik toch zo af en toe nog wat te schelden tegen de AB

    Mmm, bedankt voor de info zover, mocht ik de BR ISO functionaliteit niet meer nodig hebben, dan kan ik het wellicht later alsnog eens proberen....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #253

    Standaard

    Oppo komt trouwens eind dit jaar met nieuwe spelers, de 103 & 105: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=204634 ,de 93 is al "out of stock" aan het geraken en wordt niet meer bijgemaakt.

    Het is nog niet bekend of en waneer de spelers voor Europa beschikbaar zullen zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #254

    Standaard

    Doorsparen voor een Oppo BDP-103 dus , ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er een regiovrije versie verkrijgbaar is hier in Nederland en hoe veel hij mij uiteindelijk gaat kosten.


  5. #255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met JVB digital.
    Zij weten als er wat bekend precies wanneer en hoe. Alleen is het wellicht lastig nu al iets te zeggen over een apparaat wat nog niet op de markt is. Ze komen rond de jaarwisseling en een modificatie zal wellicht nog enkele maanden in beslag nemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met JVB digital.
    Zij weten als er wat bekend precies wanneer en hoe. Alleen is het wellicht lastig nu al iets te zeggen over een apparaat wat nog niet op de markt is. Ze komen rond de jaarwisseling en een modificatie zal wellicht nog enkele maanden in beslag nemen.
    Hoi Claudio

    De eerste spelers gaan volgende vervroegd week binnenkomen
    Zodra we ook een MRMZ versie beschikbaar hebben zetten wij deze uiteraard direkt online.


    Ik mag de link niet plaatsen maar de speler staat erop.

    Toni.
    Laatst aangepast door JVB : 01-10-2012 om 19:19 Reden: foutje in tekst

  7. #257

    Standaard

    Ik heb de prijs even met BTW gedaan, 21% erbij, denk dat dan 698,-- euro wordt voor een niet regiovrije speler.

    Als ik zo de specificaties zie, dan kan de speler weer een hoop, het is alleen weer afwachten wat ervan overblijft, de 93 is toch ook gestript van de BR ISO mogelijkheid.

    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...itle&title=729

    Is er al een beetje bekent wat de regiovrij oplossingen gaan kosten of kunnen we gewoon de prijzen die ook bij de 93 en 95 gebruikt werden in ons achterhoofd houden?

    Vind hem wel mooi:



    Hoop toch wel dat m'n 93 nog een tijdje blijft spelen en wens de nieuwe eigenaren veel plezier met de 103.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 01-10-2012 om 21:38 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop toch wel dat m'n 93 nog een tijdje blijft spelen
    Daar twijfel ik niet over .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb de prijs even met BTW gedaan, 21% erbij, denk dat dan 698,-- euro wordt voor een niet regiovrije speler.

    Als ik zo de specificaties zie, dan kan de speler weer een hoop, het is alleen weer afwachten wat ervan overblijft, de 93 is toch ook gestript van de BR ISO mogelijkheid.

    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...itle&title=729

    Is er al een beetje bekent wat de regiovrij oplossingen gaan kosten of kunnen we gewoon de prijzen die ook bij de 93 en 95 gebruikt werden in ons achterhoofd houden?

    Vind hem wel mooi:



    Hoop toch wel dat m'n 93 nog een tijdje blijft spelen en wens de nieuwe eigenaren veel plezier met de 103.

    Multizone /Multiregio word aan gewerkt. aan het eind van de dag weten we hierover wellicht meer en zullen dit zeker ook al gaan aanbieden.
    de prijzen zullen inderdaad op het 93/95 niveau liggen.

    Van de originele specs is ook bij de BDP 93 niets verwijderd ! Dit zal zeker ook niet bij de 103 en 105 gebeurden.

    Er is veel discussie geweest over het verwijderen van de ISO afspeel mogelijkheid. dit was een extraatje van OPPO !
    GEEN officieeel ondersteunde specificatie ! Dit is later als experiment toegevoegd.


    Maar is door de vele ( negatieve ) publiciteit moest dit onder dwang van de BDA door OPPO worden verwijderd.
    Ook de downgrade procedure is veel te veel besproken.

    Ons advies: Bij evt. nieuwe backdoors er gewoon van gaan genieten

  10. #260
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuwe OTA firmware voor de 93/95 online.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nieuwe OTA firmware voor de 93/95 online.
    Mooi mooi en wat houd dat in, wat is er verbeterd, waar is de link
    Have fun and enjoy your collection

  12. #262
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #263

    Standaard

    heb de update uitgevoerd en bij mij doen de ondertitels tenminste weer meteen normaal. eerst meost ik ze met de hand apart via het menu tijdens de film opnieuw instellen omdat hij deze niet meer automatisch vanuit het menu pakte.

    is een kleinigheid maar wel irritant. ben wel blij mee!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #264

    Standaard

    Vergeet na een update niet de speler te resetten !

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Vergeet na een update niet de speler te resetten !
    Makkelijk als je even vermeld hoe je een reset uitvoerd..... heb namelijk al een hele tijd geen update gedaan omdat ik dan de BR iso mogelijkheid kwijtraak, maar als er in de toekomst eventueel een vervanger komt voor mijn Popcorn Hour 110, dan ga ik hem zeker weer eens van een nieuwe update voorzien.

    BTW, waarom moet de speler eigenlijk gereset worden? Heb dat in het verleden ook nooit gedaan.....(voorzover ik mij kan herinneren)
    Have fun and enjoy your collection

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Makkelijk als je even vermeld hoe je een reset uitvoerd..... heb namelijk al een hele tijd geen update gedaan omdat ik dan de BR iso mogelijkheid kwijtraak, maar als er in de toekomst eventueel een vervanger komt voor mijn Popcorn Hour 110, dan ga ik hem zeker weer eens van een nieuwe update voorzien.

    BTW, waarom moet de speler eigenlijk gereset worden? Heb dat in het verleden ook nooit gedaan.....(voorzover ik mij kan herinneren)
    vraag me ook af of dit strikt noodzakelijk is: door die reset raak je weer al je instellingen kwijt.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    vraag me ook af of dit strikt noodzakelijk is: door die reset raak je weer al je instellingen kwijt.....
    Het staat heel duidelijk als aanbeveling op de OPPO sites.

    8. Important final step: From the set-up menu, select Device Set-up, Reset Factory Default, and then choose OK to reset the player settings. Enter your customized settings as necessary after resetting.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Makkelijk als je even vermeld hoe je een reset uitvoerd..... heb namelijk al een hele tijd geen update gedaan omdat ik dan de BR iso mogelijkheid kwijtraak, maar als er in de toekomst eventueel een vervanger komt voor mijn Popcorn Hour 110, dan ga ik hem zeker weer eens van een nieuwe update voorzien.

    BTW, waarom moet de speler eigenlijk gereset worden? Heb dat in het verleden ook nooit gedaan.....(voorzover ik mij kan herinneren)
    Het staat hier allemaal beschreven
    http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...s/bdp-93-95eu/

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

    Claudio,
    Voor EU spelers lijkt de speler met jou link te updaten maar de MAIN word niet ( goed ) geupdate!

    Voor mensen met een BDP9xmet EU erachter moeten de FW van de EUROPEScHE server afhalen of de speler via Ethernet aansluiten dan zoekt de speler zelf contact met de EU server voor EU Firmaware updates.

    http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...s/bdp-93-95eu/


    Ter info omdat hier regelmatig misverstanden over ontstaan:
    OPPODIGITAL.com is niet OPPO ! maar een van de 3 wereldwijde distributeurs.


    OPPODIGITAL.com is de distributeur voor de USA en host de US Firmware
    voor spelers zonder EU aanduiding.

    OPPO-Bluray.co.uk is de distributeur voor de EU en host de EU Firmware
    voor spelers zonder EU aanduiding.
    Laatst aangepast door JVB : 22-10-2012 om 11:59

  20. #270
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het enigste kromme is dat de upgrade procedure zelf daar nooit geen melding van maakt.
    Maar om enige incompatibiliteit te waarborgen is het verstandig om de reset uit te voeren. Wel eerst even je instellingen noteren. Zeker als je net zoals ik ook aangepaste speaker instellingen gebruikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #271
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Claudio,
    Voor EU spelers lijkt de speler met jou link te updaten maar de MAIN word niet ( goed ) geupdate!

    Voor mensen met een BDP9xmet EU erachter moeten de FW van de EUROPEScHE server afhalen of de speler via Ethernet aansluiten dan zoekt de speler zelf contact met de EU server voor EU Firmaware updates.

    http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...s/bdp-93-95eu/


    Ter info omdat hier regelmatig misverstanden over ontstaan:
    OPPODIGITAL.com is niet OPPO ! maar een van de 3 wereldwijde distributeurs.


    OPPODIGITAL.com is de distributeur voor de USA en host de US Firmware
    voor spelers zonder EU aanduiding.

    OPPO-Bluray.co.uk is de distributeur voor de EU en host de EU Firmware
    voor spelers zonder EU aanduiding.
    Dank je voor je info.
    Het ging mij even om het vermelden van de revision historie. Desondanks mag ik dan wel even de juiste link plaatsen i.v.m. het handmatig updaten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het enigste kromme is dat de upgrade procedure zelf daar nooit geen melding van maakt.
    Maar om enige incompatibiliteit te waarborgen is het verstandig om de reset uit te voeren. Wel eerst even je instellingen noteren. Zeker als je net zoals ik ook aangepaste speaker instellingen gebruikt.
    Ja dat is een nadeel, in de nieuwe spelers kun je dat kiezen

    erase accounts and settings
    of
    erase settings

  23. #273
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuwe media Android app voor de Oppo 9x.

    Naast de remote control app die ik persoonlijk niet echt gebruik, is er nu de mediacontrol app. Deze heeft wel weer meerwaarde omdat je zonder tv aan en veel beter kunt navigeren dan via de afstandbediening. Deze vereist wel de laatste firmware update. Zoek naar Oppo in playstore.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #274
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan zal die er voor iOS ook wel snel komen vermoed 'k, moet eerst nog eens
    door de handen van Apple passeren
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Vergeet na een update niet de speler te resetten !
    Geldt dit ook voor oudere modellen? Ik heb een BDP-80 en nog nooit gereset. Moet ik resetten?

    Edit: heb maar gereset, kan geen kwaad denk ik dan maar .
    Laatst aangepast door JT H. : 19-11-2012 om 21:43

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •