De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Children Of Dune (Blu-ray) ingekort!

    Ik heb vandaag vastgesteld dat de versie van Children Of Dune op Blu-ray, uitgebracht door JustBridge, een ingekorte versie is van ongeveer 190 minuten, terwijl op de achterkant 250 minuten staat, wat juister behoort te zijn! Alweer een voor de list of shame.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb vandaag vastgesteld dat de versie van Children Of Dune op Blu-ray, uitgebracht door JustBridge, een ingekorte versie is van ongeveer 190 minuten, terwijl op de achterkant 250 minuten staat, wat juister behoort te zijn! Alweer een voor de list of shame.

    Heb dit ook al eind december vastgesteld en mail naar uitgever gestuurd. Helaas nooit antwoord gekregen, waarom deze ingekorte versie is uitgebracht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb dit ook al eind december vastgesteld en mail naar uitgever gestuurd. Helaas nooit antwoord gekregen, waarom deze ingekorte versie is uitgebracht.
    Geen antwoord... Dat komt omdat JustBridge geen intresse in de mening van de consument heeft

  4. #4

    Standaard

    Ik heb het met mijn perscontacten eens nagevraagd, als ik antwoord krijg hou ik jullie op de hoogte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ach, op de dvd versie staat ook 250min, terwijl deze maar 225min duurt.. tevens is de dvd versie ook nog eens 4:3 letterbox.. Overigens staat wel op de hoes van de blurayversie aan de voorkant dat het een miniserie is van 3 uur, dus dat komt wel weer overeen met de werkelijke lengte.. maargoed, hoe moeilijk is het om de informatie correct weer te geven........

  6. #6

    Standaard

    Tja, bij Bridge weten ze wsl niet eens wat ze verkopen, laat staan dat ze weten dater meerdere versies zijn. Het ontbreekt daar gewoon liefde voor het product.

    Maar belangrijker, wanneer komt deel 1 uit?
    Sony zal de rechten wel niet meer hebben, dus wie pkt die op... (en brget die fastsoenlijk uit).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ach, op de dvd versie staat ook 250min, terwijl deze maar 225min duurt.. tevens is de dvd versie ook nog eens 4:3 letterbox.. Overigens staat wel op de hoes van de blurayversie aan de voorkant dat het een miniserie is van 3 uur, dus dat komt wel weer overeen met de werkelijke lengte.. maargoed, hoe moeilijk is het om de informatie correct weer te geven........
    Om misverstanden te voorkomen, de lengte van 3 uur is niet de werkelijke lengte van de film als uitgezonden op tv, de blu-ray bevat dus een ingekorte versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Komt overigens geen andere versie. Eigenlijk schandalig!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Komt overigens geen andere versie. Eigenlijk schandalig!
    Mogelijk dat er natuurlijk ook gewoon geen andere bluray master verkrijgbaar is, dit is namelijk ook de enige bluray versie van COD over de hele wereld, dus dat is dan wel weer een plusje, maargoed de dvd versie hebben wij weer de slechtste versie van de hele wereld (4:3 letterbox)..

    Moet wel zeggen dat ik bang ben dat op bluray de SFX nog slechter overkomen dan dat ze al deden op dvd, en het zal het trage/warrige spel van deze miniseries niet verbeteren..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Komt overigens geen andere versie. Eigenlijk schandalig!
    Had je dit dan verwacht van deze maatschappij???????

    Dan denk je zeker ook dat zij bv de 1e Austin Powers goed op BD gaan uitbrengen. Persoonlijk verwacht ik zoals velen met mij weinig goeds van deze maatschappij.
    Jammer, maar het zij zo.


    Ps. Ik heb de BD toch maar gescoord voor 6 euro op MP.

  11. #11

    Standaard

    Sinds gisteren is Children of Dune ook in Duitsland op blu-ray uitgebracht en die bevat wel de volledige versie: totale speelduur is 4 uur, 21 minuten en 58 seconden... Bij amazon.de te bestellen voor €11,99.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •