Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 261 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Bij andere titels staat er alleen gemeld dat het om High Definition breedbeeld gaat (English patient, Chocolat).
    Dan zullen het wel dezelfde releases zijn als Alliance in Canada, helaas. Zeker weten doen we het pas als iemand hem heeft getest.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zullen het wel dezelfde releases zijn als Alliance in Canada, helaas. Zeker weten doen we het pas als iemand hem heeft getest.
    Ik heb ze beiden gekocht, maar nog niet bekeken. Misschien vanavond.

    Is The hours al ergens gespot? Ik ben hem nog niet tegengekomen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb ze beiden gekocht, maar nog niet bekeken. Misschien vanavond.

    Is The hours al ergens gespot? Ik ben hem nog niet tegengekomen.
    Staat nog steeds aangegeven als "pre-order" op de frs site. Ook in de winkels (Bijenkorf en beide frs winkels Arnhem niet).

    Ben benieuwd naar de kwaliteit van de batch en of ze uiteraard iets geleerd hebben van fouten en commentaar van het verleden.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb ze beiden gekocht, maar nog niet bekeken. Misschien vanavond.

    Is The hours al ergens gespot? Ik ben hem nog niet tegengekomen.

    Kun je al meer vertellen over de specs?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Chocolat heb ik inmiddels bekeken en ik vond hem erg matig. Het aspect ratio van 1.85 : 1 blijkt (volgens IMDB) wel correct te zijn, maar het beeld is gewoon niet opvallend en lijkt meer grain te bevatten dan ik me herinner van de oorspronkelijke film. Het beeld is ook softer dan ik me kan herinneren.

    Het is op z'n minst een verdachte uitgave en ik zou hem niet aan willen raden. Eigenlijk snap ik niet helemaal waarom ik hem zelf heb gekocht: dat was misschien een beetje erg impulsief.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    La Vita e Bella review/vergelijking:

    http://blubrew.com/2011/05/09/la-vit...la-comparison/
    deze laat ik met spijt in het hart voorbij gaan... ze mogen dringend eens wat kwalitatieve BD's uitbrengen!
    Hoe is de UK versie eig van La vita e bella?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    deze laat ik met spijt in het hart voorbij gaan... ze mogen dringend eens wat kwalitatieve BD's uitbrengen!
    Hoe is de UK versie eig van La vita e bella?
    US uitgave is volgens blu-ray.com helemaal zo slecht niet: http://www.blu-ray.com/movies/Life-i...Blu-ray/13658/

    UK versie??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    US uitgave is volgens blu-ray.com helemaal zo slecht niet: http://www.blu-ray.com/movies/Life-i...Blu-ray/13658/

    UK versie??

    Denk dat Jurgen 42u duidt op de nl-release.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Denk dat Jurgen 42u duidt op de nl-release.

    Yeps.

    De US is regiolocked, dus moet ik wel 1 van hier nemen.
    Ik wil die film echt maar als die echt zo slecht op bd gegooid is ga ik er geen geld aan uitgeven.

  10. #35

    Standaard

    Inmiddels heb ik de UK versie van Vie en rose binnen, maar dat is een redelijk groot verschil met de NL release. het is allemaal een stuk scherper en de kleuren zijn stuk beter. De UK versie net als de NL release een BD-25 disc, maar er zit nog een extra dvd bij met extra`s. Laat die NL release maar lekker links liggen en ga voor de UK of FR release, allemaal een stuk beter voor minder geld! dan maar geen NL subs.

    Heb nog even contact gehad met de FRS omtrent de release van The Hours, ze wisten niet deze blijkt uitgesteld te zijn voor ombepaalde tijd en ze hadden geen idee wanneer deze zal uitkomen. Heb mijn pre-order direct maar gecanceld, geen vertrouwen meer in E1 entertainment met dit soort kleine releases.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb nog even contact gehad met de FRS omtrent de release van The Hours, ze wisten niet deze blijkt uitgesteld te zijn voor ombepaalde tijd en ze hadden geen idee wanneer deze zal uitkomen. Heb mijn pre-order direct maar gecanceld, geen vertrouwen meer in E1 entertainment met dit soort kleine releases.
    Ik kwam hem gisteren in de winkel. En tegen beter weten in heb ik heb toch maar aangeschaft.

    La vita e bella heb ik inmiddels ook bekeken. Het is geen super-release maar toch nog wel het geld waard wat mij betreft.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik kwam hem gisteren in de winkel. En tegen beter weten in heb ik heb toch maar aangeschaft.

    La vita e bella heb ik inmiddels ook bekeken. Het is geen super-release maar toch nog wel het geld waard wat mij betreft.
    Ik heb hem ook aangeschaft en heb net even snel bekeken. Het geluid loopt te vaak niet synchroon. Hoort dit?
    Laatst aangepast door Juvefan : 20-05-2011 om 22:14
    The future is Blu

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb hem ook aangeschaft en heb net even snel bekeken. Het geluid loopt te vaak niet synchroon. Hoort dit?
    Ik heb er niets van gemerkt.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb er niets van gemerkt.
    Laat even weten wat je van de kwaliteit van 'the hours' vond.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #40

    Standaard

    The hours heb ik nog niet bekeken, maar The English patient inmiddels wel. En die is net als La vita e bella erg matig. Sommige shots zijn nog wel mooi scherp, maar de nare effecten van overmatige filtering zijn het grootste deel van de film duidelijk te zien. Verder bevatte de gebruikte print ook de nodige (duidelijk zichtbare) beschadigingen. Dat laatste is dan nog het minst storende aan de transfer van deze release.

    Ik weet niet of het nou een erg matige HD-transfer is of dat ze een SD-transfer hebben geupscaled, maar dit is duidelijk niet de beste BD-versie die je van deze mooie film mag verwachten. Het is een verbetering t.o.v. de DVD maar niet veel meer dan dat. Ik kan deze niet aanraden.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    The hours heb ik nog niet bekeken, maar The English patient inmiddels wel. En die is net als La vita e bella erg matig. Sommige shots zijn nog wel mooi scherp, maar de nare effecten van overmatige filtering zijn het grootste deel van de film duidelijk te zien. Verder bevatte de gebruikte print ook de nodige (duidelijk zichtbare) beschadigingen. Dat laatste is dan nog het minst storende aan de transfer van deze release.

    Ik weet niet of het nou een erg matige HD-transfer is of dat ze een SD-transfer hebben geupscaled, maar dit is duidelijk niet de beste BD-versie die je van deze mooie film mag verwachten. Het is een verbetering t.o.v. de DVD maar niet veel meer dan dat. Ik kan deze niet aanraden.

    Wel 24p?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wel 24p?
    Ik heb even voor je gekeken, maar zo te zien is ie niet 24p.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb even voor je gekeken, maar zo te zien is ie niet 24p.
    Met andere woorden The English patient is 1080i? Als je dat kan bevestigen dan zal ik hem aan mijn lijst toevoegen.

  19. #44

    Standaard

    Zou je de andere uitgaven ook willen checken?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Met andere woorden The English patient is 1080i? Als je dat kan bevestigen dan zal ik hem aan mijn lijst toevoegen.
    Op mijn tv wordt ie in ieder geval weergegeven als 1080p en niet als 1080p24 (wat het normaal gesproken is).

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op mijn tv wordt ie in ieder geval weergegeven als 1080p en niet als 1080p24 (wat het normaal gesproken is).
    Je speler is waarschijnlijk ingesteld op upscaling, dus de film zal wel op 1080i op de schijf staan. In elk geval een schijf om te boycotten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    The hours heb ik nog niet bekeken, maar The English patient inmiddels wel. En die is net als La vita e bella erg matig. Sommige shots zijn nog wel mooi scherp, maar de nare effecten van overmatige filtering zijn het grootste deel van de film duidelijk te zien. Verder bevatte de gebruikte print ook de nodige (duidelijk zichtbare) beschadigingen. Dat laatste is dan nog het minst storende aan de transfer van deze release.

    Ik weet niet of het nou een erg matige HD-transfer is of dat ze een SD-transfer hebben geupscaled, maar dit is duidelijk niet de beste BD-versie die je van deze mooie film mag verwachten. Het is een verbetering t.o.v. de DVD maar niet veel meer dan dat. Ik kan deze niet aanraden.
    thanks voor de info, laat deze versie dus lekker liggen, wat een prutsers toch om zo'n mooie film zo'n onrecht aan te doen, alleen maar om snel wat geld te verdienen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb er niets van gemerkt.
    Richard, zou je nog even willen kijken? het is vanaf de tweede helft van de film, dat ze in het concentratiekamp zitten, sterk aanwezig. Met in het bijzonder de scene waar Guido het Duits moet vertalen naar Italiaans. Dit is na ongeveer 1 uur en 5 minuten.

    Ik heb E1 gebeld en die zeggen niets te kunnen vinden, al betwijfel ik hun controlewerk. Dit is immers de enige van mijn blu-rays waarbij ik dit opmerk.
    The future is Blu

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Je speler is waarschijnlijk ingesteld op upscaling, dus de film zal wel op 1080i op de schijf staan. In elk geval een schijf om te boycotten.
    Ik heb de HDMI-video instelling van mijn speler even veranderd naar 'native' (waarmee ie automatisch het formaat zou moeten pakken waarmee ie op de schijf staat) maar dan nog geeft mijn tv tijdens het afspelen aan dat ie 1080p is. Verder weet ik het ook niet meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Richard, zou je nog even willen kijken? het is vanaf de tweede helft van de film, dat ze in het concentratiekamp zitten, sterk aanwezig. Met in het bijzonder de scene waar Guido het Duits moet vertalen naar Italiaans. Dit is na ongeveer 1 uur en 5 minuten.

    Ik heb E1 gebeld en die zeggen niets te kunnen vinden, al betwijfel ik hun controlewerk. Dit is immers de enige van mijn blu-rays waarbij ik dit opmerk.
    Ik heb de door jou beschreven scene eens opgezocht, maar bij mij lopen beeld en geluid perfect synchroon. Geen rare lipsync-probleemjes dus.

    Ik voel me zo langzamerhand de E1 Entertainment kwaliteitscontrole-afdeling..

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb de HDMI-video instelling van mijn speler even veranderd naar 'native' (waarmee ie automatisch het formaat zou moeten pakken waarmee ie op de schijf staat) maar dan nog geeft mijn tv tijdens het afspelen aan dat ie 1080p is. Verder weet ik het ook niet meer.


    Ik heb de door jou beschreven scene eens opgezocht, maar bij mij lopen beeld en geluid perfect synchroon. Geen rare lipsync-probleemjes dus.

    Ik voel me zo langzamerhand de E1 Entertainment kwaliteitscontrole-afdeling..
    Ja sorry voor mn gezeur. Maar bedankt voor de moeite!
    The future is Blu

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •