De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Cabaret Fans

  1. #1

    Standaard Cabaret Fans

    Beste Cabaret fans..

    Kreeg een meel van Bol.com over nieuwe acties, laten ze nu net de dvd's van cabaretiers in de "aanbieding" hebben.

    http://64.4.8.250/cgi-bin/linkrd?_la...Yw0DC60BSxs0Al

    Check deze site maar

    Bert visser, youp van het hek, Hans Teeuwen en vele andere

    Greetings,
    Onwijze Bloemkool (C)

  2. #2

    Standaard

    Niet echt boeiende aanbiedingen, vind je wel? 26 euro voor een cabaret DVD? mwoa...

    Enne, deze hoort thread hoort waarschijnlijk thuis in Regio 2-Aanbiedingen meerdere titels

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    weinnig fans zo te zien dus
    nu is het ook niet bepaald goedkoop ook hoor

  4. #4

    Standaard

    Wel een fan, maar ik vind de prijs behoorlijk duur.
    Geen aankoop voor mij dus.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de meeste al op vhs, en om deze nu te gaan vervangen voor een dvd... hier heb ik zo mijn twijfels over. Hans Teeuwen in dd5.1, vast niet. Het enige voordeel is misschien het beeld wat beter blijft. Daarnaast vind ik ze ook vrij prijzig.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #6

    Standaard Re: Cabaret Fans

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jens
    MMMM dit linkt niet naar Bol, maar naar een hotmail-iemeel.... je had beter www.nl.bol.com kunnen intikken.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #7

    Standaard

    De titels van Hans Teeuwen kosten bij de FRS alle 24.99 - 10%
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Ik zit eigenlyk meer te wachten op wat DVD's van stand-ups zoals Eddie Izzard en Billy Connely (wel verkrygbaar op regio 4 maar zonder nl/engelse subs, wat nogal eens problemen kan geven aangezien hy een nogal fors schots accent heeft)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •