Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Rambo trilogy box in Duitsland.

    Heb inmiddels de nieuwe box via amazon.de met de eerste drie Rambo-films binnen. De box heet voluit: Rambo: The trilogy - The ultimate edition.

    Ik kreeg via een prive-bericht de vraag of de blu-rays verbeterde versies van de films bevatten, met beter beeld of geluid. Ik kan dit niet beoordelen, want ik had van de films alleen de hd-dvds. Wel kan ik melden dat First Blood, die ik nu bekijk een avc-codec heeft, wat voorheen op de eerdere blu-rays een VC1-codec was. De box heeft nl-ot.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 19-08-2011 om 20:12
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Rombo box met alle 4 de rambo films voor €24,99
    Maar de first Blood heeft een VC-1 codec

    http://www.freerecordshop.nl/films/r...-5050582734973

  3. #3

    Standaard

    Heb zojuist de beeldkwaliteit van First Blood op de blu-ray vergeleken met de hd-dvd versie. De hd-dvd versie heeft ook een VC1 codec en zal, denk ik, een gelijke kwaliteit hebben als de oudere blu-rays van deze film, met ook een VC1 codec.
    De kwaliteit van deze nieuwe versie is duidelijk beter. Meer scherpte/detail in het beeld.

    De blu-ray's hebben de volgende extra's (areadvd.de):
    Extras:
    • Alternatives Ende
    • Audiokommentare von David Morrell und Sylvester Stallone
    • Das wahre Vietnam: Stimmen von Insidern
    • Die Heldenschmiede: Amerikas Green Berets, 3 Making ofs, Mut und Ehre
    • Rambo: Ein Blick zurück
    • Rückblende Saigon Bar, Witziges Ende
    • Audiokommentar von George P. Cosmatos
    • Featurette: Action im Dschungel
    • Wie man Rambo wird
    • Wir werden dieses Spiel gewinnen
    • Afghanistan – Land in der Krise
    • Alternativer Anfang und Geschnittene Szenen
    • Audiokommentar von Peter MacDonald
    • Der Weg eines amerikanischen Helden – Die Rambo-Trilogie
    • Full Circle
    • Rambos Überlebenswaffen
    • Sly vs. Rambo
    • Zahlen rund um Rambo
    • Tv-Spots
    • Trailer
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    shit dan baal ik er wel van, zit ik dus met oude meuk.
    Terwijl die box pas uit is. Hoe ziet de voorcover van de nieuwe first blood er dan uit?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    shit dan baal ik er wel van, zit ik dus met oude meuk.
    Terwijl die box pas uit is. Hoe ziet de voorcover van de nieuwe first blood er dan uit?
    Het is een digibox. Voor foto's zie:
    http://www.amazon.de/gp/customer-med...e=UTF8&index=0
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    komt ook een nieuwe box uit in nederland, geloof Oktober maar dat moet ik nog ff checken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Met NL ondertitels?
    Ja, de box is blijkbaar ook gemaakt voor een toekomstige release in Nederland. Ook de extra's die ik heb gezien zijn nl-ondertiteld.
    Overigens, eerste commentaren van Duitse kopers zijn ook zeer lovend over de beeldkwaliteit van de box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    De box komt op 13 Oktober 2011 uit en bevat deel 1 t/m 4
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ja, de box is blijkbaar ook gemaakt voor een toekomstige release in Nederland. Ook de extra's die ik heb gezien zijn nl-ondertiteld.
    Overigens, eerste commentaren van Duitse kopers zijn ook zeer lovend over de beeldkwaliteit van de box.
    Kun je voor mij kijken hoeveel gig de mainmovie bevat inc de alle audiosporen die erin zitten? En welke audiosporen zitten erin?
    Die van mij is precies 19,05 gig dus 20.489.766 kb

    En dan zit er in de mainmovie dus de audiosporen.

    DTS HD Engels 5.1
    DTS Portugees 2.0
    DTS-HD Duits 5.1
    DTS-HD Frans 5.1
    DTS Spaans 2.0
    DTS Spaans 2.0

    Zonder audiosporen is de mainmovie 11,0 GB (11.907.075.521 bytes)

    Mijn Box gaat eruit hier baal ik wel van.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-08-2011 om 23:29

  11. #11

    Standaard

    Heb geen drive waarmee ik de gig kan uitlezen. De Engelse soundtrack is DTS HD MA 5.1. Overigens de Duitse box bevat niet deel 4 omdat Kinowelt daarvan niet de rechten heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Vind dit gegeven ook wel interessant:

    "Uncut und noch brutaler: Die ungeschnittenen Versionen der Teile 2 & 3 konnten vom Index gestrichen werden und sind erstmals frei im Handel erhältlich"

    alhoewel de opgegeven speelduur van beide delen niet veel of niet afwijkt van de speelduur van de vorige uitgaves (baseer me op speelduur vermeldt in de reviews op deze site).
    Iemand wat meer info hierover??

  13. #13

    Standaard

    Ben nu bezig met Rambo 2 (First blood2), deze heeft de correcte speelduur van 1 uur en 36 minuten. Overigens weer een avc-codec.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Als je geen blu-ray drive hebt op je Pc waaraan kan je zien dat het een AVC codec heeft?
    Ik ga trouwens ook de Rambo box aanschaffen die jij hebt aangeschaft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Als je geen blu-ray drive hebt op je Pc waaraan kan je zien dat het een AVC codec heeft?
    Ik ga trouwens ook de Rambo box aanschaffen die jij hebt aangeschaft.
    Infoscherm van mijn oppo 93 geeft deze info.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    pff, ik ben blij dat ik heel mijn bluray collectie heb verkocht, deze uitmelkerij heeft mij teveel geld gekost, ik ben blij dat mn verslaving over is

  17. #17

    Standaard

    Ja klopt het is een verslaving, en idd een uitmelkerij.
    Vinden ze gek dat mensen gaan downloaden.

  18. #18

    Standaard

    http://screenshotcomparison.com/comp...4635/picture:0

    vergelijking 2008 en 2011 versie van First Blood.

    En voor de liefhebber van de technische data als gigs e.d.:
    http://forum.blu-ray.com/germany/178...e-edition.html
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-08-2011 om 00:45
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Mooi bedankt, dat scheeld zeer veel. Weg met mijn box

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Mooi bedankt, dat scheeld zeer veel. Weg met mijn box

    Je zou eventueel kunnen wachten tot de nieuwe nl-box verschijnt, met ook nummer 4. Hoef je Rambo 4 niet apart aan te kopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Je zou eventueel kunnen wachten tot de nieuwe nl-box verschijnt, met ook nummer 4. Hoef je Rambo 4 niet apart aan te kopen.
    Ik wil rambo 4 DC niet hebben, want daar zijn goede actie scenes eruit geknipt. Zoals het begin dat mensen over het veld neergemaaid worden door soldaten. Dus de gewone versie is een stuk beter.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=624222
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-08-2011 om 11:52

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    pff, ik ben blij dat ik heel mijn bluray collectie heb verkocht, deze uitmelkerij heeft mij teveel geld gekost, ik ben blij dat mn verslaving over is
    En dan toch posten op een forum met een blu ray onderwerp. Eens een verslaafde, altijd een verslaafde
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    En dan toch posten op een forum met een blu ray onderwerp. Eens een verslaafde, altijd een verslaafde
    Je bent pas geen verslaafde meer als je stopt met het andere mensen vertellen dat je gestopt bent met je verslaving!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Je bent pas geen verslaafde meer als je stopt met het andere mensen vertellen dat je gestopt bent met je verslaving!
    Hahaha, exact.

    Zie het al voor me: "Nee hoor ben geen junk, maar ik hang wel graag rond in de methadon-post".

    Maar alle gekheid op eens stokje.....
    Is het niet zo dat de oosterburen vaker iets "cutten" en vervolgens de versie uitbrengen zoals hij in nederland verkrijgbaar is onder de noemer "Uncut"??
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #25

    Standaard

    ik bezoek o.a. hardware onderwerpen, ik zag tussendoor deze topic staan en ik dacht wtf !, en heb me ff hier beladen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •