Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Goede of slechte klantenservice van NL Blu-ray / DVD Distributeurs

    Mischien wel goed om hier je ervaringen neer te zetten van goede en slechte ervaringen van NL distribiteurs tegenover particulieren.

    Disney Info@Disneyservice.nl
    ze hebben een speciale klantenservice ook voor particulieren.
    Je moet dan een vragenformulier invullen http://www.2shared.com/document/V8ig...formulier.html, en de defecte Blu-ray/dvd samen met doosje zende naar:
    Disney Servicelijn
    Antwoordnummer 2105
    2990 WD Barendrecht




    Universal Pictures: klantenservice@nbcuni.com

    Universal Pictures Benelux
    Hagedoornplein 2
    1031 BV Amsterdam
    020-5711000 (telefoon)
    020-5711005 (fax)

    Zeer goede ervaringen, ze hebben een speciale klantenservice ook voor particulieren, ze nemen je serieus en handelen het goed af.(eigen ervaring) Ik kreeg zelf nog een extrageschenk voor de probleem om het extra goed te maken. Maar de respons via mail duurt wel zeer lang. Angeraden is om te bellen.

    Paramount Pictures:
    Ze hebben geen klantenservice voor particulieren, als je een probleem hebt met een blu-ray dan heb je pech( persoonlijke ervaring met een nichtje van mij), ze had een defecte blu-ray ze had telefonisch contact gehad met een medewerkerster, maar ze wilde particulieren niet helpen. Je moet dan bij Universal Pictures zijn ze regelen de particulieren zaakjes voor Paramount Pictures


    DFW: swezenaar@dfw.nl
    Ze nemen klachten van particulieren serieus, en ze lossen problemen op. (vernomen via forum)


    Disney: info@disneyservice.nl
    ze hebben een klantenservice voor particulieren, defecte blu-rays kun je met een invulformulier naar de klanten service verzenden, het wordt onderzocht en
    goed afgewerkt, na erkenning van defecte blu-ray kreeg de persoon een nieuwe blu-ray terug.(ervaring met een kennis)


    20 century fox: asam.mian@fox.com Tel: 020-3468441

    ze helpen particulieren, ze nemen je serieus en handelen het goed af ( ervaring met een kennis )
    020 5110839


    Warner Bros: marketing.benelux@warnerbros.com
    Ze hebben een klantenservice voor particulieren, service zeer goed. (ervaring van iemand uit het forum)


    A Film: myrna@a-film.nl (0)20 344 5144 of voor belgie mark@a-film.be

    Ze hebben een klantenservice voor particulieren, service goed.
    Er zijn ook mensen die geen reactie krijgen op mail, dus dan is het beste om te bellen.



    E One: customer.care@entonegroup.com
    ze helpen particulieren, en handelen het goed af ( ervaring met een forumlid )


    Sony: Net te horen gekregen van iemand uit het forum dat ze nog geen klanten service hebben voor particulieren.
    De eerdere telefoonnummers en contact gegevens waren alleen bestemd voor bedrijven. Sony wil in de toekomst gaan kijken om een speciaal contactpunt voor
    particulieren te regelen. Dus de voorgaande contactpunt en telefoonnummers niet meer gebruiken AUB.


    Paradiso: info@paradisofilms.nl
    ze helpenparticulieren, en handelen het goed af ( ervaring met een forumlid )


    Homescreen : 020- 5776020
    ze helpenparticulieren, en handelen het goed af (vernomen via forum)
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-09-2012 om 14:56

  2. #2

    Standaard

    Voor Fox NL en Sony NL zoek ik het emailadres van hun servicelijn. Van Disney en Universal heb ik het, maar niet van Fox.
    Van Fox UK, heb ik het dan weer wel.

    Moet zeggen uit mijn persoonlijke ervaringen dat ik heel tevreden ben van Universal (soms duurt het wel wat lang, zoals nu met die fouten op hun BD covers van een tijdje geleden) en ook van Disney. Deze 2 emailen altijd terug, al is het bij Disney soms een standaard antwoord.

  3. #3

    Standaard

    Paramount is in NL tegenwoordig onderdeel van Universal dus al heeft paramount geen service nummer moet je en kun je (neem ik aan) gewoon contact op nemen met universal die brengen nu alles in NL uit voor Paramount!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Paramount is in NL tegenwoordig onderdeel van Universal dus al heeft paramount geen service nummer moet je en kun je (neem ik aan) gewoon contact op nemen met universal die brengen nu alles in NL uit voor Paramount!
    Paramount had daar niks over gezegt, en melde dat mijn nichtje dan pech heeft en dat ze daar niks mee konden doen omdat ze een particulieren is.

  5. #5

    Standaard

    Interessant topic, maar om het overzichtelijk en concreet te houden is het wellicht handig om een standaard soort melding en soort kenmerken aan te maken (net zoals de traderslist en pricewatch), anders blijft het (zoals bovenstaande ervaringen) allemaal wel in het vage...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    20 century fox: ze helpen particulieren, ze nemen je serieus en handelen het goed af ( ervaring met een kennis )
    Ik zoek ook nog de contactinformatie van Fox. Ik kan op een DVD van Angel een aflevering niet aan de praat krijgen, op geen enkele DVD-Speler.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #7

    Standaard

    Waar ik ook zo'n hekel aan heb is aan het Belgische Eyeworks productielabel.
    Ze hebben een aantal jaren geleden, na het overlijden van Hugo Claus, in samenwerking met de krant De Morgen een gelimiteerde box set uitgebracht met een 8-tal verfilmde Hugo Clausboeken. Natuurlijk zat er een productiefout in op de schijf van De Aanslag, waarbij de film op verschillende punten bleef blokkeren en continu hetzelfde hoofdstuk bleef herhalend afspelen. Natuurlijk als brave consument heb ik ze gecontacteerd en hen het probleem voorgelegd. Kreeg ik een antwoord terug waarin letterlijk geschreven stond dat zij daar niets aan kunnen doen en dat ik zelf voor een vervang dvd moest zorgen. Natuurlijk, zo slim zijn ze bij Eyeworks blijkbaar niet, zijn dit gelimiteerde uitgaves geweest en bestaat de film buiten die gelimiteerde uitgave, niet op dvd. Zit ik dus nog steeds met een slechte schijf. Dus wat heb ik gedaan? Heb zelf de dvd geript (zonder chaptering natuurlijk anders had ik het probleem weer voor) en op een dvd+R gebrand. Probleem zelf opgelost, maar natuurlijk is die officiële schijf waardeloos.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 09-01-2012 om 16:41

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik zoek ook nog de contactinformatie van Fox. Ik kan op een DVD van Angel een aflevering niet aan de praat krijgen, op geen enkele DVD-Speler.
    Ik heb wel een telefoon nummer, ik zal dit geven via pm

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Interessant topic, maar om het overzichtelijk en concreet te houden is het wellicht handig om een standaard soort melding en soort kenmerken aan te maken (net zoals de traderslist en pricewatch), anders blijft het (zoals bovenstaande ervaringen) allemaal wel in het vage...
    Zoiets kan ik niet aan maken.

  10. #10

    Standaard

    Volgens mij mist er een r in onderstaand emailadres:

    marketing.benelux@wanerbros.com

  11. #11

    Standaard

    Bedankt heb het even veranderd

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zoiets kan ik niet aan maken.
    Tja, dan blijf ik de meningen wel erg subjectief vinden. Dan zou ik het beperken tot een overzicht van contactdata en de reacties in een vorm gieten net als in de pricewatch topics. Meningen of ervaringen vind ik dan niet echt ter zake doen want de verhalen uit 2e of 3e lijn zijn dusdaning verstoord dat ze IMO buiten beschouwing gelaten kunnen worden en meer forumvervuiling zijn dan een nuttige bijdrage...

  13. #13

    Standaard

    Alleen een mod kan dat maken ik niet.
    Ik heb geen toegang om zoiets wat je voorstelde in te delen.

  14. #14

    Standaard

    Dus kan het niet anders.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-02-2012 om 16:20

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    A-Film nog recentelijk gemaild nooit een antwoord. Ooit één keer een antwoord per e-mail gekregen, jaren geleden.

    Homescreen. Zeer slecht. Hebben niet eens een e-mail adres, ja voor pers en zo. Maar via die weg krijg je ook nooit een antwoord.

  16. #16

    Standaard

    Als je A-Film belt dan doen ze er wel wat mee, maar Homescreen heb ik in het lijstje gezet.

  17. #17

    Standaard

    Homescreen heeft wel een telefoon en faxnummer op hun site staan:

    Onze telefoonnummers zijn:
    Homescreen: 020- 5776020
    Fax: 020- 5776029
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Dan is het aan te bevelen om ze te bellen, dan haal ik Homescreen toch wel even uit de lijst.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 20-02-2012 om 18:47

  19. #19

    Standaard

    Sony: Net te horen gekregen van iemand uit het forum dat ze nog geen klanten service hebben voor particulieren.
    De eerdere telefoonnummers en contact gegevens waren alleen bestemd voor bedrijven. Sony wil in de toekomst gaan kijken om een speciaal contactpunt voor

    particulieren te regelen. Dus de voorgaande contactpunt en telefoonnummers niet meer gebruiken AUB.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Paramount had daar niks over gezegt, en melde dat mijn nichtje dan pech heeft en dat ze daar niks mee konden doen omdat ze een particulieren is.
    Dan moet je ook gewoon universal mailen want paramount is in NL onderdeel van universal! Als je 1 poging waagt is het meteen *** etc bij jouw... Ik zeg het nog 1 keer en dan kijk je maar wat je er mee doet! Paramount is onderdeel van universal (paramount hoofdkantoor etc is opgegeven) dus voor problemen met paramount moet je naar universal toe.

  21. #21

    Standaard

    Waarom kom je daar nu mee, ik heb er toch niks meer over gemeld? je reageerd op een oud bericht.Waarop je al eerder op had gereageerd.
    En waarom moet ik dat doen ik heb er niks mee te maken, mijn nichtje en andere mensen die ik op andere forums had gesproken hadden dat probleem ik niet.
    Dat moeten ze zelf maar regelen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-03-2012 om 14:51

  22. #22

    Standaard

    Klopt het dat het email adres van Fox en Warner hetzelfde is?
    Concertagenda op Podiuminfo

  23. #23

    Standaard Homescreen

    Ik had ooit een dvd van homescreen gekocht Marcelo,Marcello,bij het bekijken van deze dvd ,bleef hij steeds haperen na een uur.
    Na contact met Homescreen ging er een nieuwe dvd opgestuurd worden,ik wacht er al meer dan een jaar op.
    Vroeger was bijna alles wat deze maatschapij uitbracht een vaste aankoop,nu koop ik alleen nog tweedehands van hun.

  24. #24

    Standaard

    ^^Dus de DVD is niet aangekomen en daar heb je het maar bij gelaten? Zou ook nog door PostNL kunnen komen, al hadden ze toen nog een andere naam.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard Homescreen

    Het zou nu toch in orde komen,heb een bericht gekregen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •