De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sanctuary seizoenen 1,2 & 3 op Blu-Ray uit in Duitsland

    Zag dat deze serie eindelijk een regio B release gaat krijgen. In Duitsland komen ze in Juni van dit jaar uit, 25,99 euro per seizoen. Engelse Soundtrack natuurlijk maar staat momenteel alleen nog maar Duitse subs bij. Hoop op dat daar ook nog NL of EN subs bijkomen.

    I Love My Sci-Fi

  2. #2

    Standaard

    Amazon.de heeft nu de release van seizoen 3 geupdate wat betreft de subs. Staat nu English subs ipv German subs. Jammer genoeg is dat [nog] niet zo aangepast bij de andere 2 seizoenen.
    I Love My Sci-Fi

  3. #3

    Standaard

    Alhoewel dit E1 uitgaven zijn zullen er zeker geen NL ondertitels op staan. E1 ziet geen potentieel in deze serie in HD (net als Haven - seizoen 2). Of Engelse ondertitels op een Duitse uitgave komen te staan valt te betwijvelen.

    Weer uitgaven waar de NL consument in de steek wordt gelaten, en als je deze in HD met NL ot wil zien voor de ander optie moet gaan...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Alhoewel dit E1 uitgaven zijn zullen er zeker geen NL ondertitels op staan. E1 ziet geen potentieel in deze serie in HD (net als Haven - seizoen 2). Of Engelse ondertitels op een Duitse uitgave komen te staan valt te betwijvelen.

    Weer uitgaven waar de NL consument in de steek wordt gelaten, en als je deze in HD met NL ot wil zien voor de ander optie moet gaan...
    Ik persoonlijk heb geen probleem met Engelse subs maar da's nog ff afwachten.
    Maar wat bedoel je met Haven seizoen 2? Je gaat me toch niet vertellen dat het tweede seizoen niet op BD wordt uitgebracht.
    I Love My Sci-Fi

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ik persoonlijk heb geen probleem met Engelse subs maar da's nog ff afwachten.
    Maar wat bedoel je met Haven seizoen 2? Je gaat me toch niet vertellen dat het tweede seizoen niet op BD wordt uitgebracht.
    Inderdaad Haven S2 komt in Nederland alleen op DVD (idem voor Sanctuary 1 en 2)

    Dit is niet goed voor de toch al twijvelachtige reputatie van E1.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Inderdaad Haven S2 komt in Nederland alleen op DVD (idem voor Sanctuary 1 en 2)

    Dit is niet goed voor de toch al twijvelachtige reputatie van E1.
    Gatverdamme! Wat een eikels! Grrrrr. Slaat echt helemaal nergens op, als je A zegt, zoals ze gedaan hebben met Haven, moeten ze ook B zeggen, slaat echt nergens op! Wat betreft Sanctuary, is ook schandalig maar van Haven vind ik erger, omdat ik seizoen 1 dus al op Blu heb.

    Waarschijnlijk helpt het niet maar waar kan ik klagen?
    I Love My Sci-Fi

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Helemaal mee eens.

    Probeer deze link eens:

    http://www.entertainmentone.nl/over_e1.php
    Dank je, direct een mail gestuurd, weet, zal geen r**t helpen maar moest dat toch ff kwijt. Zeker weten dat ik seizoen 2 van Haven op DVD niet zal aanschaffen! Misschien dat Amerikaanse release regiovrij is.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Dank je, direct een mail gestuurd, weet, zal geen r**t helpen maar moest dat toch ff kwijt. Zeker weten dat ik seizoen 2 van Haven op DVD niet zal aanschaffen! Misschien dat Amerikaanse release regiovrij is.
    Laat ons weten wat de reactie is.

    Ik ben inmiddels voor de andere optie gegaan, en heb een HD versie met NL ot.
    Laatst aangepast door Hombre : 29-04-2012 om 08:38

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Laat ons weten wat de reactie is.
    Tuurlijk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik ben inmiddels voor de ander optie gegaan, en heb een HD versie met NL ot.
    Welke optie bedoel je dan? NL BD release van Haven?
    I Love My Sci-Fi

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Tuurlijk



    Welke optie bedoel je dan? NL BD release van Haven?
    De optie waarover op dit forum niet gesproken mag worden, uit angst voor de maatschappijen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De optie waarover op dit forum niet gesproken mag worden, uit angst voor de maatschappijen
    ikkuh begrijpuh!
    I Love My Sci-Fi

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Laat ons weten wat de reactie is.

    Ik ben inmiddels voor de andere optie gegaan, en heb een HD versie met NL ot.
    Zeker geen reactie gehad.

    Tekenend voor de interesse en respect voor de consument van de in Nederland opererende maatschappijen...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zeker geen reactie gehad.

    Tekenend voor de interesse en respect voor de consument van de in Nederland opererende maatschappijen...
    Inderdaad, nu je het zegt, nog geen enkele reactie gehad! Was me helemaal ontschoten.

    Wat je zegt, je proeft het respect naar de consument toe! NIET!!!
    I Love My Sci-Fi

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Inderdaad, nu je het zegt, nog geen enkele reactie gehad! Was me helemaal ontschoten.

    Wat je zegt, je proeft het respect naar de consument toe! NIET!!!
    We kunnen hier natuurlijk ook een intekenlijst openen voor Haven s02 blu-ray om zodoende de belangstelling voor zo'n uitgave inzichtelijk te maken. Idem ditto voor de blu-rays van Sanctuary.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    We kunnen hier natuurlijk ook een intekenlijst openen voor Haven s02 blu-ray om zodoende de belangstelling voor zo'n uitgave inzichtelijk te maken. Idem ditto voor de blu-rays van Sanctuary.
    Is misschien wel een optie, hoewel dat natuurlijk toch ook niet 100% afdekt maar ik vermoed dat de verkopen van Haven niet zo grandioos zijn geweest maar ik begrijp dat ook wel, wie in Nederland kent deze serie nu buiten de internet volgers, of is deze serie in NL ook al op de buis geweest? Maar ik vind dat je het niet kun maken wel eerste seizoen uit te brengen en dan vervolgens maar te stoppen!
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zeker geen reactie gehad.

    Tekenend voor de interesse en respect voor de consument van de in Nederland opererende maatschappijen...
    Heb zonet de mail nog een keer gestuurd met de melding dat ik nog geen reactie heb gehad. Ben benieuwd.
    I Love My Sci-Fi

  18. #18

    Standaard

    Als je ziet wat voor rotzooi er wél een Blu-rayrelease krijgt, dan denk ik dat er op een dergelijke voorintekenlijst allicht méér handtekeningen zouden staan dan bepaalde titels verkocht geraken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Zou zeggen, laten we dat dan gewoon maar doen, kan toch geen kwaad!
    I Love My Sci-Fi

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als je ziet wat voor rotzooi er wél een Blu-rayrelease krijgt, dan denk ik dat er op een dergelijke voorintekenlijst allicht méér handtekeningen zouden staan dan bepaalde titels verkocht geraken.
    Helemaal mee eens! Wel prut zooi uitbrengen in Nederland en kwaliteit en klassiekers overslaan

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •