De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PS3-Themes van films op Blu-ray's van Sony.

    Ik weet of er nog zijn die dit weten maar op sommige blu-ray's van Sony staat er een ps3 theme. Dit is de vinden onder het vakje game. Wanner je deze ingeschakeld veranderd je PS3 start pagina in de sfeer van de film. Vind ik wel leuk eigenlijk.
    Op de volgende films heb ik een PS3 theme gevonden.

    - Anonymous
    - Ghostbusters
    - Moneyball
    - Priest
    - Bad Teacher
    - Battle L.A.
    - The Smurfs
    - The Karakte Kid
    - Zombieland
    - The Green Hornett

    Zijn er nog films op blu ray's van sony met PS3 theme? Voeg ze hieronder gerust toe

  2. #2

    Standaard

    Salt en Underworld: Rise of the Lycans, heb beide films in bezit.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #3

    Standaard

    Resident Evil Afterlife (US versie natuurlijk)
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Cloverfield heeft er ook 1 volgensmij.
    Ook us ?

  6. #6

    Standaard

    Nee de nl versie. Het is zover ik weet de enige in heel mijn collectie die automatisch verranderd als je hem in de ps3 stopt.

  7. #7

    Standaard

    Ik wist dit helemaal niet!! Ik heb Ghostbusters en Zombieland, dus gelijk even proberen. Maare, volgens mij zijn dit wel allemaal Sony Blu-rays.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Nee de nl versie. Het is zover ik weet de enige in heel mijn collectie die automatisch verranderd als je hem in de ps3 stopt.
    Ik heb het niet over automatisch veranderen... Wanneer je naar het menu "Game" gaat zie, als de disc erin zit, een soort van blauw pictogram dat een PS3 theme moet voorstellen. Daar moet je nog eens op drukken om het desbetreffende ps3 theme te installeren op je PS3. Cloverfield heeft dit niet...

  9. #9

    Standaard

    30 Minutes or Less heeft ook een PS3 theme :P

  10. #10

    Standaard

    District 9 heeft er ook één.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #11

    Standaard

    .
    Wat heb je eraan? Je speelt de film toch wel meteen af .

  12. #12

    Standaard

    Je kunt het installeren als achtergrondscherm van je PS3 en die zul je wel vaker zien net als de bureaubladachtergrond van je computer.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Salt en Underworld: Rise of the Lycans, heb beide films in bezit.
    Alle andere delen van Underworld, incl. de nieuwe hebben dit niet. Rise of the Lycans is dus de enige.

  14. #14

    Standaard

    De volgende blurays zijn ook voorzien van deze themes: (allen in eigen bezit en geinstalleerd )

    Takers
    The Spirit (meerdere)
    The Other Guys
    This Is It

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •