De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Les Miserables

  1. #1

    Standaard Les Miserables

    Hugh Jackman en Russell Crowe spelen de hoofdrollen in Les Misérables. Deze langverwachte film is gebaseerd op de geliefde musical. In de teaser geeft Anne Hathaway haar versie van I Dreamed a Dream. Bekijk nu de eerste beelden.

    De oorspronkelijke musical van Claude-Michel Schönberg is gebaseerd op het gelijknamige boek van Victor Hugo. Sinds de eerste voorstelling in Londen in 1985 is Les Misérables een doorslaand succes. Jarenlang stond een verfilming van het theaterstuk in de planning, maar kwam het project niet van de grond. Begin volgend jaar is het echter zover. Op 10 januari 2013 draait Les Misérables eindelijk in de Nederlandse bioscopen.

    De regie van Les Misérables is in handen van Tom Hooper, die vorig jaar een Oscar won met The King's Speech.
    Trailer: http://www.film1.nl/blog/17429-Eerst...iserables.html

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Prachtige film..anderen die deze nu ook gezien hebben?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Heerlijke verfilming, wat zeg ik? De ultieme verfilming van de musical. You love it or you hate it. Als je niet van musicals houdt, dan ga je een zware lange zit tegemoet. Als je uberhaupt al door het eerste kwartier heen komt.. Maar ik ben er dol op!

    Empty Chairs at Empty Tabels.. Kippenvel!

  4. #4

    Standaard

    2,5 uur lang genoten toen ik deze voor de eerste keer zag een tijdje geleden.
    Vooral Anne Hathaway`s solo en het laatste deel waren prachtig. Zeker een aanrader
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •