Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blade Runner 30th Anniversary 4-disc

    Het is blijkbaar weer tijd dat WB gaat double dippen... Een paar dagen geleden kwam ik de aankondiging van de nieuwe Blade Runner -30th anniversary blu-ray al tegen. De specs komen overeen met de Ultimate Collectors Edition, maar, uiteraard, worden nieuwe extra's beloofd.

    http://www.blu-ray.com/movies/Blade-...Blu-ray/45541/

    Wil de film erg graag op BR hebben, ook al heb ik de, uitstekende, UCE al op DVD. 60 dollar is mij echter te gortig...
    Laatst aangepast door gompier : 03-06-2012 om 20:33

  2. #2

    Standaard

    Is deze box nog ergens voor een leuk prijsje te krijgen?

  3. #3

    Standaard

    Totaal overbodige release IMO. De "oude" release voldoet meer dan prima met meerdere cuts, een geweldige docu en meerdere extra's. Heb zelf de briefcase versie met replica van de auto, artcards en nog meer. Voor mij de ultieme release!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Het is blijkbaar weer tijd dat WB gaat double dippen... Een paar dagen geleden kwam ik de aankondiging van de nieuwe Blade Runner -30th anniversary blu-ray al tegen. De specs komen overeen met de Ultimate Collectors Edition, maar, uiteraard, worden nieuwe extra's beloofd.

    http://www.blu-ray.com/movies/Blade-...Blu-ray/45541/

    Wil de film erg graag op BR hebben, ook al heb ik de, uitstekende, UCE al op DVD. 60 dollar is mij echter te gortig...
    De vorige uitgave, die zogezegd al prima is, zal daarentegen ws wel flink goedkoper worden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    De vorige uitgave, die zogezegd al prima is, zal daarentegen ws wel flink goedkoper worden
    De oude is niet meer verkrijgbaar op BR, wel op DVD. Daarom dat Warner er weer 'handig' van wilt profiteren.

  6. #6

    Standaard

    De 5-disk is hier nooit te koop geweest op Blu-ray, is wel regiovrij te importeren. Als echter de nieuwe set 3 BR's en 1 DVD telt, dan is het volgens mij een achteruitgang, want 1 DVD minder.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De 5-disk is hier nooit te koop geweest op Blu-ray, is wel regiovrij te importeren. Als echter de nieuwe set 3 BR's en 1 DVD telt, dan is het volgens mij een achteruitgang, want 1 DVD minder.

    Hier in Belgiê wel. Deze lagen heel korte tijd bij Makro en Fnac en kostte indertijd geloof ik net geen 46 euro. Ik heb toen de 2-disc gekocht omdat daar NL subs opstaan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hier in Belgiê wel. Deze lagen heel korte tijd bij Makro en Fnac en kostte indertijd geloof ik net geen 46 euro. Ik heb toen de 2-disc gekocht omdat daar NL subs opstaan.
    2-disk, ja. Ik heb het over de 5-disk (die weliswaar hier op dvd lag, maar niet op Blu-ray).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    2-disk, ja. Ik heb het over de 5-disk (die weliswaar hier op dvd lag, maar niet op Blu-ray).
    Ik ook Werner. De 5-disc BD is hier echt even verschenen geweest.
    Had ze zelf in mijn handen, maar vond de 5 disc te duur en heb toen maar de 2-disc mee genomen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ook Werner. De 5-disc BD is hier echt even verschenen geweest.
    Had ze zelf in mijn handen, maar vond de 5 disc te duur en heb toen maar de 2-disc mee genomen.
    Bedoel je niet de DVD-versie? Die is inderdaad even op de markt geweest (o.a. als exclusive bij FRS). Maar de BD-versie heb ik hier nog nooit gezien.

    Ik ben het trouwens eens met wat meerderen in dit topic zeggen: zo'n nieuwe uitgave kan weinig toevoegen. De 5-disc BD-uitgave was al zo'n beetje de meest uitgebreide Blu-ray release van een film die ik me kan voorstellen.

    edit: klopt het trouwens dat de 5-disc Blu-ray inmiddels OOP is? Amazon en Axelmusic hebben hem niet meer.
    Laatst aangepast door Richard B. : 04-06-2012 om 21:41

  11. #11

    Standaard

    Idd een overbodige release. Heb de 5 disc dvd briefcase en daar ben ik uitermate tevreden mee, geweldige uitgave...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat ik hem evengoed wel aanschaf. Anders is m'n collectie niet meer compleet.

    Wat ik heb:

    - de eerste (snapper) 1-disc DVD
    - de 1-disc DVD re-issue
    - de 5-disc DVD-uitgave (2x zelfs: de UK-versie en de NL-versie)
    - de 2-disc HD DVD
    - de 5-disc HD DVD (het zou kunnen dat ik die ook 2x heb)
    - de 5-disc Blu-ray

    Ik heb de VHS ook gehad. Ik mis alleen nog de 2-disc Blu-ray en de Laserdisc.

  13. #13

    Standaard

    Op amazon.co.uk kan je ofwel voor 540 GBP nog in nieuwstaat een kopen ofwel voor 35 GBP used.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hem evengoed wel aanschaf. Anders is m'n collectie niet meer compleet.

    Wat ik heb:

    - de eerste (snapper) 1-disc DVD
    - de 1-disc DVD re-issue
    - de 5-disc DVD-uitgave (2x zelfs: de UK-versie en de NL-versie)
    - de 2-disc HD DVD
    - de 5-disc HD DVD (het zou kunnen dat ik die ook 2x heb)
    - de 5-disc Blu-ray

    Ik heb de VHS ook gehad. Ik mis alleen nog de 2-disc Blu-ray en de Laserdisc.

    Lol, je mist ook nog die grote dvd Special Edition (blackbox).
    Die heb ik nog liggen. Heb ik indertijd op ebay gekocht voor 320 euro

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Op amazon.co.uk kan je ofwel voor 540 GBP nog in nieuwstaat
    You can't blame them for trying.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Lol, je mist ook nog die grote dvd Special Edition (blackbox).
    Die heb ik nog liggen. Heb ik indertijd op ebay gekocht voor 320 euro
    Klopt! Die mis ik inderdaad ook nog. Maar eigenlijk was het niet helemaal de bedoeling om een echte verzameling te beginnen: het is gewoon zo gegroeid.

  16. #16

    Standaard

    Mocht iemand de suitcase nog willen hebben... ik heb hem zelf geimporteerd via Amazon Spanje, weliswaar met Spaanse taal en teksten erop, maar helemaal compleet en ook met Nederlandse subs. Hij mag 42,29 euro kosten

    http://www.amazon.es/Malet%C3%ADn-Blade-Runner-BR/dp/B0053C9NPI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1338880133&sr=8-1

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeMan Bekijk bericht
    Mocht iemand de suitcase nog willen hebben... ik heb hem zelf geimporteerd via Amazon Spanje, weliswaar met Spaanse taal en teksten erop, maar helemaal compleet en ook met Nederlandse subs.
    Op alle 5 de disks?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Op alle 5 de disks?
    Neen. Heb de box van Amazon Spain gekocht. Deze is NL ondertiteld op Disc 1, 2 en 4. Dat is de final cut, de DVD van Dangerous Days en het extra's archief. De disc met de International Cut, Directors Cut etc. en de Workprint disc zijn Engels ondertiteld. Is ook wel duidelijk, want de Nederlandse leeftijdskeuring staat op die discs.

    Wat mij betreft is dit, met de extra's die in de case zitten, de ultieme editie. Hier betaal ik dus wel graag 50 euro (inclusief verzendkosten) voor. Ondertiteling op de twee discs zal ik ook niet snel missen.

  19. #19

    Standaard

    Op amazon.fr kwam ik zojuist deze release tegen:



    Dit lijkt de nieuwe release te zijn. De release-datum is (in Frankrijk) 7 november.

    EDIT: Ok, en toen kwam ik ook nog dit tegen. Scroll in dit filmpje even naar het einde en je ziet beelden van een giftset met een model van een spinner.

    EDIT 2:



    De Amerikaanse release date is kennelijk 23 oktober. Zie hier.

    EDIT 3: er komt ook een 3-disc book edition. Zie hier.

    EDIT 4: In Groot Brittannië komt de giftset op 29 oktober uit. Zie hier. En die versie heeft NL ondertiteling.
    Laatst aangepast door Richard B. : 19-09-2012 om 20:56

  20. #20

    Standaard

    Oei, is wel een hele mooie blurayset. Heb al wel de 5disc dvdbox en had graag de Final cut op bluray willen hebben en dit is wel een mooie kans.

    Zo te zien enkele extra's bovenop de 5disc maar hoe lang zijn die? En € 35,- vind ik ook wel pittig.

    En hoe zal de beeldkwaliteit zijn met 3 versies op disc 2 en alle extra's, Dangerous Days en workprint op disc 3?
    uh, uh, It's a dinosaur

  21. #21

    Standaard

    Blijkbaar hebben ze bij deze release BD50-schijven gebruikt i.p.v. de BD25-schijven van de 5-disc. Ik ga er vanuit dat er op de beeld-/geluidskwaliteit niet beknibbelt is. Maar we zullen het moeten afwachten.

  22. #22

    Standaard

    Ik ga voor de digibook. Vervang de final cut disc dan wel door mijn UK disc (met NL subs).

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de film (tot mijn schaamte) nog nooit gezien, maar ik kijk erg uit naar deze release.

    Ik heb het gevoel, als sci-fi fanaat, dat ik deze klassieker gewoon direct en 'blind' in huis moet halen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ik heb de film (tot mijn schaamte) nog nooit gezien, maar ik kijk erg uit naar deze release.

    Ik heb het gevoel, als sci-fi fanaat, dat ik deze klassieker gewoon direct en 'blind' in huis moet halen.
    Als sci-fi fanaat had je deze klassieker al jaren geleden in huis moeten halen, dit grenst namelijk aan heiligschennis . Ik heb zelf de 3 disc Collector's Edition van Amazon.co.uk in bestelling staan, dit wordt mijn vijfde versie (DVD/Blu Ray).


  25. #25

    Standaard

    De giftset klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik ben vooral benieuwd naar het boek.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •