De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hellboy 3 (Guillermo del Toro)

    Het einde van Hellboy 2 leek een duidelijke inleiding voor een laatste, derde film. Maar vervolgens leek het enthousiasme weg te ebben. Del Toro begon aan een paar big budget-projecten; Hij begon en trok zich weer terug van The Hobbit-films en At the Mountains of Madness en is nu in de latere fases van Pacific Rim. Daarnaast werkt hij ook al weer aan Pinocchio. De man heeft de gewoonte aan een heleboel projecten tegelijk te werken en dat maakte een volgende Hellboy steeds onwaarschijnlijker. Zeker omdat Ron Perlman intussen aardig in de buurt van de pensioengerechtigde leeftijd komt en niet zo happig is op de lange make up-sessies die nodig zijn voor de Hellboy-films.

    Maar nu lijkt het erop dat ze hun enthousiasme voor het sluitstuk van de trilogie weer terug hebben gevonden:

    “I can say publicly that now we are together in trying [to do Hellboy 3],” del Toro told EW. Perlman was sitting right next to him, and was not shy about explaining why he’s game to strap on Hellboy’s trenchcoat one more time. “The [first] two movies were really set up to have this unbelievable resolve,” said Perlman. “Everything that was done in both movies was leading up to this destiny, written in stone, of what Hellboy has been summoned to Earth to do. To not do it, particularly in light of the scope that Guillermo is thinking of for the resolve, would be in my mind a little bit of a shame.”

    De aanleiding voor deze 'draai' is bijzonder. Perlman liet zich laatst van z'n beste kant zien en liet zich nog een keer als Hellboy opmaken om een wens van leukemie-patientje in vervulling te laten gaan.







    Del Toro says the event was also a factor in helping to bring himself and Perlman together on making a third Hellboy. “I’ve encountered a lot of kids who are fans of the movies,” said del Toro, “but to hear the story of this kid who was watching the movies while going through treatment, it really just moved me a lot.”

    Let wel: Het is voorlopig een plan, maar nog geen concreet project. Del Toro heeft Hellboy-schrijver Mike Mignola nog niet benaderd en hij heeft ook nog geen overeenkomst met een filmstudio. Maar het lijkt erop alsof Del Toro en Perlman er zin in hebben en dat is een goed begin.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Mooi dat Ron Pearlman zo'n jongen een onvergetelijke dag kan bezorgen!

    Ik zie een deel 3 wel zitten. Ik vond deel 1 goed, deel 2 zelfs beter en hoop op een mooi einde...

  3. #3

    Standaard

    Die gelukzalige lach van dat jongetje...
    Perlman is zo één van die acteurs die, voor mij dan, een zeker charisma bezit en hij geeft een film of serie dan ook gelijk al een zekere sfeer mee.
    Ook als je zijn verhaal hoort en zijn filosofie beschouwt, lijkt hij één van de meer sympathieke en vooral, eenvoudig gebleven acteurs in het jetset-Hollywood.

    Nu ik vond deeel 1 en 2 wel goed te smaken dus een derde mag wel.

    Mvg
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  4. #4

    Standaard

    Perlman, zéér sympathieke man... ik hoop echt dat Hellboy 3 er komt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Weer een sprankje hoop; De samenwerking met filmmaatschappij Legendary Pictures ​(voor Pacific Rim) is Del Toro goed bevallen. Hij en Ron Perlman hebben met de grote baas van Legendary, Thomas Tull, ook informeel van gedachten gewisseld over Hellboy -en hoe ze alledrie graag een derde deel zouden zien. Hoewel het niet direct wordt toegegeven, is er vermoedeljk ook gesproken over de mogelijkheid om deze film gezamenlijk te maken; Tull heeft in ieder geval aangegeven dat zijn maatschappij pas officieel bij een mogelijke Hellboy-film betrokken zou kunnen worden nadat het een en ander op het gebied van rechten geregeld is. Hetgeen niet meteen betekent dat ze er actief mee bezig zijn, maar hoop doet leven... Alhoewel de tijd nu echt wel een beetje begint te dringen i.v.m. de leeftijd van Perlman.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •