De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PANASONIC Viera TX-L32C4E

    ik heb PANASONIC Viera TX-L32C4E tv gekocht met een sd kaart aansluiting om filmpjes te kunnen afspelen.
    nu blijkt bij thuiskomst dat in de uitgebreide handleiding staat dat dit alleen .mod en .mts bestanden kunnen zijn en niet BV AVI op mijn Panasonic G20 plasmatelevisie kan dit wel.
    zijn avi of mpeg bestanden om te zetten naar naar mod zodat het wel werkt ?

  2. #2

    Standaard

    Geen idee, heb nog nooit van .mod gehoord. En ik zit in de videoproductie en zet aardig wat filmformaten om, maar deze ken ik nog niet....
    .nts ken ik dan weer wel, in dat formaat zijn je filmfragmenten opgeslagen als je in AVCHD filmt.

    Edit: lees nu op Wikipedia dat het formaat oa wordt gebruikt op Panasonic camcorders die gebruik maken van SD opslag. Logisch dus dat je TV dit ondersteunt. Alleen is het geen regulier formaat om in om te zetten. .mts is dat iets meer, alhoewel /mts vaker wordt omgezet in .mov, ,mp4, .avi, .wmv e.a.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-08-2012 om 14:02

  3. #3

    Standaard

    dat wordt dan wel een probleempje ben ik bang

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door backdoor Bekijk bericht
    dat wordt dan wel een probleempje ben ik bang
    Hoezo? Wil je puur en alleen via dat SD slot films gaan kijken? Dan beperk je jezelf toch wel heel erg....
    Er zijn daarnaast voldoende (goedkope) dvd spelers en mediaspelers die alle formaten van de wereld afspelen, dus dan ben je daarmee beter gebaat....

  5. #5

    Standaard

    Dat kan ook ja maar voor mijn zoontje van 6 was 1 afstandsbediening wel makkelijk
    ik zal er dan nu maar een appel tv of zo aanhangen denk ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •