Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 214 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Cabin In The Woods



    In 'Cabin In The Woods' gaat Curt (Chris Hemsworth) met een stel vrienden vakantie vieren in een afgelegen boshut. Daar gebeuren vreselijke dingen.

    De meningen zijn uitlopend over deze film.
    De ene helft van de mensen vinden het een goede film, en de andere helft slecht.

    De Blu-ray uitgave van DFW (huur versie)
    Het is een BD50 37,9 gig groot, waarvan de film met 2 audiosporen 22,9 GB groot is.
    Het Beeld van de mainmovie is zeer wisselvallig. Zo is het prima beeld, met goede kleuren. Zwartwaarde en schaduwdetails goed, met stukjes scherp beeld en goede details. http://img293.imagevenue.com/img.php..._122_470lo.jpg En dan is er regelmatig posterisatie en macroblocking te zien. http://img180.imagevenue.com/img.php?image=569091993_kluis_122_645lo.jpg zie de nek http://img173.imagevenue.com/img.php?image=570419857_nek_122_121lo.jpg De grain is ook regelmatig wat blokkerig door het re-encoderen met een slechtere encodings profiel..
    Hier ook nog een screenshot http://img125.imagevenue.com/img.php...t_122_48lo.jpg
    Het beeld had dus echt een stuk beter gekunnen.


    Er staan 3 trailers op de disc van andere releases, helaas weer in zeer slechte kwaliteit 1080p.


    Na de trailers duikt er een menu op, voor de audio, ondertitels, en de extra's.


    EXTRA'S (niet ondertiteld)

    We Are Not Who We Are
    making the cabin in the woods

    Marty's Stash

    Hi, my name is Joss
    and i'll be your guide

    Wonder-con Q&A
    Witch Joss and Drew

    An Army Of Nightmares:
    make-up & animatronic effects

    It's not what you think


    Verder ziet u hieronder de disc specificaties.

    DISC INFO:
    Disc Title: CABIN_IN_THE_WOODS
    Disc Size: 40.745.274.520 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00001.MPLS
    Length: 1:35:00.695 (h:m:s.ms)
    Size: 24.595.832.832 bytes
    Total Bitrate: 34,52 Mbps
    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    VC-1 Video 30000 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / Advanced Profile 3

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 2022 kbps 5.1 / 48 kHz / 2022 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 2.0 / 48 kHz / 640 kbps

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Dutch 27,649 kbps
    Presentation Graphics French 29,322 kbps

    In het menu staat er vermeld dat ook voor een Franse DTS-HD Master Audio gekozen kan worden, maar dit is dus niet het geval.
    Dat is een fout in het menu.

    Ik geef voor deze uitgave 2.5 sterren van 5 aan het beeld.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-09-2012 om 17:38

  2. #2

    Standaard

    Mijn complimenten over de manier van presenteren De Hollander

    Netjes en overzichtelijk, met een duidelijke uitleg en vermelding welke disc je hebt gebruikt en geen gebash op de distributeur
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mijn complimenten over de manier van presenteren De Hollander

    Netjes en overzichtelijk, met een duidelijke uitleg en vermelding welke disc je hebt gebruikt en geen gebash op de distributeur
    Dank je

  4. #4

    Standaard

    Ik twijfel of je die kleine foutjes gaat zien in de uiteindelijke film. Je moet dan wel érg op de foutjes gaan letten, en ik heb het idee dat de maker van bovenstaande screenshots ook met dat doel (nitpicking) de film heeft zitten 'kijken.'
    Overigens ben ik zelf al even door de film heen geskipped, en het zag er op het eerste gezicht prima uit...

    Erg vermakelijke film trouwens
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik twijfel of je die kleine foutjes gaat zien in de uiteindelijke film. Je moet dan wel érg op de foutjes gaan letten, en ik heb het idee dat de maker van bovenstaande screenshots ook met dat doel (nitpicking) de film heeft zitten 'kijken.'
    Overigens ben ik zelf al even door de film heen geskipped, en het zag er op het eerste gezicht prima uit...

    Erg vermakelijke film trouwens
    Nee zijn willekeurige screenshots. Meestal in wat donkere scenes, dan zie je pas echt de macroblocking en posterisatie.
    Ook wel eens in wat lichtere scenes. Zoals eerder gemeld de beeldkwaliteit is wisselvallig. Ik maak kwaliteit vergelijking met andere blu-ray's, dus geen dvd's of mkv's of wat dan ook. Als ik het met een mkv van 9 gig moest vergelijken dan was het beeld goed te noemen.
    Screenshots preken voor zich. De grain is regelmatig niet meer natuurlijk aanwezig, het is blokkerig geworden. Aanelkaar gekleeft. De macroblocking geven een beeldflikkering effect. Daarom komt het regelmatig digitaalachtig over. Maar de ene persoon heeft daar geen oog voo,r en de andere wel. Mijn moeder ziet bv geen verschil tussen dvd en blu-ray. Deze screenshot heb ik er ook nog even bijgezet http://img125.imagevenue.com/img.php...t_122_48lo.jpg
    Laat ik het zo zeggen, ik heb een mkv van 1.5 gig gezien van de serie Falling Skys. En deze mkv heeft dezelfde kwaliteit als deze beelden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-08-2012 om 16:02

  6. #6

    Standaard

    Als je de extras nog had beschreven per onderdeel dan was het een perfecte beschrijving geweest. Nu krijg je een 8


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Als je de extras nog had beschreven per onderdeel dan was het een perfecte beschrijving geweest. Nu krijg je een 8

    Heb het er even bij gezet

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb het er even bij gezet
    Jongens. Ik maak er een 10 van!
    Top De_Hollander.

    Deze feature ontbreekt namelijk bij de engelse versie en was vooralsnog alleen bij de Amerikaanse te krijgen

    Wonder-con Q&A
    Witch Joss and Drew

    Dus als ie op de Nederlandse zit dan is dat goed!

  9. #9

    Standaard

    Staat het audiocommentaar er niet op?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Staat het audiocommentaar er niet op?
    Ja dat wel. Dat is de Dolby Digital Audio English 640 kbps 2.0 / 48 kHz / 640 kbps
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-08-2012 om 18:32

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Staat er überhaupt wel een menu op, of een pop-up menu? Daar heeft DFW ook een handje van.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Staat er überhaupt wel een menu op, of een pop-up menu? Daar heeft DFW ook een handje van.
    Ja er staat een menu op, wat opduikt na de trailers.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-08-2012 om 10:56

  13. #13

    Standaard

    Ik zal de reviews even afwachten... Overigens had ik de volledige blu-ray van het net geplukt, vermoedelijk de US versie. Ik had stiekem niet gezien dat deze screens van de DFW versie waren, excuses daarvoor

    Als de verschillen echt zo groot zijn wordt het dus een EN/US/DE versie importeren, mits deze een betere transfer hebben.
    Ik heb ook gezocht op een leuke giftset of andersoortige exclusive, maar die is er helaas niet
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard The Cabin in the Woods 2012

    Staat voor 05 September bij Bol aangekondigd en Ludo had het zelfs over 11 September. Ik heb hem net precies gekocht bij de FRS. Ik weet niet in welke versies hij nog meer gereleased is maar ik heb de Limited Edition gekocht. Fraaie uitvoering.

    Prijs: 17,-

    Eigen foto's:






  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die ligt wel heel vroeg in de winkel. Kun je nog een foto maken, als je 'm open klapt?

  16. #16

    Standaard

    Hij zit nu nog in de seal maar als ik hem gezien heb (a.s. weekend) dan zal ik even een foto plaatsen.

  17. #17

    Standaard

    Bedankt voor de foto's!

    17 euro is inderdaad een koopje!
    Ik heb de engelse versie in bestelling staan, maar die ga ik denk ik annuleren.
    Dan moet deze alleen wel in m'n kast passen

    Het enige wat bij de europeanen zal ontbreken is die Wonder-Con Q & A, maar zoals iemand al zei ergens kan het best zijn dat deze op youtube te bewonderen is eerdaags

  18. #18

    Standaard

    @Socko: hij is inderdaad een tikkeltje hoger dan de doorsnee BR. Dat komt door de sleeve. Het doosje zelf is normaal formaat. Wel de dikkerd ipv die met de smalle taille.

    Het opklap gedeelte zit vast met een stukje klittenband. Volgens mij is dit echt wel een LE. Ik kom namelijk nergens foto's tegen van deze uitgave in tegenstelling tot de normale.

  19. #19

    Standaard

    Hmmmm volgens De_Hollander zit er wel een Q & A bij, volgens mij heeft ie stiekem weer een hybrid Blu-ray gedownload. De oude boef
    Laatst aangepast door socko : 30-08-2012 om 15:54

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee zijn geen specificaties van een US download.
    Wat is Q & A ?
    Questions and Answers
    Met Joss Whedon moet dat wel interessant zijn

  21. #21

    Standaard

    ik heb de screenshot van extra's weergave menu.
    http://img231.imagevenue.com/img.php..._122_560lo.jpg
    Laatst aangepast door De_Hollander : 30-08-2012 om 19:03

  22. #22

    Standaard

    Die LE is wel het overwegen waard...
    Toch wacht ik nog even op hopelijk andere uitgaves.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #23

    Standaard

    Dan G., kreeg je er ook de dvd van 1408 gratis bij (zoals op frs.nl staat)?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dan G., kreeg je er ook de dvd van 1408 gratis bij (zoals op frs.nl staat)?
    Wat maakt het nog uit .
    Die film kom ik best vaak in 2 euro bakken tegen .

    Ik heb deze zien liggen bij de FRS.
    Is dit een FRS-exclusive? Of is dit dezelfde die je bij bol/wehkamp/ etc. kunt bestellen?

  25. #25

    Standaard

    Deze uitgave ziet er vet uit! En voor €17 is 'ie inderdaad niet duur. Ik ben vandaag bij de FRS in Groningen geweest, maar daar heb ik alleen de 'standaard'uitgave gezien...

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •