Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 154 worden weergegeven.

Discussie: Dredd (3D)

  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Berichten op verzoek uit de filmdiscussie Dredd even naar deze Blu-ray Discussie verplaatst. Excuses voor het ongemak!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-02-2013 om 15:41 Reden: Toelichting
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik vind het ook zeer jammer, ik wilde echt dat de NL versie goed uit zou komen te zien. Dan had ik hem wel gekocht. Maar helaas dat kopen gaat dus niet door.
    Er is al iemand uit deze forum die een boze mail naar eOne heeft gestuurd met deze screenshots. Nu is er een leuke film titel, en dan wordt deze verpest.
    In verschillende opzichten. Nee het wordt er niet beter op.
    Welke kan ik dan het beste in huis halen? De UK uitgave?
    Ik vind dit erg verwarrend vooral omdat de US uitgave in de reviews de hemel in word geprezen.

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou gewoon even een kleine week wachten totdat er (met alle respect) meerdere reacties zijn van leden die hem hier gewoon aangeschaft hebben. Als blijkt dat het inderdaad algemeen als een slechte transfer wordt afgedaan, kun je alsnog vrij makkelijik bepalen welke de betere versie voor jou is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zou gewoon even een kleine week wachten totdat er (met alle respect) meerdere reacties zijn van leden die hem hier gewoon aangeschaft hebben. Als blijkt dat het inderdaad algemeen als een slechte transfer wordt afgedaan, kun je alsnog vrij makkelijik bepalen welke de betere versie voor jou is.
    Daar heb je gelijk in, ik kan wel even wachten.
    Ben wel erg benieuwd naar deze film na alle lovende woorden!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Overigens staat er op Amazon.co.uk een "Note to customers" dat klanten problemen hebben gemeld met de afspeelbaarheid van de UK uitgave, uitgegeven door Entertainment in Video. Ook iets om in de gaten te houden voor als je de UK versie wilt hebben...
    Hmm, bedankt, had ik nog niet gezien. Nog een reden om de kat even uit de boom te kijken.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Maar hoe kom je eigenlijk aan de US en Nordic versies? Zijn die al te koop dan? En waar voor een leuke prijs? Misschien iets om toch te bekijken.....

    Download, blijkens de term remux?!?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Download, blijkens de term remux?!?
    Nee je kan zelf de full BD50 download ook om zetten naar een remux.
    Maar dat is niet zo belangrijk.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, de screenshots spreken voor zich, hoewel ik het verschil tussen US/NL en Nordic/NL een stuk minder groot vind. En het is (letterlijk) een momentopname vanuit de film, dus ik vind screenshots vaak een overdreven vertekend beeld geven van de kwaliteit van de film, en ook dat ze geveel gewicht krijgen om zo een transfer af te kraken. Maar das mijn mening.
    Maar hoe kom je eigenlijk aan de US en Nordic versies? Zijn die al te koop dan? En waar voor een leuke prijs? Misschien iets om toch te bekijken.....
    Ik houd het toch uiteindelijk toch wel bij de NL versie. Hij is niet zo duur, heeft NL subs, is Regio B (US versie is Regio A van Lionsgate, ook iets om in je beslissing mee te nemen), heeft extra's en ik ga em toch alleen in 3D bekijken.
    Oh ja, wie van het forum heeft die mail gestuurd? Kan die ook in het forum posten? Lijkt me wel handig om dit te delen met de overige members....
    En inderdaad, laten we even eerst wat meer reacties hier afwachten.
    Overigens staat er op Amazon.co.uk een "Note to customers" dat klanten problemen hebben gemeld met de afspeelbaarheid van de UK uitgave, uitgegeven door Entertainment in Video. Ook iets om in de gaten te houden voor als je de UK versie wilt hebben...
    Heb ook een webshop gevonden die de Zweedse versie verkoopt. Niet goedkoop alleen, omgerekend ruim 29 euro.... En das nog ex verzending....
    Klopt tussen de US en de NL versie zit minder verschil in, reden: omdat de US versie ook een 2D/3D samebrache blu-ray uitgebracht heeft, met maar 1 videostream. het probleem dus ook daarmee dat de 3D master is gebruikt voor alle 2 de weegave. De Nordic heeft een speciale 2D disc uitgebracht, en een speciale 3D disc. (zoals het hoort) En voor de 2D is de 2D master gebruikt, en voor de 3D is de 3D master voor gebruikt. (zoals het hoort)Tussen de Nordic en de NL versie zit dag en nacht verschil in. Dat je zegt: "screenshots vaak een overdreven vertekend beeld geven van de kwaliteit van de film," ben ik niet met je eens. Want dit zijn de harde feiten van de verschillen. Maar Voor de mensen die het in 2D willen bekijken is het pijnlijk voor de ogen. Het is net een cam. De contrast is te groot. Met cam zie je dat ook. Op eerste oog zag ik al direct met de US versie, dat ze de 3D master hadden genomen voor de samebrache. Maar de NL versie heeft nog extra de contrasten en de helderheid opgehoogd. Voor mij echt een zware domper. Niet geschikt voor 2D.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-02-2013 om 13:20

  9. #84

    Standaard

    Heb Dredd 3D al zien bij FRS Tielt... Mocht wel nog niet verkocht worden.

  10. #85

    Standaard

    2D versies van 3D films interesseert mij persoonlijk helemaal niets maar ik vind dat het gewoon standaard zou moeten zijn dat de 2D en 3D versie op een aparte disc worden uitgebracht, dit om ook de kwaliteit van de 2D versie te waarborgen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    2D versies van 3D films interesseert mij persoonlijk helemaal niets maar ik vind dat het gewoon standaard zou moeten zijn dat de 2D en 3D versie op een aparte disc worden uitgebracht, dit om ook de kwaliteit van de 2D versie te waarborgen.
    +1 probleem is dat eOne dit te duur vindt. En willen daarom maar 1 versie voor de 3D en 2D gebruiken. Wat totaal niet door de beugel kan. Dan zeg ik gebruik dan de 2D master, meerderheid van de mensen kijken nog naar de 2D.
    Zelfs de Noric landen hebben 2 speciale disc's gemaakt. 1 de 2D master gebruikt voor de 2D. En een 3D versie en de 3D master voor gebruikt.
    Ruben een forum lid had een boze brief gestuurd naar eOne of ze het zelf doorhabben hier de 3D master voor de samebrance disc te hebben gebruikt. En dat deze echt niet te bekijken is voor de 2D kijker. (met screenshots)
    Maar hij heeft tot heden nog geen bericht daarop terug gekregen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 15-02-2013 om 20:27

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik ben echt benieuwd wanneer jij eens aan de balie van Eone staat, net als die gast bij Philips toendertijd. Ok, het is niet helemaal zoals het hoort, maar vind je niet dat je zelf een beetje overdrijft? Je bent nu al gigantisch gestressed en opgefokt, wat gebeurt er als je na deze afwijzing van Eone (die er ongetwijfeld gaat komen, plus meerdere want ze veranderen er gewoon niks aan) nog opgefokter gaat raken? Take a chill pill man, het is weekend en er zijn ergere dingen in het leven. Tuurlijk kan je eens pissed off raken van iets, maar zie je niet dat dit zinloos stressen is?
    Hoe weet je nou of hij gestrest is en opgefokt? Heb je een glazen bol of zo?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Ja precies. Ik ben helemaal niet gestrest of opgefokt, alleen ik meld dat Ruben een boze mail heeft gestuurd, met daarin zijn bevindingen. Ik heb wel eens vaker gelezen dat mensen eOne of The Site of DFW mailen met hun bevindingen van slechte kwaliteit blu-ray's. Ik zeg alleen jammer dat ze geen goede release hebben uitgebracht. Ik heb dan nu de Nordic versie. Dus zit er verder niet mee. Ik ben niet afhankelijk van eOne

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nou, zo komt zijn tekst op mij over. Plus daarbij alle eerdere stelselmatige kritieken aan dsitributeurs zoals Eone, DFW e.a. omtrent beeldtransfers, geluidstracks, 3D uitgaves enz. Dat heb je toch wel meegekregen hier?
    Stelselmatige kritiek ja.

    Terecht, want deze is nog onderbouwd ook, want de Hollander komt telkens met bewijs dat er diverse buitenlandse uitgaven zijn die beter of correct van kwaliteit zijn.

    Pas als er een stijgende lijn te ontdekken in verbeterde kwaliteit, zou het pas wat minder kunnen.

    Wat ik zelf niet begrijp is dat DVD.nl en jij je zoveel aantrekken van deze onderbouwde kritiek, want de maatschappijen die hier zogenaamd meelezen zal het een worst zijn, want een zelfrespecterende maatschappij zou allang corrigerende beheersmaatregelen hebben genomen.
    Maar dat komt misschien doordat ik in kwaliteit gecertificeerde omgevingen werk, waar je met dit soort stelselmatige blunders je als bedrijf namelijk je kwaliteitscertificaat (en dus inkomsten) verliest.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik ben blij voor je dat je de Nordic release hebt, maar waarom maak je je dan zo druk over de NL versie, met screenshots en al? En je doet nu wel een beetje stoer maar als ik naar alle topics kijk waarbij je Eone e.a. tot op de grond afbrandt kan je niet ontkennen dat je wat gefrustreerd was over de verschillende releases. Anders zou je wel voor een andere kiezen en je hier niet zo opfokken over de NL release, compleet met screenshots en emails naar de distributeur?
    En daarnaast heb je zelf Eone ook boos gemaild over releases (bijvoorbeeld Resident Evil) dus je moet niet doen alsof een ander het allemaal gedaan heeft en het je zelf niet zoveel boeit. Kom er gewoon voor uit.

    Maar als je er verder niet mee zit, dan hoop ik verder geen overdreven kritiek te lezen en dat de uitgave van Eone helemaal kl*te is enzo. Laat de meningen van de overige members die hier posten en tevreden zijn over de release ook in zijn waarde zonder er verschillende posts aan te wijden hoe slecht de transfer wel niet is. Dank!
    Jij gaat dingen veronderstellen die er niet zijn. En gaat maar wat verzinnen over dat wanneer ik dan eens aan de balie van Eone ga staan. Jij blaast de heleboel op. Mensen vragen aan mij, of ik deze vergelijkingen wil laten zien. Dat doe ik dan ook. Mensen mogen best wel kritiek geven op slechte producten. Nee, Ik meld alleen over dat Ruben gemailt heeft, andere mensen mailen ook regelmatig en dat melden ze ook. Ik mag toch melden dat Ruben heeft gemailt. Heb ik gemailt naar eOne over resident evil? Niet dat ik weet.
    Ik heb wel gemailt naar Universal Pictures, dat er een fout in resident Evil zat, en dag mag ik best doen. Ik had dat ondekt, en meteen doorgegeven. Daarop heb ik als dank van Universal Pictures, een gratis blu-ray van een titel die ik zelf mocht uitzoeken. maar dat is toch terecht dat ik dan mail als er een fout in zit. Daarna kwam er ook een omruilactie, en konden mensen hun foute schijfjes ruilen voor een goede. Ik zeg toch niet dat ik helemaal niet mail. Ik weet zeker dat als jij een product koopt, en een defect aan is, dat je ook mee terug naar de winkel gaat. Ik vind zelf dat jij je nogal zit op te stressen. Maar dat doe jij niet alleen tegen mij maar ook tegen andere. En als eOne een goed product uitbrengt,dan ben ik er lovend onder, en geeft ik dat hier ook aan.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-02-2013 om 11:03

  16. #91

    Standaard

    De mensen kunnen nu wel afgeven op De Hollander, maar hij toont wel aan met screenshots etc dat er dingen mis zijn aan een artikel hier uitgebracht.

    Wees blij dat hij er tijd en moeite insteekt om de mensen op de hoogte te stellen.

    Hij hoeft dat niet te doen, maar voorkomt hiermee wel een soms blinde aankoop, en wijst de mensen erop dat er betere versies zijn van het product.

    Dus De Hollander,
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-02-2013 om 11:08

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De mensen kunnen nu wel afgeven op De Hollander, maar hij toont wel aan met screenshots etc dat er dingen mis zijn aan een artikel hier uitgebracht.

    Wees blij dat hij er tijd en moeite insteekt om de mensen op de hoogte te stellen.

    Hij hoeft dat niet te doen, maar voorkomt hiermee wel een soms blinde aankoop, en wijst de mensen erop dat er betere versies zijn van het product.

    Dus De Hollander,
    Eens. De Hollander, bedankt voor de screenshots. Die plaatjes zeggen vaak meer dan woorden.

  18. #93
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid, DVD.nl heeft helemaal geen moeite met kritiek op een bepaalde distributeurs en ik heb geheel geen moeite met De_Hollanders input. Het enigste wat wij belangrijk vinden dat we elkaar met respect behandelen en elkaar in onze waarde laten.

    Wel vind ik dat topics niet steeds moeten uitdraaien in lange discussies over transfers. Niet dat dit gemeden moet worden, maar dan het liefst voorgezet kunnen worden in distributeurs of transfer topics. We willen natuurlijk graag dat de informatie voor ieder lid makkelijk toegangelijk en overzichtelijk blijft.

    Het enigste waar ik wel moeite mee heb, zijn discussies over een titel die de meeste nog niet in hun bezit kunnen hebben. De discussie moet wel gaan over het feitelijke medium in de diverse thuistheaters van alle niveaus. Want persoonlijk, met alle respect, heb ik het niet zo met screenshots. Dat neemt niet weg dat het daarom niet zou kloppen, maar dan wel alleen gebaseerd op de feitelijke Blu-ray.

    Maar nog veel belangrijker is dat stukje respect naar elkaar en dan mag dat best met een flinke discussie zijn, niks mis mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nou, zo komt zijn tekst op mij over. Plus daarbij alle eerdere stelselmatige kritieken aan dsitributeurs zoals Eone, DFW e.a. omtrent beeldtransfers, geluidstracks, 3D uitgaves enz. Dat heb je toch wel meegekregen hier?
    Volgens mij reageer ik ook regelmatig op De_Hollander als hij wat veronderstelt, maar jij doet hetzelfde met jouw opmerking vandaar dat ik daar op reageerde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #95

    Standaard

    Bluray lag daarstraks in Fnac Antwerpen voor 18,90 EUR.

    Raar was wel dat er maar 2 exemplaren lagen.

    Ik wacht wel tot volgende week in de Mediamarkt.

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mediamarkt Amsterdam Noord had 'm ook al liggen, echter heb ik hem besteld dus wacht nog ff af...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    Blijkbaar geen goede transfer DREDD 3D althans volgens een gebruiker ( zie BOL.COM ):

    De helderheid (contrasten) zijn omhoog geschroefd. Men heeft de 3D master gebruikt voor de 3D en de 2D samebranche disc.
    De 2D kijker is dus de sjaak. Er staat maar 1 videostream op de disc.
    De 2D en 3D weergave maken hier gebruik van.

    De NL versie gooit er nog een schepje bovenop, om de helderheid nog verder te verhogen. Daardoor vallen er veel details weg. Het donkere gedeelte heeft de NL versie donker gemaakt, en de lichtere gedeeltes lichter. Erg slecht voor je ogen, op velen momenten. Voor de 2D kijkers is dit een zeer slechte transfer wat niet bedoeld is voor de 2D. Wie hier beweerd dat helderder beter is, houd zich zelf voor de gek. Want zie, opjecten verdwijnen daardoor. Dat is nooit de bedoeling geweest van de regiseur. De kleuren zijn onnatuurlijker, macroblocking komen regematig voor in de NL versie, door de compressie. (de mainmovie inc de audiotrack is maar 14.3 gig groot). Want er moesten ook nog extra’s op het BD25 singlelayer schijfje. De bitrate is ook best laag daardoor.
    We worden onderhand moe van deze slechte transfers, dat door eOne en DFW worden uitgebracht. Zo hebben ze alweer een goede film verknald.Pluspunten: Levensechte special effects, Spannend, goede actie
    Minpunten: ze hebben de 3d master gebruikt voor de 2d en 3d

  23. #98

    Standaard

    Dat is duidelijk een recensie van De_Hollander langejan. Dat stuk is hier bijna letterlijk te vinden. Grappig dat nog niemand aangegeven heeft(ik ook niet al zie ik het al vanaf de 1e post) dat het seamless branching is ipv samebranche.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Blijkbaar geen goede transfer DREDD 3D althans volgens een gebruiker ( zie BOL.COM )
    Dat lijkt me een post van De_Hollander. Zeker als je hem helemaal leest.

    Edit: Peptalk post sneller dan ik typ.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #100

    Standaard

    Nee, hoor. Ik ben langejan uit Nijmegen en geen De Hollander.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •