Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: Songfestival 2013

  1. #1

    Standaard Songfestival 2013

    http://www.youtube.com/watch?v=evv2SXOOWWk

    Maken we een kans dit jaar ? Wat denken jullie ?

  2. #2

    Standaard

    Natuurlijk maken we geen enkele kans!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Natuurlijk maken we geen enkele kans!
    Waarom dan niet ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Waarom dan niet ?
    Omdat het nummer te soft is. Het is best een aardig nummer, maar dan meer voor op een regenachtige, grijze dag dan voor een songfestival. Ik had graag de rock kant van Anouk gezien.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Waarom dan niet ?
    Omdat Nederland zeer slecht ligt bij de andere europese landen.

    En ook omdat dit liedje totaal geen songfestival uitstraling heeft.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Omdat het nummer te soft is. Het is best een aardig nummer, maar dan meer voor op een regenachtige, grijze dag dan voor een songfestival. Ik had graag de rock kant van Anouk gezien.
    Ik ben het met jullie eens hoor.............aardig nummer maar ook niet meer dan dat. Het publiek valt in slaap halverwege

  7. #7

    Standaard

    Het nummer viel me echt ontzettend tegen. Hoorde het vanochtend op Q-music.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #8

    Standaard

    Ik vond het opeens een beetje als een James Bond nummer klinken
    en moest meteen denken aan Adele.
    Als zij het zou zingen worden we waarschijnlijk meteen achterover geblazen!

    Maar ja, Anouk is geen Adele.......

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=evv2SXOOWWk

    Maken we een kans dit jaar ? Wat denken jullie ?
    Ik probeer eerlijk gezegd zo min mogelijk aan het songfestival te denken.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Nou Anouk toi-toi-toi...
    Ben niet kapot van het nummer maar het is iig beter dan vorige inzendingen als De Toppers en Sieneke.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Het songfestival interesseert me eigenlijk niet. Ik snap ook niet goed wat Anouk daar te zoeken heeft. Ook als ze wint zal ze heus geen wereldster worden en ze loopt volgens mij de kans om veel gezichtsverlies te lijden. Zoals hierboven werd aangegeven, dringen vergelijkingen met Adele zich op, en hoewel Anouk een aardige zangeres is, is ze geen Adele. Het liedje is verder ook niet echt bijzonder.

  14. #14

    Standaard

    De Tros is anders ook niet erg blij met Anouk :

    TROS wil niet dat Anouk wint



    Nederland mag dan in de ban lijken van het Songfestival, eerstverantwoordelijke TROS-directeur Peter Kuipers heeft laten weten dat hij niet op een overwinning van Anouk zit te wachten. De kosten van het organiseren van een Eurovisie Songfestival lopen immers in de miljoenen…

    Zowel in Duitsland, twee jaar geleden, als vorig jaar in Azerbeidzjan was de organiserende omroep 35 miljoen euro kwijt. Sietse Bakker van de Europese Omroeporganisatie EBU beaamt: „Een land is op zijn minst 10 miljoen euro kwijt.”

    Bron : Telegraaf.nl

    'Hoofdpijn' TROS als Anouk Songfestival wint



    Reageer / bekijk reacties (9)

    TROS-directeur Peter Kuipers wil er even niet aan denken dat Anouk het Eurovisie Songfestival wint. Een overwinning van de zangeres betekent namelijk dat het evenement volgend jaar in Nederland moet worden gehouden. "Ik heb nu al hoofdpijn", zegt hij met een lach.

    "Het Eurovisie Songfestival is zo'n ingewikkeld proces, dat kost zoveel geld. Je moet dan goed nadenken over de vorm waarin je dat wilt doen", vervolgt de directeur tegenover Novum Nieuws. "Je ziet nu ook al dat het Songfestival kleiner is geworden dan in voorafgaande jaren. Het podium is compacter en het gaat meer om de muziek. Dat is een ontwikkeling die wij van harte toejuichen."

    Hij heeft nog niet nagedacht over mogelijke locaties voor het Eurovisie Songfestival in 2014. "Als we met elkaar constateren, dat het Eurovisie Songfestival wat kleiner wordt, dan hoef je niet naar de ArenA. We hebben de afgelopen acht, negen jaar nog nooit de finale gehaald, nu maken we daar kans op en zijn we al nummer één. Dat is ook wel heel typisch Nederlands."

    Peter benadrukt dat kwalificering voor de finale het doel blijft. "Als we naar de finale gaan is onze doelstelling bereikt. Een top 5-klassering zou helemaal fantastisch zijn, maar ik moet er even niet aan denken dat Anouk nummer één wordt."

    Bron : RTL.nl

    Das ook lekker voor Anouk vanuit de TROS

    En hier moest ik ook erg om , vooral omdat juist zij het zegt :

    Sieneke: 'Anouk te simpel'



    Sieneke Peeters (21), die in 2010 met haar draaiorgel-act Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie) deelnam aan het Songfestival, is van mening dat de act van Anouk te simpel is. Met name de kledingkeuze van Anouk valt niet in de smaak.



    "Ik hou meestal ook wel van subtiel", vertelde Sieneke woensdag in Koffietijd. "Maar toen ik de eerste repetitie zag, had ik niet verwacht dat Anouk die kleding ook echt aan zou doen."
    Anouk behaalde dinsdagavond met haar zelfgeschreven nummer Birds de finale van het Eurovisiesongfestival. Zo ingetogen als het lied was ook de act. Anouk had slechts een achtergrondkoortje bij zich. Ze was gekleed in een 'eenvoudige' zwarte outfit.

    "Het is zo simpel, zo zwart. Eigenlijk te simpel", riep Sieneke, die zelf de finale van het ESF niet wist te halen. “Ik had voor een kleurtje gekozen. Maar iedereen heeft een eigen kledingsmaak. Als ze daar met een baljurk had gestaan, was het niet Anouk geweest."

    Over het nummer Birds is Sieneke iets positiever."Als je haar ziet tussen al die andere landen kan je zeggen dat het nummer wegvalt, omdat het zo klein is," riep de 21-jarige zangeres. "Maar ik vind dat goed. Jaren geleden ging het Songfestival alleen om het liedje en zij heeft dat weer teruggebracht."

    Bron : Telegraaf.nl

    Moet je hier eens wat reacties lezen : 705 reacties



  15. #15

    Standaard

    Ik vind Anouk wel de beste van het festival. Maar dat komt ook omdat de andere 'artiesten' echt compleet ruk zijn
    Laatst aangepast door Jeroen D : 16-05-2013 om 15:12

  16. #16

    Standaard

    Als Anouk het niet red...................volgend jaar deze 2 er heen sturen ?


  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jordy van buel Bekijk bericht
    omdat het nummer te soft is. Het is best een aardig nummer, maar dan meer voor op een regenachtige, grijze dag dan voor een songfestival. Ik had graag de rock kant van anouk gezien.
    +1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen d Bekijk bericht
    ik vind anouk wel de beste van het festival. Maar dat komt ook omdat de andere 'artiesten' echt compleet ruk zijn
    roflmao

    shit ik reageer op een Eurosong draadje, het moet echt wel hééééél erg met me gesteld zijn.
    Laatst aangepast door StefaanD : 16-05-2013 om 16:49 Reden: iets er bij, of was het eraf
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18

    Standaard

    Wat s de volgende stap van Anouk? Een duet met Nick en Simon?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat s de volgende stap van Anouk? Een duet met Nick en Simon?
    Wat bedoel je hiermee dan? Dat ze commercieel denkt en zich aanpast ofzo (dat lees ik eruit. Zo niet, dan niet schieten svp )? Dat heeft ze nooit gedaan en gaat ze nooit doen ook. Ze doet wat ze zelf wil en ik vind het heerlijk. Ik denk dat als ze een gekke bui heeft en denkt 'goh, ik ga wat met N & S doen', dat de hele wereld in elkaar kan storten maar ze doet het. Gewoon omdat ze daar zin in heeft.
    Ik zou het trouwens wel lachen vinden. Een verbetering voor N & S omdat die wel een rock-injectie kunnen hebben.

  20. #20

    Standaard

    Anouk gaat niet winnen denk ik. Gisteren het nummer van Noorwegen gehoord. Erg goed !

  21. #21

    Standaard

    Ik gok toch voorzichtig op een plek bij de eerste 10 voor onze Anouk, voor te winnen is het denk ik net allemaal te "serieus"
    Waar zijn trouwens die zuurpuimen die zeiden dat Nederland de finale niet ging halen als ik de reakties hier boven lees (o.a. zetmoon)

    Maar wat een wereldcd heeft Anouk vandaag uitgebracht, wereldklasse
    Het album gaat trouwens worldwide ivm enorme belangstelling uit het Buitenland, kwaliteit wordt altijd beloond is mijn mening!

  22. #22

    Standaard

    9e geworden

  23. #23

    Standaard

    Vond haar uitvoering niet best, ze leek ook nerveus. Vreemd voor iemand met zoveel ervaring.

    De rest maar met een half oog bekeken en met een half oor beluisterd. Wat een puinzooi.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Vond haar uitvoering niet best, ze leek ook nerveus. Vreemd voor iemand met zoveel ervaring.

    De rest maar met een half oog bekeken en met een half oor beluisterd. Wat een puinzooi.
    Ik zou zeggen ga is langs de oorarts, Anouk was top gisteravond, tijdens de halve finale dinsdag klonk ze trouwens wel ietwat zenuwachtig.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik zou zeggen ga is langs de oorarts, Anouk was top gisteravond, tijdens de halve finale dinsdag klonk ze trouwens wel ietwat zenuwachtig.
    Aan je reacties te zien ben je een ware fan die geen kwaad woord van zijn idool wil horen.
    Ik heb het optreden nog eens opnieuw bekeken en beluisterd. Ik blijf erbij dat de echte overtuiging ontbrak.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •