Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Voor die problemen met frans lees dan mijn bericht op de review van Star Wars TPM ergens onderaan, dit werke wel bij TPM. Duss ik denk ook bij deze. Ik zal graag weten of het werkte.

  2. #27

    Standaard Goed checken

    Ronald check het ff goed want ik dacht bij TPM ook mijn dvd speler in het engels gezet te hebben maar dat was niet helemaal waar! (er zijn soms verschillende instellingen...voor menu's - voor subtitels - voor tracks enz) En je moet bij sommige dvd-spelers ook even restarten (uit en aan zetten) voordat de instellingen gaan gelden.

    Try it again....feel the force!

  3. #28

    Standaard

    maar wat ik net schreef is wel voor de computer... vergeten bij te zetten

  4. #29

    Standaard

    Helaas, niets werkt.

    De instellingen zijn als volgt:

    menu: Engels
    Land: Engeland
    ondertiteling: Engels
    Audio: Engels

    Heb de speler ff aan/uit gezet, en ook dat werkt helaas niet.

    Ik praat hier trouwens over de Philips DVDR1000.

    Ach, ik zal er wel mee leren leven.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    De instellingen zijn als volgt:

    menu: Engels
    Land: Engeland
    ondertiteling: Engels
    Audio: Engels
    Ik zie dat de titels "menu", "land", etc... wel gewoon in het Nederlands zijn. Je on-screen display staat dus gewoon op Nederlands.
    Sommige spelers bieden de optie om ook het on-screen display van de speler in het Engels te zetten. Misschien de moeite van het proberen waard?!?

    Lijkt me stug dat het hieraan ligt, maar je weet nooit...

  6. #31

    Standaard

    Ik heb disc twee nog niet bekeken, maar had gisteren wel een vreemde ervaring met afspelen, ik had hem er al ff ingedaan om de opening te kijken. Heb de DVD erin laten zitten, DVD speler uitgezet .... ff een gegadigde ophalen .... DVD speler aan .... menu is het Frans .... DVDtje eruit/erin .... DVD menu Engels .... wel apart.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  7. #32

    Standaard idee

    Ik denk dat je de landkeuze van het gehele apparaat op engels moet zetten...dan worden inderdaad de helpmenu's ook Engels. Want je kunt natuurlijk een apparaat als bediening land op engels zetten...waarvan de ondertiteling spaans, het geluid pools en de menu's p Frans zijn ingesteld....blijft staan dat het apparaat op engelse menu's communiceert met jou....dus de bedienings-helpmenu's zullen dan in 't engels zijn...

    Ik hoop dat het werkt

  8. #33

    Standaard

    Hmmm, zat ik die thread niet net al te benatwoorden, of word ik oud? (of erger .... beide) .... okzelf had gisteren een andere ervaring .... Disc erin .... menu Engels .... DVD-speler uit .... ff iemand ophalen .... DVD-speler aan .... menu Frans .... DVD eruit/erin .... menu Engels .... strange.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  9. #34

    Standaard Strange

    Strange the force is...my young padawan...uhm...

    (mijn antwoord was bedoeld voor Ronald.....)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik zie dat de titels "menu", "land", etc... wel gewoon in het Nederlands zijn.
    Nee, dat heb ik voor het gemak hier maar ff in het nederlands neergezet.

    zoals ik het hoofdmenu zie is:

    Playback Audio: english
    Subtitle: english
    Menu: English
    Country: United Kingdom

    En dat verrekte apparaat blijft de menu's van de discs in het frans weergeven....boehoehoe
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  11. #36

    Standaard

    het moet aan je dvd speler liggen want bij mij werkt ie perfect op mijn dvd en Xbox...

  12. #37

    Standaard

    Waarom doet de maatschappij dit eigenlijk? Als mijn dvd speler op nederlands staat, dan is het toch logisch dat ik het engelstalige scherm zie ipv de franse?

    Ik heb ook alleen dit probleem met Star Wars.

    Wie vertelt mij waarom de maatschappij dit zo regelt?
    Robert.

  13. #38

    Standaard

    Hmmm......disc 2 laat nu wel ineens het menu in het engels zien......strange.....very strange.....

    Maar goed, het gaat de goede kant op
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #39

    Standaard

    dan ga je toch in frankrijk wonen dan ben je overal van af

  15. #40

    Standaard Klinkt bekend

    Ronald, volgens mij heb ik iets dergelijks meegemaakt op mijn PS2 met de dvd van Phantom Menace. Eerst deed ie het in het Frans...toen heb ik alles op engelstalig ingesteld (ipv Dutch)...en toch bleef de speler de franse menu's laden....en door een nog steeds onduidelijke reden deed ie het een paar dagen later gewoon weer 't engels en dat is sinsdien ook zo gebleven...ik snap er niks van maar ik ben allang blij dat ie bij mij in 't engels laadt!

    Keep trying...dus!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen




    Country: United Kingdom

    En dat verrekte apparaat blijft de menu's van de discs in het frans weergeven....boehoehoe
    Ik zie dat je het nu hebt staan op de bovenstaande taalinsteling.
    We gaan nu even een hele wilde gok doen,
    bestaat de mogelijkheid om de land instelling op USA te zetten?
    Het blijft engels en ik heb zo'n vermoeden dat je problemen dan wel weg zijn. ( tenzij die optie er niet in zit natuurlijk )
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  17. #42

    Standaard



    Ik duwde net de dvd in mijn dvd speler in mijn computer , ik heb nog geen geld voor een fatsoenlijke standalone dvd speler

    En ja hoor menu's in het frans , ik heb alles zitten veanderen in powerdvd, maar niets helpt

    GVD, waarom doen ze dit nou.

  18. #43

    Standaard

    Het is niet een verandering in PowerDVD , maar in (ik denk dat je dat gebruikt) Windows.
    De landinstelling daar moet naar amerikaans ipv wat je nu hebt.
    ( wat staat er overigens?)
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  19. #44

    Standaard

    Ik had die problemen ook met dat Franse menu. Toch nog maar eens in mijn gebruiksaanwijzing gekeken van de pioneer 350. Ik bleek bij dvd-language Engels in te moeten vullen en dus niet alleen bij het menu van de dvd. Nu loopt alles prima in het Engels, dus ik zou de gebruiksaanwijzing van de dvd-speler er nog maar eens op nakijken.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soldier2000


    Ik duwde net de dvd in mijn dvd speler in mijn computer , ik heb nog geen geld voor een fatsoenlijke standalone dvd speler

    En ja hoor menu's in het frans , ik heb alles zitten veanderen in powerdvd, maar niets helpt

    GVD, waarom doen ze dit nou.
    Hierzo, ik had dit al eerder vertelt bij de review van TPM:
    Ga naar instellingen->configuratiescherm->landinstellingen->geavanceerd naar unicode-> en die op engels(verenigde staten) zetten. en als het goed is doet ie het nu in xp.

  21. #46

    Standaard

    Sinds ik de landinstelling in Windows op Engels (Groot-Brittanie) heb gezet, zijn de menu's wel in het Engels, maar ik moest wel eerst mijn computer afsluiten en opnieuw opstarten om de nieuwe instellingen te kunnen gebruiken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel

    Ik zie dat je het nu hebt staan op de bovenstaande taalinsteling.
    We gaan nu even een hele wilde gok doen,
    bestaat de mogelijkheid om de land instelling op USA te zetten?
    Het blijft engels en ik heb zo'n vermoeden dat je problemen dan wel weg zijn. ( tenzij die optie er niet in zit natuurlijk )
    Bedankt voor deze tip, maar het was niet meer nodig

    Ik denk dat mijn dvd speler een dag nodig heeft om te resetten want na een dag kreeg ik alle menu's in het Engels.

    Bedankt iedereen voor de tips
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Ik denk dat mijn dvd speler een dag nodig heeft om te resetten want na een dag kreeg ik alle menu's in het Engels.
    Uit en aan zetten, een remedie die heel vaak bij mij succesvol is geweest met betrekking op computers en elektronische apparaten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen


    Bedankt voor deze tip, maar het was niet meer nodig

    Ik denk dat mijn dvd speler een dag nodig heeft om te resetten want na een dag kreeg ik alle menu's in het Engels.

    Bedankt iedereen voor de tips
    En zo zie je maar weer dat geduld uiteindelijk beloond wordt.


    ( en een stuk of wat tips van mede-forummers )
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  25. #50

    Standaard

    Over menu's gesproken, is het iemand al opgevallen dat Disc 1 minstens drie verschillende intro's met menu heeft ??? En dus ook drie verschillende scene selection animaties:

    - scene selection gebaseerd op "Speeder chase" scene
    - scene selection gebaseerd op "Inspecting the clones" scene
    - scene selection gebaseerd op "Droid factory" scene

    Telkens als je de DVD opnieuw opstart selecteert de speler willekeurig 1 van deze 3 versies ! Cool !

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •