Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek DS9 op DVD!

    Volgens www.trektoday.com komt op 25 feb 2003 het eerste seizoen van DS9 op DVD! Ik hoop dat dit ook voor regio 2 geldt. Eindelijk, blijft imho toch de beste Star Trek serie...

    En ook leuk, volgens www.treknews.de komt er voor regio 2 TNG boxen een survival case, een koffer waar je al je ST TNG r2 boxen in kwijt kunt.

    Edit: volgens diezelfde site gaat het om een produkt in beperkte oplage, alleen bij Mediamarkt Deutchslan verkrijgbaar en gaat 500 pleuro kosten, mijn duits is nicht so gut, maar dat is volgens mij inclusief DVD's

    Wordt dus weer een duur jaar, 2003. Weer niet op vakantie

  2. #2

    Standaard

    Sterker nog, schijnt dat op de TNG box 6 zelfs een trailer komt
    over DS9 op dvd !!!

  3. #3

    Standaard

    DS9 kan me gestolen worden IK WIL VOYAGER OP DVD!!!!!!!!!!!!!!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    DS9 kan we gestolen worden IK WIL VOYAGER OP DVD!!!!!!!!!!!!!!
    Lekker sociaal van je
    Voy wordt ongetwijfeld in 2004 op de markt gesmukt

  5. #5
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Lekker sociaal van je
    Voy wordt ongetwijfeld in 2004 op de markt gesmukt
    Ik wil Voyager / DS9 en TOS op DVD, Voyager waarschijnlijk inderdaad voor 2004 en hopelijk TOS dan voor 2005, want alhoewel ik DS9 niet slecht vond (zeker van ongeveer in de helft van de serie vind ik ze zeer goed) heb ik Voyager toch nog liever ... en dan hoop ik echt dat ze TOS ook nog gaan uitbrengen !!!

    Kan het me al voorstellen : meer dan dan 25 boxen star trek tegen de muur, genoeg om een extra verzekering te nemen want das dan zon 2500 € ook :-S

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Ik wil Voyager / DS9 en TOS op DVD, Voyager waarschijnlijk inderdaad voor 2004 en hopelijk TOS dan voor 2005, want alhoewel ik DS9 niet slecht vond (zeker van ongeveer in de helft van de serie vind ik ze zeer goed) heb ik Voyager toch nog liever ... en dan hoop ik echt dat ze TOS ook nog gaan uitbrengen !!!

    Kan het me al voorstellen : meer dan dan 25 boxen star trek tegen de muur, genoeg om een extra verzekering te nemen want das dan zon 2500 € ook :-S
    Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...

  7. #7
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...
    Ik weet ook dat ze op R1 bestaan maar zoals je zelf aanhaalt is het nogal een duur geintje (+25 € voor 2 afleveringen ), en als student heb ik geen geld in overvloed, ik moet nu al hopen laten aan de kant laten liggen om mijn TNG boxen allemaal te kunnen kopen, 700 € op ongeveer 7 maanden is een beetje teveel van het goede ... ik zal dan hoogstwaarschijnlijk ook DS9 skippen om Voyager te kunnen kopen ... en dan in de toekomst ... misschien ooit DS9 proberen kopen als ik eens de lotto win ...

  8. #8

    Standaard

    Het is trouwens: kan ME gestolen worden

    Maar ik vond DS9 dus wel goed, oke Voyager is nog beter !!
    In ieder geval goed nieuws dus en daar gaat het om

  9. #9

    Standaard

    Pfff. Ik moet alle 7 (?) seizoenen van TNG nog kopen. Dan DS9 nog en dan in 2004 ook nog eens Voyager! Kan maar beter alvast gaan sparen (zeker aangezien ik in 2004 ook nog eens naar Tokyo, Japan ga...)

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  10. #10

    Standaard

    Looks like "Star Trek DS9" has been confirmed by "www.startrekuk.co.uk". Several readers have sent me a link to http://www.startrekuk.co.uk/ds9-dvd/ which confirms the disks are coming in 2003. We believe they will arrive in March and should feature similar packaging to "TNG". Exact extras are still to be confirmed although we've heard a rumour down the pub that they may be slightly different to the U.S release. More news when we have it !

    http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=4973

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...
    Bestaat niet, de films van TOS (dat zijn er 6, en met generations meegerekend 7) zijn wel op dvd te verkrijgen, en natuurlijk de TNG boxen, maar de dvd box van tos bestaat gewoon helemaal niet, ik weet eigelijk ook niet zo goed hoe je daar bij komt, ik ben een erg grote Star Trek fan, maar van de Tos dvd box? nog nooit van gehoord, die komt pas over een jaar, mischien 2 jaar uit.

    Jerry

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry


    Bestaat niet, de films van TOS (dat zijn er 6, en met generations meegerekend 7) zijn wel op dvd te verkrijgen, en natuurlijk de TNG boxen, maar de dvd box van tos bestaat gewoon helemaal niet, ik weet eigelijk ook niet zo goed hoe je daar bij komt, ik ben een erg grote Star Trek fan, maar van de Tos dvd box? nog nooit van gehoord, die komt pas over een jaar, mischien 2 jaar uit.

    Jerry
    Ik heb helemaal geen box genoemd. Op regio 1 is de oorspronkelijke serie, inclusief de pilot "the cage" op DVD uitgebracht. Deze dvd's kunnen besteld worden bij amerikaanse en canadese online retailers gekocht worden. Zoals ik in mijn oorspronkelijke post al zei: 40 dvd's die afzonderlijk verkocht worden, iedere dvd heeft 2 afleveringen.

    Je hoeft me niet te geloven hoor, maar kijk maar es op amazon.com of dvdboxoffice.com

  13. #13

    Standaard

    1e foto van de DS9 boxset. Bron: R2 Project

    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    1e foto van de DS9 boxset. Bron: R2 Project

    Dat ziet er wel stoer uit!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #15

    Standaard Re: Re: Star Trek Deep Space Nine Seizoen 1

    Moderator edit
    Dit bericht en andere reacties zijn afgesplitst uit DS9 Pricewatch thread


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ripper


    Dat is vanaf 24 mrt 2003..... dus nog ff geduld.
    een link naar play : play st:ds9-s1
    En reken er maar op ( hoop er op ) dat Media markt goedkoper gaat worden.
    Ik hoop eignelijk dat het nog wel even duurt voor ds9 komt, ben nog (financieel) aant bijkomen vant TNG

    Reken maar uit! 7 seizoenen keer gemiddeld 90 euro = 630 euro = 1388 gulden (!)

    eigenlijk sick maar tis een hobby of niet

  16. #16

    Standaard Re: Re: Re: Star Trek Deep Space Nine Seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaxxMark


    Ik hoop eignelijk dat het nog wel even duurt voor ds9 komt, ben nog (financieel) aant bijkomen vant TNG

    Reken maar uit! 7 seizoenen keer gemiddeld 90 euro = 630 euro = 1388 gulden (!)

    eigenlijk sick maar tis een hobby of niet
    Zekers... blijft kewl om de hele serie te hebben Van DS9 ga ik alle boxen halen, maar van Voyager (ik ga er vanuit dat ze een jaar later ook worden uitgebracht) sla ik over.

    Iemand een idee wanneer de eerste Enterprise Season box wordt uitgebracht? (zou begin volgend jaar zijn maar ik weet niet wanneer precies)

  17. #17

    Standaard Re: Re: Re: Re: Star Trek Deep Space Nine Seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid

    Iemand een idee wanneer de eerste Enterprise Season box wordt uitgebracht? (zou begin volgend jaar zijn maar ik weet niet wanneer precies)
    Zijn ze niet heel erg hard bezig om iedereen een poot uit te draaien door enterprise op VHS (2 afl.) te publishen?

    Hoewel ik alles van Star Trek wil hebben mag van mij het release tempo wel wat lager, ik ben pas bij Seizoen 2 van TNG

  18. #18

  19. #19

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Star Trek Deep Space Nine Seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Zijn ze niet heel erg hard bezig om iedereen een poot uit te draaien door enterprise op VHS (2 afl.) te publishen?

    Hoewel ik alles van Star Trek wil hebben mag van mij het release tempo wel wat lager, ik ben pas bij Seizoen 2 van TNG
    Dan mag je toch wel opschieten! Seizoen 1 en 2 zijn al niet meer te leveren. Voor je het weet zijn 3 en 4 aan de beurt en dan p*s je net naast het potje.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Dan mag je toch wel opschieten! Seizoen 1 en 2 zijn al niet meer te leveren.
    Komt deze TNG seizoenen nog regelmatig tegen. Let wel....."nog"

    Als DS9 op de planken komt, raakt de TNG voorraad sneller op....immers winkeliers hebben ook maar kasten met beperkte ruimte
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Komt deze TNG seizoenen nog regelmatig tegen. Let wel....."nog"
    Ja ik zie seizoen 1 en 2 ook nog regelmatig liggen. Maar goed, DS9 is sowieso mijn favo star trek, dus die krijgt prioriteit...

  22. #22

    Standaard

    Ik heb net seizoen 7 gekocht van next generation;

    daar zit bijgevoegd een kleine flyer met daarop het bericht dat deep space nine in 2003 op dvd gaat verschijnen, maar dat wisten we natuurlijk al....

    maar op dvd 7 van dit seizoen staat een fraaie promo-clip van een aantal afleveringen en wat gedeeltes van interviews en het ziet er werkelijk heerlijk uit.......
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Ik heb net seizoen 7 gekocht van next generation;

    daar zit bijgevoegd een kleine flyer met daarop het bericht dat deep space nine in 2003 op dvd gaat verschijnen, maar dat wisten we natuurlijk al....

    maar op dvd 7 van dit seizoen staat een fraaie promo-clip van een aantal afleveringen en wat gedeeltes van interviews en het ziet er werkelijk heerlijk uit.......

    Die staat ook op het 6de seizoen.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus



    Die staat ook op het 6de seizoen.
    die van het 7de seizoen is uitgebreider en nog aanlokkelijker

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door technocat


    die van het 7de seizoen is uitgebreider en nog aanlokkelijker
    kijk en dat wist ik weer niet (ik heb de 7de nog niet)
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •