De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Speakers zonder draad?

    Vraagje:

    Het is tijd geworden om mijn stereo te gaan vervangen.

    Nu zijn er 2 opties voor mij:

    1. Een all-in-één systeem.
    2. 2 losse componenten (losse versterker met tuner + DVD-speler)

    Zijn er ook setjes in omloop waar de speakers op radio-golven werken i.p.v. draad?
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #2

    Standaard

    De sony heeft een nieuw model iets met 1000 erin.
    Misschien dat sonyman weet welke

    prijs was wel vele duizenden euro's

  3. #3

    Standaard

    speakers zonder draad kan zowiezo niet.. je kan het audio signaal wel draadloos versturen maar dan zal er altijd nog een stroom kabel uitkomen.
    En das eigenlijk nog erger want dan moet je dus van elke speaker naar het stopcontakt....

  4. #4

    Standaard Re: Speakers zonder draad?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Zijn er ook setjes in omloop waar de speakers op radio-golven werken i.p.v. draad?
    Ik raad het af om die te nemen. Bij mijn TV zaten draadloze speakers en die hadden veel last van storingen door andere apparaten zoals telefoons e.d.
    En als er zelfs iemand door de lijn van TV en speakers liep hoorde je een irritante bromtoon.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat is inderdaad wel te realiseren maar zoals men al zei heb je dan voor iedere speaker een stroomdraad lopen
    De goede "draadloze" zijn daarnaast ook nog eens vrij duur te noemen
    Al met al is zoiets niet aan te raden nee
    Ook ik heb zo,n tv met draadloze rearspeakers maar wat een shitzooi is dat zeg
    Je snap natuurlijk wel dat die speaker zo in de kast lagen
    Maar wat is precies de reden waarom je geen speakerdraad wil hebben

  6. #6

    Standaard

    Dat is de Sony DAV-1000 ik heb hem nog nooit ergens gezien en hij is €4000. Ik denk dat je dan beter gewone draden kunt kopen, want helemaal draadloos zijn ze nooit.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #7

    Standaard

    Bij mijn ouders hebben ze een Philips tv met draadloze speakers. Elke keer als er een surround-geluidje is 'klik-klik' gaat het relais aan (en meestal gelijk weer uit). Ik ga er vanuit dat de meeste oplossingen een uitschakelvertraging ingebouwd hebben, want dit is echt irritant.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •