De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Soap seizoen 1

  1. #1

    Standaard Soap seizoen 1

    Ik heb seizoen 1 van ' Soap' binnen, ze hadden de afleveringen wel beter kunnen verdelen over de 3 discs.

    Disc 1: 10 afl.
    Disc 2: 10 afl.
    Disc 3: 5 afl.

    Maar ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit van de 5 afleveringen op disc 3 van mindere kwaliteit zijn dan de gemiddelde afleveringen op disc 1 en 2.

    Beeldkwaliteit in het algemeen is redelijk/goed (Wisselt per aflevering) op mijn 40" Sony LCD en zeker voor een serie uit 1977. (Al is de beeldkwaliteit van Mork & Mindy (1978 ) toch wel stukken beter)
    Geluid is ook goed.

    Elke aflevering telt 3 chapters, je kan na een aantal afleveringen de intro (terugblik op vorige afleveringen) skippen.

    Kortom een redelijke uitgave voor die prijs. bij Cosmox €18.99
    Laatst aangepast door twiggertje : 05-06-2009 om 17:58

  2. #2

    Standaard

    Ik heb nu seizoen 2 t/m 4 ook al, in DivX formaat en de beeld kwaliteit is zelfs beter dan de originele dvd's van seizoen1. Het wisselt wel per aflevering maar in het algemeen ben ik tevreden met deze versie.
    Het handige van DivX is dat je 1 compleet seizoen (22 afleveringen) op 1 disc krijgt dus ik heb 3 seizoen op 3 discs staan.

    Ik denk dat seizoen 2 pas over zo'n 3 maanden uitkomt, elk half jaar 1 seizoen dus, en dat vind ik te lang duren. Seizoen 1 heb ik 1 maand over gedaan en wilde niet wachten vandaar dat ik de overige seizoenen heb gedownload. De serie wordt steeds leuker en gekker

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •