De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Quiet American, The (2002) [DVD]

    Quiet American, The (2002) [DVD]

    Twee versies van dezelfde film opgenomen in deze prima release.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Quiet American, The (2002)

    Zeer mooie film, de release ziet er ook knap uit. Aanradertje!
    The Night HE Came Home!

  3. #3

    Standaard

    Ga ik zeker eens bekijken, ging dat eigenlijk al in de bios doen
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ga ik zeker eens bekijken, ging dat eigenlijk al in de bios doen
    Ik heb dat dus wel gedaan en heb zeker van de film genoten. Het duurde even voordat ik Brendan Fraser accepteerde als 'niet-George of the Jungle'.
    Boeiende film die het bekijken absoluut waard is. Zo te zien heeft Paradiso de film een keurige DVD release gegeven.

  5. #5

    Standaard

    Ja, Bendan is een van de hoofdredenen waarom ik deze nog niet gezien heb, ik heb me tot nu toe enkel aan die kerel gestoord, ben echt benieuwd of hij me aangenaam zal kunnen verassen!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #6
    peterjon
    Guest

    Standaard

    bij de huur versie liep het geluid hopeloos out of sync....brr Mag hopen dat dit nu niet het geval is, uit de recensie komt dat niet naar voren dus...

  7. #7

    Standaard

    The Quiet American is een mooie film geworden. Michael Caine is absoluut op zijn best in deze rolprent die toch vooral de mens binnen de oorlog laat zien. De beelden zijn afwisselend mooie en indrukwekkend en het verhaal weet toch weer een andere kant van de Vietnam oorlog te belichten. Ondanks alle films die er al over die oorlog zijn gemaakt, boeit het verhaal van de eerste tot de laatste minuut.

    Philip Noyce: met name met deze film en Rabbit Proof Fence maakt de man indruk op me. Meer in ieder geval dan met de actiefilms die hij in het verleden heeft gemaakt.

    Brendan Fraser: speelt in deze film ook een prima rol en laat opnieuw (jawel!) zien dat hij een goed acteur is. Geen topper, maar hij behoort toch zeker tot de grote middengroep. Want wanneer doet een acteur het goed? Juist: als hij in staat is om de karakters geloofwaardig neer te zetten. Rommel zoals George of the Jungle vergeten/vergeven we maar even. Want hij heeft wel degelijk al goede dingen laten zien: de wereldvreemde knul in Blast From The Past, de typisch arrogante amerikaan in beide Mummy-films en nu deze ingetogen rol.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •