Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik word papa in 2010!!

    Hey allemaal,

    ik kan mijn blijheid niet bedwingen... ik word papa dit jaar!! Mijn vrouw is nu 9,5 week zwanger en gisteren hebben we de eerste echo gehad. 13 augustus is ze uitgerekend. Wij zijn dolgelukkig. Nu gaan we veel plezier beleven aan de voorpret!

    Zijn er nog meer heren hier die dit jaar papa worden? (of dames die mama worden?)
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 12-01-2010 om 19:06
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Zijn er nog meer heren (of dames) hier die dit jaar papa worden?
    Die kans acht ik niet zo groot

    Neemt niet weg dat we je van harte feliciteren met dit heugelijke feit!
    Hopelijk gaat alles naar wens en mag het een mooi kindje worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Als alles goed gaat word ik geen papa meer, dit jaar niet en heel veel jaren die gaan komen ook niet.

    Maar het is het mooiste dat er is dus alvast van harte gefeliciteerd met dit prachtige vooruitzicht!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Ik verwacht het ook niet, maar gefeliciteerd!!!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop van harte dat ik geen vader word de komende 10 jaar, maar van harte gefeliciteerd Michael!

  6. #6

    Thumbs up

    Gefeliciteerd!!!! Ik hou het er bij twee, dus ik word dit jaar (zover ik weet ) geen papa meer.....

    Dat wordt met een koptelefoon op films kijken 's nachts !

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjiefaa Bekijk bericht
    Dat wordt met een koptelefoon op films kijken 's nachts !
    Het scheelt dat ik zowiezo al niet 's nachts films kijk, maar het volume zal idd wat lager moeten... Maar dat overleef ik ook wel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die kans acht ik niet zo groot

    Neemt niet weg dat we je van harte feliciteren met dit heugelijke feit!
    Hopelijk gaat alles naar wens en mag het een mooi kindje worden.
    Oeps, maar even aangepast, haha...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Ben al 22 jaar papa en vind inmiddels alles wat lekt, krijst en kwijlt erg leuk voor een ander...

    Maar geniet van alle kleine momenten in het leven met je kleine straks. Dat ze klein zijn gaat sneller voorbij dan je lief is...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Onwijs gefeliciteerd!
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  12. #12

    Standaard

    Gefeliciteerd, nu je grote HT er uit, kleine er in en over 25 jaar mag je weer wat normaals kopen .

    Oh, vergeet niet je spelers af te plakken als je er geen brood met piondakaas in wilt.

    En pas op voor je ps3, daar passen echt muntjes in.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, nu je grote HT er uit, kleine er in en over 25 jaar mag je weer wat normaals kopen .

    Oh, vergeet niet je spelers af te plakken als je er geen brood met piondakaas in wilt.

    En pas op voor je ps3, daar passen echt muntjes in.
    Haha, dat zijn nog eens bruikbare tips! Gelukkig heb ik geen PS3
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Gefeliciteerd! en ook ik word geen pappa

    Groetjes Mike

  15. #15

    Standaard

    congrats!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #16

    Standaard

    Van harte, Michael!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hey allemaal,

    ik kan mijn blijheid niet bedwingen... ik word papa dit jaar!! Mijn vrouw is nu 9,5 week zwanger en gisteren hebben we de eerste echo gehad. 13 augustus is ze uitgerekend. Wij zijn dolgelukkig. Nu gaan we veel plezier beleven aan de voorpret!

    Zijn er nog meer heren hier die dit jaar papa worden? (of dames die mama worden?)
    Gefeliciteerd!!!, ook aan je vrouw natuurlijk.
    Ik ben zelf in oktober vader geworden dus ik verwacht niet dat er dit jaar nog 1 bijkomt.
    Maar het is wel ontzettend gaaf. Die eerste echo was echt zo tof, en daarna wordt het alleen nog maar leuker(nou ja die bevalling was wat minder maar het is zo'n leuk ventje).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  18. #18

    Standaard

    Gefeliciteerd en ook felicitaties toegewenst aan je vrouw..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Gefeliciteerd!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Da's nog eens leuk nieuws Michael. Van harte gefeliciteerd!!!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #21

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd.


    Wanneer ze er eenmaal zijn groeien ze hartstikke snel , dus je HT kan in ogen van kinderen erg leuke speelgoed zijn.


    Mijn dochter vindt het geweldig om de ene keer de blurayspeler aan te drukken en de andere keer de versterker, dan zit ze weer achter de subwoofer aan knopjes te draaien, kan zo erg lang door gaan ze kan soms echt een kreng zijn, hoe ouder ze worden hoe wilder .

    Verder wens ik jou vrouw een fijne zwangerschap toe.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 13-01-2010 om 01:18
    What ?

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Ik ben al 3 keer papa (record tot nu toe hier?) en hoop dat niet meer te worden voorlopig, alleen nog opa maar dat zal nog wel even duren hoop ik.

    Ik las het al eerder, geniet van de kleine dingen ze zijn voorbij voordat je het weet.
    En met een inmiddels een puberende koter kan ik bevestigen:
    als ze klein zijn zijn ze om op te vreten als ze gaan puberen heb je spijt dat je dat nooit gedaan heb !

    Ik wens jullie heel veel plezier, geluk, liefde en gezondheid toe en voor je vrouw een soepele en prettige zwangerschap.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ik ben al 3 keer papa (record tot nu toe hier?) en hoop dat niet meer te worden voorlopig, alleen nog opa maar dat zal nog wel even duren hoop ik.

    Ik las het al eerder, geniet van de kleine dingen ze zijn voorbij voordat je het weet.
    En met een inmiddels een puberende koter kan ik bevestigen:
    als ze klein zijn zijn ze om op te vreten als ze gaan puberen heb je spijt dat je dat nooit gedaan heb !

    Ik wens jullie heel veel plezier, geluk, liefde en gezondheid toe en voor je vrouw een soepele en prettige zwangerschap.
    ik heb er 4. Hoop ooit nog op een 5de. Niet allemaal van dezelfde vrouw trouwens. Ik heb het verdeeld over 2. 3 bij de ene en na de scheiding eentje bij me huidige vrouw. eder geval gefeliciteerd ermee. het is het mooiste wat er is...

  25. #25

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het scheelt dat ik zowiezo al niet 's nachts films kijk, maar het volume zal idd wat lager moeten... Maar dat overleef ik ook wel...
    Dat snap ik.

    Wacht maar af .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •