Pagina 11 van 29 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 715 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Bron??
    Luister eens naar de podcasts van de afleveringen "Taking a Break from all your worries", "The Woman King" en "Dirty hands"

    Allemaal te vinden als mp3 bestanden op : http://www.scifi.com/battlestar/down...cast/season03/

    (Bij Taking a Break moet je eigenlijk enkel luisteren naar het einde, zijn commentaar wanneer Gaeta probeert Baltar te vermoorden)

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ron Moore
    ...lezen... geweldig...

  3. #253

    Standaard

    Ondertussen de finale aflevering gezien en vooral die laatste vijf minuten waren geweldig. Dat was echt stuff dat reeksen onvergetelijk maakt.

    Ondertussen broeden de theorieën over wat er gaat gebeuren in seizoen 4. Vooral probeer ik uit te zoeken , waar volgens een bericht , een grote acteur zou zijn gecast voor een terugkerende rol in seizoen 4. Wat is die zijn rol in het geheel?

    Verder vooral uitkijken naar de direct to dvd film, met de Pegasus in de hoofdrol terug. Nog altijd voor mij de beste aflevering uit seizoen 2. Zal een beetje Galactica worden op communistische leer hoop ik, dictatoriaal.
    Ook meer werk voor Tricia Helfer om in uit te blinken.
    In Amerika is sprake van dat seizoen 3 op dvd in augustus zou uit komen , met de direct tot dvd film waarschijnlijk in de maanden erna.
    Dus zou lang zal het echt niet duren , voor we onze shot BSG zullen krijgen.
    Laatst aangepast door locutus71 : 29-03-2007 om 07:26
    Tv serie fan

  4. #254

    Standaard

    Leuke season final, maar ik krijg toch de indruk dat ze alle plotwendingen allemaal in de laatste aflevering gepropt hebben. Dit hadden ze toch wel uit kunnen smeren over de laatste 4 afleveringen? Nu gebeurt er in de eps vóór de finale vrij weinig en krijgen we in de finale opeens de ene na de andere 'ontknoping'.
    Kijk wel uit naar die direct-to-dvd film over Pegasus. Vond dat een geweldige verhaallijn. Jammer dat die zo snel weer werd afgesloten.

  5. #255

    Standaard

    Nou, om precies te zijn is het downloaden niet illegaal (in Nederland in ieder geval). Het VERSPREIDEN is illegaal. Hoe krom wil je het hebben...

  6. #256

    Standaard

    Sorry moderators, haal maar weg. Want dit sloeg op een opmerking van een paar pagina's terug. Niemand die deze blz. ziet zal er iets van snappen denk ik.

  7. #257

    Standaard

    Ik heb vorige week voor het eerst de 3uur durende miniserie, het begin van de serie, gezien. Viel goed mee, misschien als ik terug wat budget heb - wat nu het geval niet is - schaf ik me de serie wel aan. Leuke minimalistische muziek.

  8. #258

    Standaard

    Heb nu de 1e 2 discs van seizoen 2 gezien.
    Deze serie is gewoon TE goed, niet normaal meer

  9. #259

    Standaard

    Zag dat 3 september season 3 wordt uitgebracht in Engeland, Hoop dat wij em dan ook snel krijgen

    http://www7.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2

  10. #260

    Standaard

    heb nu de eerste 12 afleveringen gezien van s3, blijft een topserie, alleen dat geneuzel met baltar mag nu weleens stoppen, maar goed hij is weer terug op galactica hopelijk gaat ie er nu wel aan:razz:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #261
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik moet toch even iets kwijt over deze serie,zelf begin ik nu binnenkort aan het tweede seizoen(ja ik lig wat achter,alleen met prison break zit op schema).

    Ik vind dit een pracht serie, waar ik me wel ongelofelijk aan stoor is het schudden van de camera, het lijkt wel of de cameraman speed heeft gehad of zoiets,nooit is ding echt stabiel.Is dit echt alleen mij of ergeren zich daar meer aan?

  12. #262

    Standaard

    Heb net het 2e seizoen afgesloten.
    Mijn God, wat is dit een goede serie zeg. Kan gewoon bijna niet beter.
    Hopelijk komt seizoen 3 hier gauw uit.

  13. #263

    Standaard

    ik vind dat schudden met de camera ook maar niets, heb het ooit ook eens vermeld op een andere site, maar op een gegeven moment moet je er maar doorheen prikken. Volgens mij willen ze daarmee de serie wat realistischer maken voor zover dat kan met een sci fi serie.
    Seizoen 3 is uitmuntend en vooral de laatste aflevering is helemaal over the top zo goed.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Leuke season final, maar ik krijg toch de indruk dat ze alle plotwendingen allemaal in de laatste aflevering gepropt hebben. Dit hadden ze toch wel uit kunnen smeren over de laatste 4 afleveringen? Nu gebeurt er in de eps vóór de finale vrij weinig en krijgen we in de finale opeens de ene na de andere 'ontknoping'.
    Kijk wel uit naar die direct-to-dvd film over Pegasus. Vond dat een geweldige verhaallijn. Jammer dat die zo snel weer werd afgesloten.
    Veel delen van het plot zijn uit het derde seizoen gelaten omdat er simpelweg teveel te vertellen was. Dit wordt goedgemaakt met de DVD-movies.
    make your life Sway

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    ik vind dat schudden met de camera ook maar niets, heb het ooit ook eens vermeld op een andere site, maar op een gegeven moment moet je er maar doorheen prikken. Volgens mij willen ze daarmee de serie wat realistischer maken voor zover dat kan met een sci fi serie.
    Seizoen 3 is uitmuntend en vooral de laatste aflevering is helemaal over the top zo goed.
    De 'shaky cam' ... heerlijk juist Geeft een gevoel van het kijken naar documentaire shots en gezien de verhaallijn past dit juist heel mooi. Daarnaast zouden vele SFX shots een stuk lelijker zijn als ze 'statisch' vertoond werden.
    make your life Sway

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RickySway Bekijk bericht
    De 'shaky cam' ... heerlijk juist Geeft een gevoel van het kijken naar documentaire shots en gezien de verhaallijn past dit juist heel mooi. Daarnaast zouden vele SFX shots een stuk lelijker zijn als ze 'statisch' vertoond werden.
    Mee eens! Ik stoor mij vaak aan die statische, overgestileerde beelden. Laatst heb ik Kingdom of Heaven gekeken, en ik knapte af op het gebruik van de vele kleurfilters, CGI, en daarbij die 'stabiele' cameravoering. Een 'shaky-cam' geeft bij mij het gevoel dat je kijkt door de ogen van iemand die rechtstreeks bij de gebeurtenissen is betrokken. Een soort docu-gevoel, wat op mij realistischer overkomt...

  17. #267

    Standaard

    Goed nieuws voor de vlaamse fans , de serie komt eindelijk op VT4 en dit vanaf zondag 27 mei vanaf 23uur.
    Iets minder tevreden is dat ze de miniserie meteen als dubbelafleveringen uitzenden op dat uur waardoor je heel lang voor je buis moet gaan zitten voor de miniserie.
    Beter hadden ze de miniserie gewoon als twee tv films getoond, maar ja , zij beslissen.

    Op dvd vlak meldt dvd home.nl dat seizoen 3 op 11 oktober zou gereleased worden.
    Dat is vrij snel op de USA die ergens in september zijn release doet

    Of dan ook de direct to dvd movie "Razor" dan ook gaat uitkomen gaan we nog eventjes moeten afwachten.
    Tv serie fan

  18. #268

    Standaard

    11 oktober ? aarrgghh...wat lang nog...........

  19. #269

    Standaard

    vandaag laatste aflevering gezien, fucking baltar blijft maar leven
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #270

    Standaard

    Heb gisteren de miniserie opgenomen op Sci-fi channel dus die ga ik straks maar eens kijken. Wat ik gezien heb was in ieder geval geweldig :wink:

  21. #271

    Thumbs down

    slecht nieuws:

    Battlestar Galactica to End After Fourth Season

    070601battlestargalactica.jpg

    Katee Sackhoff and Jamie Bamber by Justin Stephens/Sci Fi Channel Photo
    First Gilmore Girls. Then Veronica Mars. And now this.

    Sci Fi has announced that Battlestar Galactica will come to an end after its upcoming 22-episode fourth season. The decision was made by exec producers David Eick and Ronald D. Moore.

    WTFrak?!

    "This show was always meant to have a beginning, a middle and finally, an end," the duo said in a statement. "Over the course of the last year, the story and the characters have been moving strongly toward that end and we've decided to listen to those internal voices and conclude the show on our own terms. And while we know our fans will be saddened to know the end is coming, they should brace themselves for a wild ride getting there -- we're going out with a bang."

    The fourth and final season kicks off in early 2008. As previously reported, the two-hour prequel pic "Razor" will premiere in November.

    Eick and Moore are holding a conference call this afternoon to discuss their decision. If you've got questions, post 'em below. Or if you just want to comment on BSG's passing, that's cool, too.

    Honestly, the news could be worse. I mean, we've still got 22 episodes left. You can jam a lot of frakkin' closure into 22 episodes.
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  22. #272

    Standaard

    Gelukkig. Nu is er genoeg tijd om er een waardig eind aan te breien. Anders wordt het zo'n Lost idee: eindeloos blijven rekken en onzin erbij verzinnen. Nu blijft het tenminste nog een verhaal als alles af is.

    Seizoen 3 was door het aan de late kant laten vallen van een verhaallijn, uitgelopen op het minste seizoen met een hoop fillers. Nu hopen dat alles in takt blijft tot de opnames, en we weer een volledig en waardig seizoen krijgen als afsluiter

  23. #273

    Standaard

    Ik denk dat seizoen 4 weer beter zal zijn. Er is eerst "Razor" de Pegasus film die al een extra verhaallijn voor seizoen 4 zal brengen. Plus origineel waren vijf seizoenen voorzien, waarvan het vijfde nu ook het vierde wordt. Dus ik denk echt wel dat het aantal vullers nu wel echt miniem zal zijn. Al was de kans daarop al minder nu ook een beetje de kaarten voor sommige personages compleet waren omgedraaid en een vierde seizoen al veel leuker in het vooruitzicht bood.
    Het kan alleen maar beter worden met alles wat we nu weten of veronderstellen.
    Tv serie fan

  24. #274

    Standaard

    Ik vind dit ook goed nieuwe ipv slecht nieuws. Liever een top 4e seizoen dan een middelmatig 4e én 5e seizoen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #275

    Standaard

    Universal Playback have announced the UK Region 2 DVD release of Battlestar Galactica: Season Three on 3rd September 2007 priced at £49.99. The third season of this popular sci-fi series begins with sabotage on a grand scale as Duck plans a suicide mission to infiltrate the crowd at a happy Police squad graduation ceremony, where he detonates a bomb, and himself. Providing continuous commentary on real life war and politics, the third season continues to draw parallels between the fictional world of occupied space, and the realities of war that we all face today.

    The boxset also includes the bonus disc - ‘The Story So Far’ - a 40 minute featurette catch-up of seasons 1 and 2 for anyone in need of memory refresh before getting stuck in to the thrills and spectacle of this exciting third season.

    11 oktober komt deze box hier uit :wink:

Pagina 11 van 29 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •