Pagina 13 van 39 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 969 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Het meeste wordt door een userbase gecontroleerd op fouten, en desgewenst verbeterd.

    Maar het kan zijn dat sommige mensen met deze nieuwe techniek nog niet zeker weten of er nu wel of geen Regio's zijn (hell, ik weet het ook niet 100%: of BR of HD-DVD nu wel of geen regio hebben).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalsauvage Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik weet niet of dit al bekend was(ik ben niet zo'n html freak)
    Als je een trailer wilt laten zien in dvd profiler kan dit in het opmerkingenveld door bijvoorbeeld een link naar (Youtube).bijvoordbeeld batman begins:

    <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CFEADkU0se4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CFEADkU0se4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

    Echt VET!!!
    Opmerkingenveld? In de engelse versie, is dat "Notes"? Want bij mij lukt het niet.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Kan je de informaties van dvdprofiler echt 100% vertrouwen? Want volgens en, zijn alle blu-ray disc Not Region Coded. Als het waar is dan is dat goed nieuws.
    Nee daar zou ik niet op vertrouwen. Momenteel kan je bij het verzenden van de Blu-Ray profielen geen Regio selecteren en dus meegeven, enkel nog de standaard regio van de DVD (1-8).
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #304

    Standaard

    Even bij instellingen/Opties dan bij weergave HTML in notities weergeven aanvinken.
    En ja bij notes.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Opmerkingenveld? In de engelse versie, is dat "Notes"? Want bij mij lukt het niet.

  5. #305

    Standaard

    Nog mooier je kunt ook een link naar een lokaal bestand maken.
    Hij opent in het venster de quicktime player of welke andere extensie dan ook.

    Bijvoorbeeld trailer spiderman 2

    <a href ="c:\spider-man_2-intl_m480.mov">link</a>

    Dikgedrukte is je lokatie bestand.

    Succes ermee!
    Laatst aangepast door pascalsauvage : 30-05-2007 om 21:46

  6. #306

    Standaard Problemen...

    Zojuist DVD Profiler 3.0 gedownload...
    Na installatie heb ik via de online mogelijkheid mijn collectie gedownload.
    Er staan online echter 407 films maar na downloaden krijg ik er maar 392 binnen.
    Waar is de rest gebleven?
    Ook krijg ik bij veel dvd's geen afbeelding te zien, ook niet nadat ik diverse malen
    op afbeeldingen verversen heb geklikt...
    Weet iemand waarom ik deze twee problemen heb???

  7. #307

    Standaard

    Sorry als ik oude koeien uit de sloot haal, maar heb geen zin om het hele topic door te lezen.

    Ik heb een vraag. heb zelf de oude gratis profiler (2.4 meen ik)

    1. Wordt deze (oude profiler) nog up to date gehouden?
    2. Kan ik de nwe profiler 3.0 gratis downloaden en onbeperkt gebruiken voor opslag? (met lagere kwaliteit foto's en minder opties)
    3. Kan ik mijn oude lijstje probleemloos overdragen op 3.0 (heb nl ruim 800 titels)

    alvast bedankt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    Sorry als ik oude koeien uit de sloot haal, maar heb geen zin om het hele topic door te lezen.

    Ik heb een vraag. heb zelf de oude gratis profiler (2.4 meen ik)

    1. Wordt deze (oude profiler) nog up to date gehouden?
    2. Kan ik de nwe profiler 3.0 gratis downloaden en onbeperkt gebruiken voor opslag? (met lagere kwaliteit foto's en minder opties)
    3. Kan ik mijn oude lijstje probleemloos overdragen op 3.0 (heb nl ruim 800 titels)

    alvast bedankt!
    1. nee
    2. ja *
    3. ja *

    * maar je kunt de catalogus dan niet online zetten, die is maar beperkt tot 50 titels als je niet geregistreerd bent.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    * maar je kunt de catalogus dan niet online zetten, die is maar beperkt tot 50 titels als je niet geregistreerd bent.
    Dat wordt inderdaad gezegd, maar ik heb mijn collectie van rond de 560 titels gewoon kunnen uploaden met mijn gratis versie.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    1. nee
    2. ja *
    3. ja *

    * maar je kunt de catalogus dan niet online zetten, die is maar beperkt tot 50 titels als je niet geregistreerd bent.
    thx!

    wat bedoel je met online zetten? als ik dus een linkje in mijn profiel plaats naar mijn nwe profiler dan krijg ik dus maar 50 titels te zien?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Dat wordt inderdaad gezegd, maar ik heb mijn collectie van rond de 560 titels gewoon kunnen uploaden met mijn gratis versie.
    kijk!

    dat zou mooi zijn!

    anders moet ik toch maar het programma aanschaffen voor die 30 dollar...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    kijk!

    dat zou mooi zijn!

    anders moet ik toch maar het programma aanschaffen voor die 30 dollar...
    Je krijgt wel een foutmelding, maar als je die wegklikt kan je je profiel gewoon uploaden, ook met meer dan 50 titels.
    Mocht dit ooit niet meer kunnen, schaf ik de betaalde versie wel aan. Voor nu ben ik tevreden met de gratis versie.

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Je krijgt wel een foutmelding, maar als je die wegklikt kan je je profiel gewoon uploaden, ook met meer dan 50 titels.
    Mocht dit ooit niet meer kunnen, schaf ik de betaalde versie wel aan. Voor nu ben ik tevreden met de gratis versie.
    Maak je maar geen illusies, Ken is het aan het bekijken .
    BTW, voor wie het Engels machtig is kun je natuurlijk veel vragen ook gewoon op het Invelos forum posten. Dit is zeer actief met ook interventies door Ken Cole zelf. Overigens antwoordt hij ook heel snel op support cases (wellicht ook weer alleen voor betalende gebruikers ).

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Kan iemand mij even wat opheldering geven.. DVD Profiler 3.0, is dus alleen online te beheren, naar ik het begrijp? Tevens lijkt het erop dat mensen aan dezelfde lay-out gebonden zijn? Hoe komt 't dat dit redelijke statische programma zo'n ongekende populairiteit kent binnen de dvd fora's?
    Je hebt het verkeerd voor. Ik vermoed dat je alleen iemands collectie online gezien hebt en dacht dat dat het programma is.
    DVD Profiler is een volledig client database programma, dus draait gewoon op je PC. De layouts van het programma zijn volledig zelf in te stellen e.d. Heel flexibel.
    Er zijn echter ook een paar online features :
    1. Ipv alle gegevens zelf telkens te moeten intypen, kan je gewoon het barcode nummer ingeven waarna de software in de online database gaat kijken of die DVD daar al beschikbaar is. Zo ja, worden alle gegevens gedownload. Je kan dan bovendien zelf correcties aanbrengen en eventueel submitten om in de online database opgenomen te worden zodat anderen na jou er ook van kunnen profiteren. Bestaat je DVD nog niet online (gebeurt zelden) kan je natuurlijk zelf alle gegevens intypen, hoesje scannen,.. en vervolgens submitten voor de online database.
    2. Je kan bovendien je eigen collectie uploaden zodat je lijst altijd online beschikbaar is op de website van Invelos. Veel DVD.nl'ers hebben zo een lijstje. Dit is de link met die 2 schijfjes die je onder iemands naam vindt.

    Gewoon eens de gratis versie downloaden en mee spelen. Ik gebruik zelf GamesCollector van Collectorz, maar voor DVDs verkies ik toch DVD Profiler hoor.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Je hebt het verkeerd voor. Ik vermoed dat je alleen iemands collectie online gezien hebt en dacht dat dat het programma is.
    DVD Profiler is een volledig client database programma, dus draait gewoon op je PC. De layouts van het programma zijn volledig zelf in te stellen e.d. Heel flexibel.
    Er zijn echter ook een paar online features :
    1. Ipv alle gegevens zelf telkens te moeten intypen, kan je gewoon het barcode nummer ingeven waarna de software in de online database gaat kijken of die DVD daar al beschikbaar is. Zo ja, worden alle gegevens gedownload. Je kan dan bovendien zelf correcties aanbrengen en eventueel submitten om in de online database opgenomen te worden zodat anderen na jou er ook van kunnen profiteren. Bestaat je DVD nog niet online (gebeurt zelden) kan je natuurlijk zelf alle gegevens intypen, hoesje scannen,.. en vervolgens submitten voor de online database.
    2. Je kan bovendien je eigen collectie uploaden zodat je lijst altijd online beschikbaar is op de website van Invelos. Veel DVD.nl'ers hebben zo een lijstje. Dit is de link met die 2 schijfjes die je onder iemands naam vindt.

    Gewoon eens de gratis versie downloaden en mee spelen. Ik gebruik zelf GamesCollector van Collectorz, maar voor DVDs verkies ik toch DVD Profiler hoor.
    Mjah, maar ik ga niet 700 titels overzetten naar 'n andere applicatie

    Momenteel bevallen de mogelijkheden mij wel binnen collectorz, bijv. de mogelijkheid om de boel geheel naar wens als HTML (XML valt ook binnen de opties) te exporteren evt. met searchoptie. verder vind ik het ook wel leuk om deze op mijn eigen domein te beheren.

    Naar goed begrijp zijn dat de minpunten van dvd profiler... daarom kies ik toch voor Collectorz. echter wil ik wel 'n link met 2 schijfjes! :sad: begrijp mij niet verkeerd dit is geen afschildering tegen DVD Profiler, was meer gegronde interesse.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Momenteel bevallen de mogelijkheden mij wel binnen collectorz, bijv. de mogelijkheid om de boel geheel naar wens als HTML (XML valt ook binnen de opties) te exporteren evt. met searchoptie. verder vind ik het ook wel leuk om deze op mijn eigen domein te beheren.

    Naar goed begrijp zijn dat de minpunten van dvd profiler... daarom kies ik toch voor Collectorz. echter wil ik wel 'n link met 2 schijfjes! :sad: begrijp mij niet verkeerd dit is geen afschildering tegen DVD Profiler, was meer gegronde interesse.
    Dat zijn geen minpunten voor DVD Profiler want kan je met DVD Profiler ook doen. Je kan oa gewoon naar XML exporteren en van daaruit kan je uiteraard gewoon eender welke stylesheet toepassen. Je kan ook van de website tientallen custom made report templates downloaden.
    En als je je eigen hosting hebt, kun je zelfs phpDVDprofiler (http://tfintzel.de/dvdprofiler/) gebruiken waarmee je toch wel een indrukwekkende webapplicatie kunt maken gebaseerd op je DVD Profiler database (bvb: http://list.dvdalistic.com/ ).
    Maar ik kan wel begrijpen dat je niet even 700 DVDs manueel wil overzetten (al gaat het met behulp van die barcode feature echt wel heel snel).

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Dat zijn geen minpunten voor DVD Profiler want kan je met DVD Profiler ook doen. Je kan oa gewoon naar XML exporteren en van daaruit kan je uiteraard gewoon eender welke stylesheet toepassen. Je kan ook van de website tientallen custom made report templates downloaden.
    En als je je eigen hosting hebt, kun je zelfs phpDVDprofiler (http://tfintzel.de/dvdprofiler/) gebruiken waarmee je toch wel een indrukwekkende webapplicatie kunt maken gebaseerd op je DVD Profiler database (bvb: http://list.dvdalistic.com/ ).
    Maar ik kan wel begrijpen dat je niet even 700 DVDs manueel wil overzetten (al gaat het met behulp van die barcode feature echt wel heel snel).
    De Barcode feature vereist dat ze alle 700 ingescanned worden , waar mogeljk gegevens aangepast en tevens 1400 plaatjes bijpassend (wat nu dus wel klopt)... kortom

    Ik hou het lekker bij Collectorz!, val ik ook eens 'n keer buiten de groep
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    De Barcode feature vereist dat ze alle 700 ingescanned worden , waar mogeljk gegevens aangepast en tevens 1400 plaatjes bijpassend (wat nu dus wel klopt)... kortom
    Wel, tenzij je bij Collectorz ook systematisch en minutieus elke informatie checkt/updatet, denk ik niet dat je bij DVD Profiler meer werk hebt dan die barcodes scannen/intypen. Overigens worden de 1400 plaatjes ook gewoon gedownload van de online database. Of het zou moeten zijn dat je er op staat dat de scans exact die van jouw doosjes zijn .

    Maar in jouw plaats zou ik ook wel gewoon bij Collectorz blijven, denk ik .

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Of het zou moeten zijn dat je er op staat dat de scans exact die van jouw doosjes zijn ..
    en kan je vertellen dat het monikken werk was!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    en kan je vertellen dat het monikken werk was!
    Da's juist het mooie aan DVD Profiler, het is een gezamenlijke effort. Zelf heb ik de tijd en zin niet om al die details te gaan overtypen en te submitten, dus 'profiteer' ik mee van wie het wel wil doen. Omgekeerd submit ik wel vaak correcties of betere scans, waar dan weer iemand anders van kan profiteren. En ook wie helemaal niets wil bijdragen kan dat ongestraft doen .

  21. #321

    Standaard

    ik hou in profiler 3.0 alleen mijn blu-ray disks bij, maar nu staat corpse bride er niet in. en hij herkent het EAN nummer ook niet. kan ik dit ook handmatig doen ofzo. of moet je een updat binnen halen ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #322

    Standaard

    Ik heb zo'n vermoeden dat het over is met het gratis gebruiken van dit programma, als ik mijn Invelos pagina wil bekijken zie ik niets meer, net zoals bij anderen hier die aangegeven hebben (nog) niet te hebben betaald. 't Was leuk zo lang het duurde.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    ik hou in profiler 3.0 alleen mijn blu-ray disks bij, maar nu staat corpse bride er niet in. en hij herkent het EAN nummer ook niet. kan ik dit ook handmatig doen ofzo. of moet je een updat binnen halen ?
    Zelf contributen via de EAN nummer. Dit gaat enkel als je betaald hebt, anders niet en moet je wachten tot iemand anders die EAN contribute.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Ik heb zo'n vermoeden dat het over is met het gratis gebruiken van dit programma, als ik mijn Invelos pagina wil bekijken zie ik niets meer, net zoals bij anderen hier die aangegeven hebben (nog) niet te hebben betaald. 't Was leuk zo lang het duurde.
    De gratis versie heeft alleen een online lijst tot en met 50 titels.

    Dit zijn de restricties van de gratis versie
    Laatst aangepast door Martin Zuidervliet : 01-06-2007 om 09:46

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    De gratis versie heeft alleen een online lijst tot en met 50 titels.

    Dit zijn de restricties van de gratis versie
    Dat klopt, alleen tot en met gisteren was het mogelijk om mijn (en met mij nog een aantal anderen) gehele collectie online te zetten (398 titels) nu dus niet meer, ze zijn daar bij Invelos dus eindelijk verstandig geworden

Pagina 13 van 39 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •